וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: אחרי המגפה - המותג מתחדש

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 16:53

וגם: סדרת טיפוח בטכנולוגיה חדשה, פופ-אפ לצילומי סלפי, מותג השוקולד הוותיק במהדורה מיוחדת ומותג האפייה הפשוטה מגיע לתל אביב

ילדי ברלין

קרוייצברג קינדר. אור גפן,
קרוייצברג קינדר/אור גפן

מותג המשקפיים הבועט "קרוייצברג-קינדר" הוא מותג שקם לפני 3 וחצי שנים בעקבות שיחה במהלכה הצלם גילי שני הציע לארז כהן ולליאור שחר בעלי דיוק אופטיק לייצר קולקציית משקפיים מגניבה ולא יקרה לחברים שלו. ההשראה לקולקציה הייתה שכונת קרויצברג בברלין - שכונת היפסטרים כמו פלורנטין ונווה-צדק שלנו, משופעות בגלריות, מסעדות ובתי קפה.

קינדר הם ילדי הפרחים וכך נולד המותג קרויצברג קינדר", מותג שחרט על דגלו לייצר משקפיים בעיצובים מיוחדים עם טוויסט, כמו שקיימים במותגי פרמיום רק לא בעלויות גבוהות, על-מנת להנגיש אותו לקהל הרחב.

קרוייצברג קינדר. יח"צ,
קרוייצברג קינדר/יח"צ

המותג הפועל מברלין, גייס את המעצבת האיטלקייה יוהנה אמליה סרבנסקו, שהעתיקה את מגוריה מרומא לברלין על-מנת לספוג את האווירה ולייצר את הקולקציה. כוכבי המותג הם תושבי ברלין המשתתפים בקמפיין כדוגמנים בהתנדבות.

קולקציית קיץ 2021 נקראת Disruption - הפרעה, והיא נולדה לאחר שנה של מגפה שהייתה סוג של הפרעה בשגרת חיינו. המסר הוא שאחרי שיצאנו מאזור הנוחות שלנו וראינו איך העולם משתנה, הגיע הזמן לאופטימיות: להתמקד בשמחה, בצבעוני, ולהאמין שיש אור בקצה המנהרה.

הקולקציה מגוונת, מככבות בה מסגרות אוברסייז לצד מסגרות קטנות, מסגרות מתכת, ומסגרות אצטט, ושילוב של שני החומרים יחד. בין הצורות הבולטות, מרובע, אובלי, מסכה וכנפי עטלף. העדשות בהירות ובגוני ורוד, תכלת, כחול, ירוק, אדום בורדו ושחור.

הקולקציה מוצגת בחנות "אופטיקה מסגרת אחרת" שעוצבה בהשראת הסאבווי של ניו-יורק. אילן ביטון, אופטומטריסט מוסמך למעלה מ-20 שנה, עם נפש של אמן, החליט לשלב את המותג לצד מותגים מובילים ובינלאומיים. בעולם מותג "קרויצברג קינדר" נמצא ב-25 מדינות בעולם כשאטליה נחשבת בין המובילות ובנוסף גם אוסטרליה וניו זינלנד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

מתקשרים עם העור

SENSE 6. יח"צ,
SENSE 6/יח"צ

מה הקשר בין מראה עור הפנים שלנו לתקשורת? מסתבר שיש קשר משמעותי. מותג היופי ג'ייד מציג את - SENSE 6 - סדרת טיפוח הפותחת דלת לעולם הנוירו-קוסמטיקה עם יעילות מוכחת.

האם ידעתם שהעור והתאים שבו מתקשרים באופן קבוע? על-פני העור שלנו פרושה רשת תמסורת מפותחת המורכבת מ-800,000 קולטנים סנסוריים - קצות עצבים וחיישנים היוצרים דיאלוג תמידי בין תאי העור וגירויים חיצוניים המשפיעים עליהם לרעה. הזמן שרץ ואורח החיים המתוח והלא מאוזן משפיעים על יכולת התפקוד של הקולטנים על-פני העור. הקשרים העצביים נחלשים ויכולת התקשורת ביניהם פוחתת, מה שמשפיע על מראה העור וגורם להאצת תהליכי ההתבגרות שלו. העור מתייבש, סובל מאובדן זוהר ועייפות, ומתחילים להופיע סימני גיל כמו קמטוטים, קמטים ורפיון.

SENSE 6. יח"צ,
SENSE 6/יח"צ

הפיתוחים האחרונים בעולם הקוסמטיקה מקבלים השראה מהמחקרים בתחום הנוירו-קוסמטיקה, המציע גישה הוליסטית לטיפול בעור ומשלבים מדע, רכיבים טבעיים, WELL-BEING ופיזיולוגיה תוך הבטחת חוויית טיפוח המפעילה את החושים לתוצאה אפקטיבית, ייחודית ומענגת באופן יוצא דופן.

iTALK היא טכנולוגיה אוונגרדית למלחמה בתהליך הנוירו-אייג'ינג הפועלת על פני העור ובעומק העור, מסייעת בשיפור יכולת התקשורת של העור במטרה להגן עליו, למנוע נזקים לפני שהם נוצרים ולסייע בטיפול בסימני גיל קיימים. בסדרה יש קרם פנים וסרום מרוכז, שניהם בנוסחה מתקדמת המשלבת את טכנולוגיית iTALK עם מרכיבים טבעיים המבטיחים תוצאות נראות לעין.

seperator

מותג פרחוני

אינסטפלאוור. יח"צ,
אינסטפלאוור/יח"צ

מותג "אינסטפלאוור" יצא בשת"פ ראשון מסוגו בארץ עם G CITY ראשל"צ מקבוצת גזית גלוב, במסגרתו הקים המותג מתחם פופ-אפ לצילום אינסטגרמי ראשון בישראל. המתחם כולל חדרי קונספט מעוצבים המבוססים על אמנות עיצוב הנייר. כל אחד מהחללים במתחם הוא חלל מעוצב לצילום לאינסטגרם, עם תפאורה מעוררת השראה, המשתנה לפי נושאים, כשהכל נעשה בעבודת-יד.

בין החללים: Black and white room, Kiss me room, Jungle room ו- , Flowers room בו מוצגים הפרחים האייקונים של המותג. אפשר ליהנות מחוויית צילום פוטוגנית באווירה בינלאומית על רקע תפאורות בצבעוניות מרהיבה. במקום פועל בית קפה עם עוגות שכמו נוצרו בידי אמן, ומשתלבות נהדר באווירה. המתחם כולל חדר קונספט VIP מעוצב על טהרת הצבע הלבן, אשר ישמש לאירועים פרטיים קטנים.

את מותג אינסטפלאוור המבוסס ברובו על אמנות עיצוב בנייר, הקימו לפני כ-4 שנים האחיות אוריין ורותם אזרד, מתוך חזון לחשוף את הקהל הישראלי לניחוח אירופאי במגוון תחומי עיצוב: חלונות ראווה, אירועים, צילומי אופנה וסושיאל.

השתיים שחולמות ונושמות אמנות, מבססות את העבודות שלהן על השראות ששאבו מסיורים ברחבי העולם, מבתי קפה פוטוגניים בלונדון ודובאי ועד למוזיאון הגלידה בניו יורק, יחד הן שואפות להגשים את החלומות של הלקוחות שלהן, בהם ללין, סמסונג, שילב, מייקל קורס ועוד אירועי קונספט פרטיים שעיצבו עבור מגוון ידוענים.

המתחם מתפרש על-פני כ-200 מטרים, והינו פרויקט הדגל של המותג. בנוסף לחדרי הצילום של המותג המוצעים למבקרים ללא עלות, יש אפשרות לרכוש ממגוון מוצרי המותג, בהם קומבינציות פרחים, אותיות בחיתוך לייזר ואקססוריז מעוצבים לבית ולמשרד בעבודת יד. שם המותג נולד בעקבות צילומים שנעשו על רקע המיצגים האומנותיים והועלו לאינסטגרם. מה שהחל כמותג פרחים צמח להרבה יותר מזה.

seperator

משפט עולה

השחר העולה. יח"צ,
השחר העולה/יח"צ

מותג השחר העולה הוותיק משיק מהדורת משפטים ישראלים מיוחדת. במותג אספו את המשפטים הכי ישראלים שיש ויצאו במהדורת אריזות בעיצוב מיוחד המשלב את כל מה שאנחנו לא יכולים להפסיק לומר ורק אנחנו נבין.

המהדורה המיוחדת כוללת 10 אריזות שונות בעיצוב ייחודי עם המשפטים הכי ישראלים שיש. ביניהם: סוף הדרך, יהיה בסדר, עד מתי, אין עליך, בקטע טוב, וואלה יופי, אח יקר, סחי בלטה, בחייאת זומזום ועל הכיפאק. המהדורה המיוחדת תושק באריזות 500 גרם, ותהיה זמינה בכל רשתות השיווק המוכרות.

seperator

פופ אפ מתוק

BakeIt. יח"צ,
BakeIt/יח"צ

מותג BakeIt בבעלות הדר המאירי ומירב גינדי בנוי ממוצרים ייחודיים שמאפשרים לכל אחד ואחת לאפות בקלות ובפשטות ולקבל תוצאה איכותית וטעימה. כעת מותג BakeIt הפועל בשיטת DIY, פותח עמדת פופ-אפ ראשונה בקניון עזריאלי תל-אביב שיפעל 4 חודשים.

תערובות העוגות והעוגיות האיכותיות של BakeIt משלבות יופי וטעם. מדובר בסדרת מוצרים מחומרי גלם איכותיים להכנת עוגות ומאפים בטעמים מעולים, במינימום זמן. התערובות המוכנות, שקולות, מדודות ומנופות, ומאפשרות לכל אחד להגיע לרמת דיוק וטעם מדויקת, בזמן הכנה קצר ביותר - רק להוסיף ביצים וחמאה (או תחליפיה) לערבב ולהכניס לתנור.

אריזות המותג מעוצבות ומושקעות. בין מוצרי המותג תערובות להכנת מגוון עוגיות: אמסטרדם, שוקו צ'יפס, דונאטס, בראוניז עם שברי בייגלה מלוח, פרעצל, כדורי קוואקר ומגוון ערכות הכנה שכייף לקבל במתנה.

seperator

גבר גבר

אופנת סגל. שי פרנקu,
אופנת סגל/שי פרנקu

מותג 'אופנת סגל' - רשת אופנת עילית לגברים, משיק את קולקציית האירועים והחליפות לקיץ 2021 לגברים, במראה קלאסי ואלגנטי, לצד מראה אורבני צעיר, ונותנת מקום לביטוי עצמי וייחודיות. בקולקציית קיץ שני קווים מרכזיים: חליפות קלאסיות של מותגים בינלאומיים בצבעי שחור, אפור, כחול כהה עם טקסטורות שונות, וקו צעיר אורבנית, תוסס ואופנתי. וגם חולצות בגוני פסטל קיציים וחולצות מכופתרות עם פרינטים סטייליסטים.

המותג מציע גם שלל אביזרים משלימים, כגון נעליים, חגורות, עניבות, תיקים ועוד. ברוח התקופה המותג מציע כל מה שהחתן צריך החל מ-1,990 שקל. מותג אופנת סגל בבעלות גיא מור ומני יונה, קיים 76 שנים, כשבחנות ניתן למצוא קולקציות מחויטות וספורטיביות של מותגים בינלאומיים.

seperator

היברידי לפנים

מינרל וואן. יח"צ,
מינרל וואן/יח"צ

לה רוש-פוזה - מותג דרמו-קוסמטיקה, משיק לקראת הקיץ את מינרל וואן SPF50+ Mineral One - מוצר חדשני להגנה מפני נזקי קרינת השמש בסדרת אנתליוס מהמומלצים בעולם על-ידי רופאי עור.

מינרל וואן מהווה שילוב משולש של קרם הגנה מהשמש 50+SPF; טיפוח העור; והענקת לחות עד 24 שעות עם גוון (ל-4 גוני עור) וכיסוי מלא עד 12 שעות. הפורמולה של מינרל וואן מועשרת בחומצה היאלרונית, המעניקה לחות לעור עד 24 שעות לאחר השימוש, בנוסף להגנה של ויטמין -E נוגד חמצון השומר על העור מפני מזהמים סביבתיים, מסייע במניעת היפר-פיגמנטציה ומגן מפני קרני IRA. מתאים לעור רגיש, היפואלרגני ו-נון קומודגני.

seperator

יוצאים לשדה

נוי השדה. יח"צ,
נוי השדה/יח"צ

מותג "נוי השדה" מתרחב עם סניף תשיעי ביהוד, כחלק מאסטרטגית התרחבות והפצה ארצית ובהשקעה של מיליון שקל. הסניף משתרע על-פני 160 מ"ר, ובמהלך השנה, יפתחו סניפים בערים נוספות במטרה להגדיל את הפריסה הארצית ביחד עם פתיחת קווי חלוקה חדשים להזמנות באתר האונליין.

מותג נוי השדה מתמחה בפירות וירקות של מיטב חקלאי ארצנו, עם תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית ומוצרי משלימים ייחודיים. החנות הראשונה שנפתחה לפני כעשור ביהוד, התוותה את הדרך להצלחת המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully