וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים: דוגמנית בת 51 מובילה קמפיין הלבשה תחתונה ל'אינטימה'

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 12:51

עולם האופנה בעולם ובישראל, עבר מהפך בשנים האחרונות, כאשר הרחיב את אידאל היופי למודל מגוון המעצים נשים באשר הן, ונותן להן את הכוח לאהוב את עצמן בכל מידה, מבנה גוף וגיל. רשת אינטימה תומכת באג'נדה ומובילה קמפיין עם המסר "תהיי שלמה עם עצמך"

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית השיווק והאונליין של קבוצת גולף: "המותג אינטימה, הינו מותג נשי חזק ששם נשים בפורנט, מכבד אותן ואת המקום הפרטי והאינטימי שלהן. הנשים עבורן אנו מעצבים ומשווקים את הקולקציות הן נשים חזקות, יפות, עוצמתיות, בכל הגילאים, מכל התרבויות, בכל המידות ובכל הצבעים. כמותג הלבשה תחתונה בישראל, מחובתנו לחזק ולהעצים את המין הנשי, ולייצג את אידאל היופי החדש: נשים אמיתיות".

מחליק בגד גוף, 199.90 שקלים. אינטימה. דודי חסון,
מחליק בגד גוף, 199.90 שקלים. אינטימה/דודי חסון

"תהיי שלמה עם עצמך"

בשנתיים האחרונות דנה זרמון משמשת כפרזנטורית המותג, לאחר הסכמה פה אחד כי היא הנכונה ביותר להעביר את המסר "תהיי שלמה עם עצמך" אותו אינטימה רוצה להעביר. "דנה אמנם אינה דוגמנית בטייטל שלה אך היא אושיית רשת מובילה שלא מתביישת לשבור את מוסכמות אידיאל היופי, גאה בגופה ושלמה עמו, ומייצגת את ערכי המותג ואת האג'נדה שלנו בכבוד רב".

גופייה טאיי דיי 100 שקלים מכנס טאי דיי 180 שקלים. אינטימה. דודי חסון,
גופייה טאיי דיי 100 שקלים מכנס טאי דיי 180 שקלים. אינטימה/דודי חסון

"רייצ'ל דורון תעורר הזדהות בקרב נשים רבות"

"אנו גאים להציג קמפיין חדש עם הדוגמנית רייצ'ל דורון, בת ה-51, שאין לי ספק שתעורר הזדהות בקרב נשים רבות, שהן חלק בלתי נפרד מקהל היעד שלנו. אנחנו רוצים להזכיר לנשים שגיל הוא רק מספר. הן יפות תמיד, אף פעם לא מאוחר מדי להעז, ומגיע להן להשקיע בעצמן, בכל רגע ובכל שלב".

צילומי הקמפיין של אינטימה עם רייצ'ל דורון, התקיימו בוילה אקסקלוסיבית עם קו ראשון לים, בקיבוץ שדות ים הממוקם ליד קיסריה.

רייצ'ל דורון, דוגמנית בת 51, פרצה לעולם הדוגמנות לפני כעשור. בעבר הובילה קמפיינים לרשתות קום איל פו ואלמביקה, קמפיין איפור של נטשה דנונה, כיכבה בשבועות האופנה בישראל בשנים האחרונות, והפכה לחלק בלתי נפרד מכל תצוגת מסלול בשבועות האופנה.

בגד ים 350 שקלים. אינטימה. דודי חסון,
בגד ים 350 שקלים. אינטימה/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully