וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקניונים מתכוננים: פעילויות בחינם עם ילדים הרחק מהחום שבחוץ

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 16:37

הקניונים מסכמים רבעון מוצלח של חזרה לפעילות ומחממים מנועים לקראת יולי אוגוסט כדי לוודא שאת בילויי החופש הגדול תעשו אצלם. אז מי מציע חוגים יומיים בחינם? אילו קניונים מצטרפים לתחרות הטיקטוק הארצית, איפה תיהנו מסרט קולנוע ללא תשלום?

מי שהספיד את הקניונים בתקופת הקורונה הקטין בחשיבותו של המשולש הקדוש: חניה חינם- מזגן - ופעילויות בכניסה חופשית.

כאשר מגבלות הקורונה משאירות משפחות רבות גם השנה בגבולות ישראל, נערכים הקניונים ומרכזי המסחר לקיץ פעיל במיוחד, ומשקיעים משאבים בפעילויות קיץ המנסות, כך נראה, להתעלות האחת על השנייה בתקווה לצוד את תשומת ליבם של הורים וילדים כאחד, תוך השקעה רבה יותר בפנאי ובתוכן.

הפניניג ימי שני - "פאן דיי מאנדי"

"הגענו למצב בו אותה פעילות שמעניק הקניון מידי שבוע ובחינם, עולה למשפחה בת ארבע נפשות מחוץ לקניון מאות שקלים", מספר דותן שלום מנכ"ל שער הצפון. "המטרה שלנו, במיוחד הקיץ, היא לייצר סל אירועים ייחודי שעונה על מגוון רחב של גילאים ומעניק להורים אפשרות בילוי איכותית ללא עלות".

כבר עם החזרה לפעילות יזם הקניון את ימי "פאן דיי מאנדי" מידי יום שני, במהלך שצפוי להמשך אל תוך הקיץ ומציג חוויה משפחתית רחבה: הצגות של סיפורי הילדים המוכרים ביותר בהמחזות תיאטרון ישראלי מושקע, מתנפחים, תחנות יצירה ועוד מגוון הפעלות אשר מושכות אליהן משפחות רבות התרות אחר פתרון בילוי איכותי. גם בימי שישי מתלבש הקניון באווירת קיץ עם מוזיקה חיה, דוכני אוכל, מסיבות רחוב, וסדנאות אוכל של אושיות רשת.

קיטנה יומית אחרהצ בקניון שבעת הכוכבים. יחסי ציבור,
גם סדנאות יצירה/יחסי ציבור

צפיה חינמית בסרטים שוברי קופות

לצד המשך פעילויות מוצלחות של החודשים האחרונים, מציגים קניונים רבים גם פעילויות קונספט ייחודיות, או כאלו המתאפשרות רק בחודשי הקיץ, כאשר לא צריך לקום מוקדם לבית הספר. קניון עיר ימים בנתניה לדוגמא, מציע מידי יום ראשון במהלך יולי אוגוסט צפייה חינמית בסרטים שוברי קופות כמו לגו 2, אבא אווזה, בייבי בוס ועוד, בחוויה קולנועית ייחודית תחת כיפת השמיים. זאת לצד פסטיבלים בקונספט משתנה דוגמת פסטיבל קרקס, פסטיבל דינוזאורים, פסטיבל בלונים, ופסטיבל אומנות הרחוב ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ילדה צופה בסרט. ShutterStock
סרטים שוברי קופות בצפייה חינם - קניו עיר ימים נתניה/ShutterStock

גם אודישנים כפעילות עם ילדים בקניונים

ביג יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם כוכבת הילדים רינת גבאי להשתלבות הילדים שיבחרו בסדרת ילדים חדשה לשירי אריק איינשטיין, במהלך אוגוסט יתקיימו אודישנים במרכזי וקניוני ביג ברחבי הארץ

קבוצת BIG מרכזי קניות יוצאת במהלך קיץ יוצא דופן, אשר בא לתת מענה למגמות העדכניות בתחומי הבידור לילדים, איתור הכוכבים הבאים של ישראל. במסגרת זו תחל בשיתוף פעולה אסטרטגי עם כוכבת הילדים רינת גבאי וביגי הפיל, פרזנטור החברה לאירועי ילדים למציאת הכוכב הבא!

הפרישה הארצית של ביג, תאפשר פנייה רחבה לילדים וילדות שחולמים להיות כוכבים ורוצים להצטלם לסדרה החדשה שלהם המעמידה במרכזה את שירי אריק איינשטיין ומיועדת לעל המשפחה. במהלך חודש אוגוסט מוזמנים ילדים וילדות להגיע למרכזי ביג וקניוני ביג פאשן הפרוסים ברחבי הארץ ולהשתתף באודישן עם שיר וריקוד שיפורסמו מראש ואולי לזכות ולהשתתף בסדרה בת 8 פרקים בכיכובם של רינת גבאי וביגי הפיל שתשודר במגוון פלטפורמות השידור.

הילה נוי מנהלת שיווק ארצית ביג מרכזי קניות מציינת כי אחרי שנה מאתגרת במיוחד בה ילדינו בילו את רוב זמנם מול המסכים ולא יצאו מהבית, החלטנו לצאת בשיתוף פעולה שטרם נראה כמותו המחבר בין רינת גבאי, כוכבת הילדים שכולם אוהבים לבובה קצת מגושמת.. "בתקופה בה טרנד הטיק טוק והריקודים תופס תאוצה בקרב ילדים, החלטנו לקדם מסר של העצמה אישית לילדים ולפעול למען חיזוק הביטחון העצמי שלהם מתוך המחשבה שאם באמת תאמינו בעצמכם- כל אחד יכול להיות כוכב".

רשימת מיקומי ותאריכי האודישנים:
ביג פאשן אשדוד 2/8
ביג צ'ק פוסט 4/8
ביג פאשן טבריה 9/8
ביג בית שמש 11/8
ביג יהוד 16/8
ביג ק. גת 18/8
קניון בת ים 24/8
ביג פרדס חנה 25/8

רינת גבאי וביגי הפיל. קניוני ביג ורינת גבאי,
רינת גבאי וביגי הפיל, אודישנים לגילוי הכוכב הבא בקניוני BIG/קניוני ביג ורינת גבאי

פסטיבל פידג'ט (פופאיט)

אחרי שלא נותר ילד בישראל ללא כמה דגמי פופאיט במגירה, הגיע הזמן לחגוג את המשחק שהפך לשיגעון של ממש עם פסטיבל פידג'ט (פופאיט).

הפסטיבל שיתקיים בקניון שבעת הכוכבים לקראת סוף יולי צפוי לכלול שלושה מתחמי קונספט: מתחם משחקים ובו מגוון ענק של דגמי פופיט למשחק, מתחם ההחלפות אליו יוכלו הילדים להגיע ולהחליף דגמי פידג'ט, ומתחם יצירה ובו סדנאות יצירה ועיצוב פידג'ט אישי וסדנת יצירת סליים נוצץ.

הפסטיבל יתקיים גם בכל קניוני עזריאלי.

חוזרים אל הפסטיבלים מרובי הקהל. מרינה הרצליה. יחסי ציבור,
חוזרים אל הפסטיבלים מרובי הקהל. מרינה הרצליה/יחסי ציבור

תחרות "טיקטופ" בהנחיית כוכבי רשת

מעבר לאירועים מקומיים בקניונים נבחרים, מתוכננים השנה אירועי ענק שיערכו בפריסה ארצית במספר קניונים. תחרות "טיקטופ" למשל, במהלכה יוכלו הילדים להכין סרטוני טיקטוק בהנחיית כוכבי הרשת הגדולים בישראל תוך שימוש בתפאורות ולוקיישנים ייעודיים שיבנו בקניונים, תיערך במספר קניונים בהם קניון רננים, קניון עזריאלי ראשל"צ, קניון הגדול פ"ת, סינמה סיטי באר שבע, סימול אשדוד ורשת פאנקי מאנקי ועוד.

"הדרישה המרכזית כיום היא לאירועי קונספט. כאלו אשר מכניסים את הילדים לעולם שלם של חוויה: בעיצוב האירוע, בפעילויות, במוזיקה חוויה של -360 מעלות", מספרת טלי דרור, מבעלי חברת שואו המפיקה של תחרות טיקטופ, פסטיבל הפידג'ט ואירועי קונספט נוספים בקניונים ובמרכזי מסחר ברחבי הארץ.

"תחרות הטיקטופ הארצית למשל, מתחברת לתפיסה הצעירה של רשתות חברתיות. בעוד שמבוגרים רואים ברשת חברתית מקור לפנאי, לשימור קשרים חברתיים ולהנאה, בעבור הדור הצעיר מדובר בהרבה יותר מזה, כל ילד שני היום חולם להפוך לכוכב רשת כשיגדל. את המוטיבציה הזאת החלטנו לקחת שלב נוסף וליצור אירוע ראשון מסוגו בישראל שיתנהל במספר רחב של מיקומים במהלך הקיץ".

אליפות הטיקטופ הראשונה בישראל. יחסי ציבור,
אליפות הטיקטופ הראשונה בישראל בהובלת כוכבי רשת/יחסי ציבור

יער ההרפתקאות

להורים שמרגישים שהילד מבלה יותר מידי זמן מול המסך, יציעו לא מעט קניונים השנה גם חוויה אלטרנטיבית. אלון גורן, מבעלי קבוצות חלומות המפעילה גם היא מספר מתחמי חוויה רבים בקניונים ברחבי הארץ מספר על הרצון של לא מעט הורים להוציא את הילדים מהמסכים לפעילות אקטיבית ולהעשיר את הדמיון והקואורדינציה: "דווקא לאחר שנת קורונה וריבוי המסכים שהיא הביאה עמה אנחנו מזהים מגמה רחבה של הורים המעוניינים בפעילויות אלטרנטיביות", מרחיב גורן.

בהתאם למגמה, משיקה הקבוצה הקיץ גרסה חדשה של מתחמי חוויה לילדים בקניונים בהם פלי פארק בקניון קריית אונו ובקניון More בחריש, ואת הגרסה המעודכנת של יער ההרפתקאות בקניון רננים, שמציג אלטרנטיבה מבוססת דמיון, סיפורי אגדות, ומשחקי עץ לצד מתחמי נינג'ה אבירים, ואפילו מראה מדברת המקבלת את פני המבקרים.

יער ההרפתקאות. רותם אברהם,
יער ההרפתקאות/רותם אברהם

קיץ של גיבורי על

קיץ של גיבורי על בדיזנגוף סנטר בחופש הגדול, אירוע רשמי ראשון מסוגו בישראל שיציע חוויה בלתי נשכחת לחובבי גיבורי העל. גולת הכותרת של האירוע הוא רפליקה של רכב הבאטמוביל מהסרט שעלה לאקרנים ב-1989, יצירת מופת גותית ואפלה באורך של כמעט 7 מטרים.

הבאטמוביל, בשווי של כמיליון דולר, ינחת בישראל מדובאי במיוחד לרגל האירוע ויוצב ברחבה המרכזית שבבניין A, לטובת המבקרים שגם יוכלו להיכנס ולהצטלם בתוכו.

המבקרים יוכלו לפגוש את גיבוריהם האהובים ולהצטלם עם בובות מקוריות של הדמויות. האירוע יציע מגוון רחב של פעילויות לילדים באווירת גיבורי העל האהובים, כמו מתחם קטנטנים עם מתקנים מתנפחים ממותגים, סדנת אוריגמי במהלכה הילדים יכינו מסיכות של באטמן או נזר כמו של וונדר-וומן, מתחם יצירה של דפי ציור עם דמויות מהסרטים ועוד.

בקומת הגלריה תוצג תערוכת "עלייתם של גיבורי העל", הכוללת כ-20 עבודות וציורים חדשים שהוכנו במיוחד לאירוע הקיץ, אותם יצרו אמנים ישראלים, על גבי תמונות, פסלים, ספסלים ועוד. כל העבודות יועמדו למכירה פומבית לקראת סוף אוגוסט.

המבקרים ייהנו גם מתחרות "קוספליי" של תחפושות מושקעות, חידונים יומיים נושאי פרסים, הרצאות למבוגרים ולילדים, עמדות צילום, סיורים מודרכים למערת העטלפים במרתפי הסנטר, ומרתונים של סרטי הז'אנר בקולנוע לב.

בין התאריכים 25.7.21-20.8.21, בין השעות 10:00-20:00, דיזנגוף סנטר. הכניסה וההשתתפות בחינם, פעילות נוספות בתשלום: 20-45 שקל.

הג'וקר - יצירתו של האמן pakin, קיץ של גיבורי על בדיזנגוף סנטר. שרון דבורקין,
הג'וקר - יצירתו של האמן pakin, קיץ של גיבורי על בדיזנגוף סנטר/שרון דבורקין

מתחם פאודה במיני ישראל

ולא רק בקניונים, גם בפארקים התמודדו בשנה האחרונה עם ימי פעילות מוגבלים, ומתכוננים כעת לקיץ פעיל במיוחד תוך שמירה על גורם ההפתעה גם למבקרים חוזרים.

בפארק מיני ישראל למשל, פעלו במהלך השנה האחרונה להרחיב את חוויית הפארק עם פעילויות עדכניות, בהן מתחם פאודה ראשון מסוגו בישראל אשר מביא את חוויית האימונים מן הסדרה אל הפארק (מעל גיל 14), בנוסף הוקם מתחם ארץ התנ"ך ובו שחזור של בית המקדש, וירושלים העתיקה במיניאטורה.

"אחד האתגרים עומדים מול פארק שהפך לנקודת חובה בעבור ילדים רבים כל כך בישראל, היא להצליח לייצר, בכל ביקור מחדש, אטרקציות עדכניות ועוגנים תרבותיים שיעצימו את החוויה, ויפתיעו גם מבקרים חוזרים", מרחיב אייל מדני מנכ"ל פארק מיני ישראל.

מיני ישראל קיץ עם כוכבי הילדים והנוער. יחסי ציבור,
מיני ישראל קיץ עם כוכבי הילדים והנוער/יחסי ציבור

פסטיבל רודף פסטיבל בהרצליה

ולא רק לילדים, גם העיריות מציגות אוסף פעילויות רחב, עם עלייה משמעותית במספר ההופעות והאירועים ביחס לשנים קודמות.

עיריית הרצליה לדוגמא, מרחיבה השנה את תוכנית התרבות עם פסטיבל ג'אז, פסטיבל זמר עברי, פסטיבל יוגה, פסטיבל יין, בירה, טברנה יוונית, ואירועי קבלת שבת עם הופעות חיות בשישי על קו המים של המרינה, והכל בכניסה חופשית, "זה עתה סיימנו את אירועי פסטיבל הג'אז, שהיה השנה מוצלח במיוחד עם אלפי צופים מידי הופעה, וזאת עוד בטרם התחילו אירועי יולי-אוגוסט, כך שאנחנו מצפים שאירועי הקיץ השנה יהיו מוצלחים במיוחד", מסכמת עפרה בל סגנית ראש עיריית הרצליה, ומנכ"לית החברה לפיתוח תיירות בעיר.

חוזרים אל הפסטיבלים מרובי הקהל. מרינה הרצליה. יחסי ציבור,
חוזרים אל הפסטיבלים מרובי הקהל. מרינה הרצליה/יחסי ציבור

SUMMER PARTY עם כוכבי ילדים

מופע של כוכב הרשת בן זיני, מופע של מלכת הילדים רינת גבאי, מופע טרולים בכיכובה של פופי, פסטיבל בלונים מתוקים ומופע של כוח פי.ג'יי, קניון רננים עם מגוון פעילויות תרבות לילדים ובני הנוער במהלך חודשי הקיץ ללא תשלום.

קניון רננים פותח את החופש הגדול ומציע לבוא וליהנות מפעילויות SUMMER PARTY- מגוון פעילויות ייחודיות ומגוונות, משותפות לילדים והורים במקום ממוזג.

בין האירועים - המופע של בן זיני, המופע של רינת גבאי, פסטיבל טרולים, פסטיבל בלונים מתוקים שיכלול מתחם פעילות ויצירה המעוצב כולו בהשראת עולם הממתקים עם מיצגי ענק כדוגמת גלידה, קאפ קייק, סוכריות על מקל ודונאטס, לצד עמדות פעילות ויצירה. המופע של שלישיית גיבורי כוח פי.ג'יי: ילד חתול, ינשופונת וג'קו עם חגיגת קיץ מלאת שירים וחוויה לילדים.

עוד יתקיימו בקניון מגוון סדנאות - סדנא קישוטים למסיבה, סדנת אוריגמי, סדנת ליצירת שלט אישי עם שם לתלייה על דלת החדר, סדנה להכנת קישוטי שיער ומחזיקי מפתחות במגוון טכניקות, חומרים, צבעים וצורות, יצירת לוח תמונות מקושט ומעוצב, התלוי על חוטים לתליית תמונות. פסטיבל בלונים.

המופע של רינת גבאי בקניון רננים יום רביעי 14.7. חסידה הפקות,
המופע של רינת גבאי בקניון רננים/חסידה הפקות

SUMMER CLUB מועדון הקיץ לילדים

SUMMER CLUB - מועדון הקיץ לילדים של קניון עזריאלי אילון:

בין הפעילויות - מסיבת בריכה, בית מלון אילון, מחנה קיץ, מסיבת פיגמות, מסיבת התה של אליס ועוד המון פעילויות יצירתיות לילדים. החל מה-25.7 בימי א'-ג' בשעות: 11:00-14:00 | 16:00-19:00. הכניסה חופשית.

קניון עזריאלי מודיעין פותחים את הקיץ במופע של כוכבי הטיק טוק "טיקטוק שואו"

בתאריך 22/7 בשעה 18:00 ברחבת הירידים - מופע סוחף לבני נוער עם השירים הבינלאומיים המוכרים בו יככבו 8 טיק טוקרים מפורסמים על במה אחת.

כמו כן יתקיימו מגוון פסטיבלים: פסטיבל פארק היורה בתאריכים 11-25/7 בין השעות 15:00-20:00: מתחם רכיבה על דינוזאורים, מתחם יצירה, מתחם צילום, גילוי עצמות -אימג' של דינוזאורים. הכניסה חופשית!

קניון עזריאלי הנגב מזמין את כל הילדים לבוא ולבלות בקניון בחופש הגדול והכל בחינם

"קופיקו" | 22.7 יום חמישי | שעה 18:00 הקוף הכי מצחיק ואהוב במדינה, במופע מרהיב, צבעוני ומצחיק

"יובל המבולבל" | 29.7 יום חמישי | שעה 18:00 כוכב הילדים של ישראל עם מיטב הלהיטים והמערכונים האהובים על הילדים.

"דוד חיים" | 5.8 יום חמישי | שעה 18:00 הדוד הכי אהוב על ילדי ישראל במופע קסום במיוחד.

"מיכל הקטנה" | 11.8 יום רביעי | שעה 18:00 מופע בידור לכל המשפחה, המשלב שירים וריקודים.

"משפחת טרסוב" | 19.8 יום חמישי | שעה 18:00

"משפחת ספיר" | 22.8 יום ראשון | שעה 18:00

מיכל הקטנה. אילן בשור,
מיכל הקטנה/אילן בשור

קניון עזריאלי ראשונים מזמין את כל הילדים לבוא ולבלות בקניון בחופש הגדול והכל בחינם.

המופע של שרוני וחברים | 29.7.21 יום חמישי| שעה 17:30 שרוני מזמינה את כל הילדים לחגיגה קייצת במיוחד.

חיפזון וזהירון כוכבי הסדרה האהובה | 1.8.21 יום ראשון | שעה 17:30 מופע חגיגי, מצחיק וסוחף "חגיגה משפחתית".

מטוסי על | 4.8.21 יום רביעי| בשעה 17:30 כוכבי סדרת הלהיט העולמית עכשיו על הבמות במופע חדש

רינת גבאי | 8.8.21 יום ראשון | בשעה 17:30 כוכבת הילדים במופע מוסיקלי קסום לכל המשפחה

מיכל הקטנה | 15.8.21 יום ראשון |בשעה 17:30 כוכבת הילד=E9ם מיכל הקטנה במופע מהנה לכל המשפחה

דוד חיים | 18.8.21 יום רביעי| בשעה 17:30 הדוד של ילדי ישראל במופע חדש ומצחיק שכולל את מיטב הלהיטים.

המכולת של הדוד חיים. yes
הדוד חיים/yes

קניון עזריאלי מלחה מזמין את כל הילדים לבוא ולבלות בקניון בחופש הגדול - בחינם.

"נתי, הגעתי, הופעתי " | 22.7 יום חמישי | שעה 18:00 מופע חגיגי, מצחיק וסוחף.

"מיקי" | 29.7.21 יום חמישי| שעה 17:00 כוכבת הילדים הגדולה מזמינה את כל הילדים לחגיגה קייצת במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    11
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully