וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מ-Nespresso: בוטיק פופ-אפ בתלת מימד לחוויית קפה מהבית

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 16:36

העולם הוירטואלי של נספרסו. החודש הושק בוטיק פופ-אפ וירטואלי, לזמן מוגבל, בו ניתן יהיה לשוטט בין מדפי הבוטיק המעוצבים, לבחון אותם ואף לרכוש הביתה בקלות. הבוטיק נבנה במודל מוקטן באמצעות צילום תלת מימד, המעניק לצרכן את התחושה כי הוא משוטט פיזית בבוטיק

נספרסו ידועה ברחבי העולם כחברה המובילה בחוויית לקוח ייחודית. הבוטיקים של נספרסו תמיד יוצרים עניין וריגוש, הרבה מעבר ל"רק" רכישת תערובות קפה.

נראה כי אחד האתגרים הגדולים כיום הוא כיצד מותחים חוויה ייחודית שכזאת גם לעולם הדיגיטל והאיקומרס, בעידן שבו רבים מאיתנו רוכשים בלחיצת כפתור מהספה בבית.

נבחרת המשפיענים של נספרסו

הבוטיק המקוון יספק שלל חוויות ללקוחות, החל מאזור ייחודי של נבחרת המשפיענים של המותג, בהם אגם רודברג, עוז זהבי, קרן אגם ועוד, אשר ימליצו על המוצרים האהובים עליהם, ועד אזור סודי בו ניתן יהיה להשתתף בפעילות נושאת פרסים.

כדי להשתתף בפעילות צריך להזין קוד סודי שניתן לגלות אותו על ידי איתור קפסולת הזהב ברחבי הבוטיק המקנה רמזים לקוד. באזור הסודי ניתן יהיה לזכות במתנה יוקרתית ומפנקת מתוך הקולקציה של היזמית הדיגיטל המצליחה, קיארה פראני, אשר חברה למותג נספרסו בשיתוף פעולה חדש ומרגש.

חוויית קפה בתלת מימד, נספרסו. דרור עינב,
חוויית קפה בתלת מימד, נספרסו/דרור עינב

חווית בית קפה מבלי לצאת מהבית

יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל: "אחד הדברים הכי חשובים עבורנו בנספרסו לספק חווית קפה מושלמת ללקוח, בין אם בבוטיקים שלנו ובין אם בעולם האון ליין. אנחנו משקיעים מחשבה רבה ותכנון איך לייצר חדשנות ולפרוץ כל פעם את הגבולות שלנו מחדש. הבוטיקים שלנו מספקים חוויה ייחודית, ומבחינתנו יש פה קפיצת מדרגה לספק גם בעולמות האיקומרס חוויה ייחודית ושונה. הבוטיק הוירטואלי החדש מאפשר לכל מי שרוצה להכיר מקרוב את חווית הקפה של נספרסו, לעשות זאת בלי לצאת מהבית, בלי לעמוד בפקקים, מהנייד או מהמחשב".

הבוטיק פועל מ- 22.6, וניתן יהיה להיכנס אליו מעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של נספרסו לינק לבוטיק הוירטואלי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בוטיק פופ-אפ בתלת מימד לחוויית קפה חדשנית מהבית של נספרסו. דרור עינב,
בוטיק פופ-אפ בתלת מימד לחוויית קפה חדשנית מהבית של נספרסו/דרור עינב

על שיתוף הפעולה בין Nespresso לקיארה פראני

קיארה פראני, יזמית ואושיית אינסטגרם עם למעלה מ 20 מיליון עוקבים, עיצבה קולקציה במהדורה מוגבלת ושילבה את המותג המסוגנן והצבעוני שלה, לצד העיצובים המלוטשים והאייקונים של Nespresso.

בין שלל המוצרים עיצבה פראני שתי מכונות קפה, מקציף חלב וכוס מאג, בהשראת העונה החמה, צבעים עזים וכיף קיצי. המוצרים בעיצובה של קיארה פראני יהיו זמינים לתקופת הקיץ בלבד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully