וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניפים בסגרים: 'אופנת סגל' השקיעה כ-10 מיליון שקלים על התרחבות בזמן קורונה

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 10:55

דווקא בזמן קורונה, תקופה עם אפס אירועים, נפתחו 3 סניפים לרשת 'אופנת סגל' במיקומים מרכזיים, בעלות השקעה של כ-10 מיליון שקלים. "זו הייתה החלטה מאתגרת, אך יחד עם זאת, נוצרו הזדמנויות למיקומים טובים שהתפנו"

רשת אופנת סגל, עם 76 שנות ותק, בבעלותם של גיא מור ומני יונה, מציעה אופנת עילית לגברים ממיטב המותגים בעולם והתאמה מדויקת של הבגד לאדם, בהתאם למגמות ולטרנדים האחרונים. בחנות ניתן למצוא את הקולקציות המחויטות והספורטיביות והטרנדים מבירות האופנה העולמיות.

עד הקורונה היה לרשת את הסניף המיתולוגי ברחוב העלייה בתל אביב. עם תחילת הקורונה נפתחו עוד 3 סניפים לרשת, בעלות השקעה כוללת של כ-10 מיליון שקלים. החנויות נפתחו במיקומים מרכזיים והן מעוצבות בקונספט של הרשת, במראה נקי ואלגנטי. החנויות נפתחו בנמל תל אביב, מרכז ביג פולג בנתניה ורח' האייל בירושלים.

רשת אופנת סגל - 3 סניפים חדשים בזמן קורונה. שי פרנקו,
רשת אופנת סגל - 3 סניפים חדשים בזמן קורונה/שי פרנקו

להתרחב דווקא בתקופת הקורונה - החלטה מאתגרת

לדברי גיא מור, בעלים ומנכ"ל 'אופנת סגל': "ההחלטה להמשיך ולהתרחב דווקא בתקופת הקורונה, הייתה החלטה מאתגרת. פתיחת החנויות החדשות התבצעה במקביל לסגרים ובתקופה של אפס חתונות ואירועים. יחד עם זאת, הקורונה יצרה הזדמנויות חדשות של מיקומים טובים שהתפנו בשל המצב וכך יכולנו לפתוח במיקומים אסטרטגיים שייתכן שלא היינו מגיעים אליהם קודם לכן".

לדבריו: "כיום יש צמא גדול בקרב הקהל שלנו לחזור ולהתלבש יפה ואנחנו מרגישים את הביקוש מהשטח. אנו מתכננים לפתוח מספר סניפים נוספים כבר בעתיד הקרוב, בסוף 2021 ובמהלך 2022, במטרה להיות רשת ארצית מובילה של אופנה עילית לגברים."

רשת אופנת סגל, קולקציית קיץ 2021. שי פרנקו,
רשת אופנת סגלל - סניפים חדשים בתקופה של אפס אירועים/שי פרנקו

קולקציית האירועים והחליפות לקיץ 2021 לגברים

בימים אלה משיקה הרשת את קולקציית האירועים והחליפות לקיץ 2021 לגברים, המתאפיינת במראה קלאסי ואלגנטי, לצד מראה אורבני צעיר ונותנת מקום לביטוי עצמי וייחודיות.

בקולקציה חליפות בשני קווים מרכזיים: קולקציית חליפות קלאסיות עם קווים מחויטים, עם טקסטורות שונות, לצד קו צעיר וייחודי, קולקציה אורבנית, המתאפיינת בקו תוסס ואופנתי. ניתן למצוא בקולקציה מגוון חליפות עם סקאלה רחבה של צבעי פסטל קיציים כמו ורוד, מנטה, סגלגל וכמו כן, ליין של חולצות מכופתרות בסגנון קז'ואל עם פרינטים מלאי סטייל.

רשת אופנת סגל: רח' העליה 8, תל אביב, הנמל 36, נמל תל אביב, רח' האייל, ירושלים, מרכז ביג פולג נתניה

קולקציית קיץ 2021 - אופנת סגל לגברים. שי פרנקו,
קולקציית קיץ 2021 - אופנת סגל לגברים/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully