וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:15

מנכ"ל חדש למגדל מקפת, סמנכ"ל השקעות סייבר ותוכנה חדש לאלרון, מנהל תחום מכירות במלם תים, מנהל אגף עסקי בבנק הפועלים ועוד. כל המינויים והשינויים (והיו לא מעט) של השבוע במגזר העסקי

אלרון הודיעה על מינוי חדש בהנהלה: אליק עציון מונה לסמנכ"ל השקעות הסייבר ותוכנה לארגונים (Enterprise Software) באלרון. במסגרת תפקידו אליק יהיה אחראי על איתור וליווי חברות העוסקות בפיתוח הגנת סייבר ובפיתוח תוכנה לארגונים.

אלרון, חברת הון סיכון ציבורית המתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות טכנולגיה בתחום הסייבר והתוכנה מעבה את שדרת הניהול וצוות ההשקעות שלה. לאחר הנפקת ההון שהחברה ביצעה בחודש אפריל האחרון לחברה כ-90 מיליון דולר בקופתה, המיועדים בעיקרם להמשך השקעות בעולמות הסייבר והתוכנה, תחום המיקוד המוביל של החברה כיום, לצד הבשלת חברות בתחום המכשור הרפואי. במקביל למינויו של עציון, מר זוהר רוזנברג שהוביל בהצלחה את השקעות הסייבר ב- 6 השנים האחרונות ימשיך לכהן בחברה כשותף עצמאי פעיל (Venture Partner) , בהשקעות בעולם הסייבר וימשיך לתמוך בפעילות החברה וחברות הפורטפוליו בהן הוא מכהן כדירקטור וכן להיות חלק מצוות ההשקעות.

אליק עציון, 46, מצטרף לצוות ההשקעות והנהלת אלרון על מנת להוביל את השקעות הסייבר והתוכנה בחברה לאחר שהשלים 25 שנות קריירה בתחומי ההשקעה המרכזיים של אלרון כיום. עציון מביא עימו ניסיון רב בעולם הסייבר וה-data analytics על כל רבדיו ומכיר את העידן הדיגטלי והאתגרים המורכבים הנלווים לו היטב. עציון, סגן-אלוף במיל', החל את הקריירה שלו בצמרת עולם הטכנולוגיה והסייבר בישראל בצבא, והינו בעל ניסיון וידע טכנולוגי-מבצעי של 20 שנים ביחידה 8200. בתפקידיו האחרונים בצה"ל כיהן כסגן מפקד מרכז הסייבר, ראש תחום מו"פ לסייבר וראש ענף מבצעים. עם שחרורו מצה"ל, כיהן כמנהל הגנת הסייבר וחבר הנהלת חטיבת הטכנולוגיה של קבוצת בנק הפועלים .במסגרת תפקידו הזניק את מערך הגנת הסייבר של הבנק ותרם לחוסן הסייבר של המגזר הבנקאי כולו, לצד שותפות בהובלת הטרנספורמציה הדיגיטאלית של הבנק. עציון כיהן בנוסף כדירקטור בחברות שב"א וכיו"ר דירקטוריון מס"ב העוסקות בתחום התשלומים והסליקה, כך שמר עציון מביא עמו הן ידע והבנה עמוקים וכן ראיה אסטרטגית של השוק משולבת בניסיון מעשי.

ירון אלעד, מנכ"ל אלרון: "אנו שמחים לצרף את אליק למשפחת אלרון. הרקע הייחודי שאליק מביא עימו עם 20 שנות נסיון ב-8200 בשילוב הניסיון הפרקטי מהמערכת הפיננסית והכרות מעמיקה ומעשית עם איומי הסייבר הגוברים ועם טכנולוגיות מידע מתקדמות , מביאים ערך גדול בתהליך איתור ההשקעות החדשות ובתמיכה ולווי חברות הפורטפוליו שלנו. אליק יצטרף לזוהר, שותפי להקמת פורטפוליו הסייבר אשר ישמש כשותף עצמאי וימשיך לחזק את התמחותה של אלרון בתחום הסייבר".

אליק עציון "אני רואה הזדמנות גדולה להוביל את השקעות הסייבר והתוכנה באלרון ולסייע לסטארטאפים ישראלים לצמוח ולהפוך למובילי שוק גלובאליים. ארגונים בורטיקלים רבים עוברים מהפכה של ממש במודל העסקי שלהם באמצעות מינוף טכנולוגיות משבשות מתחומים מגוונים, מגפת הקורונה אף העצימה מגמה זו. טרנספורמציות אלו מגבירות דרמאטית את סיכוני הסייבר של הארגון ומייצרות הזדמנויות פז לתוקפים. הדבר מהווה קרקע פוריה להנבטה והשקעה בסטארטאפים שיאפשרו לארגונים לשגשג טכנולוגית ועסקית בבטחה".

עציון , נשוי + 5, בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות יתרה) ותואר שני MBA)) במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

אליק עציון. אלרון,
אליק עציון/אלרון

דירקטוריון מגדל מקפת אישר את מינוי עמית אורון למנכ"ל מקפת. במסגרת רה-ארגון בחטיבת חיסכון ארוך טווח ומתוך מטרה למקסם את הסינרגיה בין זרועות החיסכון ארוך הטווח של הקבוצה, ישמש אורון כמנכ"ל מקפת במקביל לתפקידו הנוכחי בו הוא משמש מזה כשנה וחצי, כמנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח בקבוצת מגדל, הכוללת את פעילות מקפת. המינוי כפוף לאישור רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר.

מינויו של אורון אושר בהמשך להודעתו של מנכ"ל מקפת הנוכחי, אפי סנדרוב, המכהן בתפקידו מזה כשלוש שנים, בנוסף לעוד כ-13 שנה בתפקידים שונים במקפת, על רצונו לסיים את תפקידו בעקבות מינויו למנהל המיוחד של עמיתים, קרנות הפנסיה הוותיקות.

מגדל היא החברה הגדולה והמובילה בתחום חיסכון ארוך טווח בישראל. במסגרת תהליך ארגון מחדש בחטיבת החיסכון ארוך הטווח בקבוצה, תמשיך הקבוצה להרחיב את סל שירותיה בתחום זה, המהווה תחום מרכזי בפעילותה ותמשיך לתת דגש על שילוב מוצרים פנסיוניים בהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח.

אורון (50, נשוי + 2) משמש בתפקידים בכירים בקבוצת מגדל מזה למעלה מ- 5 וחצי שנים, כאמור, בתפקידו הנוכחי משמש כמנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח מזה שנה וחצי. אורון, רואה חשבון במקצועו, בעל ותק של למעלה מ-20 שנה בענף הביטוח ושימש בעבר כחשב בכלל ובהראל וכסמנכ"ל ביטוח פנסיה וגמל בחברת איילון. לאורון תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח ויו"ר מגדל מקפת, ציין כי "אני מבקש להודות לאפי סנדרוב על תרומתו הענפה לקבוצת מגדל לאורך השנים ולאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה. בימים אלה, אנו מסיימים תהליך חשיבה שבסופו יתבצע ארגון מחדש של חטיבת החיסכון ארוך הטווח. מינוי עמית אורון, כמי שמוביל את החטיבה בהצלחה רבה בשנה וחצי האחרונות, לתפקיד מנכ"ל מקפת הינו מהלך טבעי ואין לי ספק שניסיונו העשיר וכישוריו הרבים יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר".

עמית אורון. יחצ,
עמית אורון/יחצ

אלעד שטאובר (36), התמנה לתפקיד מנהל תחום מכירות Commercial בקבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה מלם תים.

אלעד, עורך דין במקצועו, עובד בקבוצת מלם תים מזה 3 שנים ובתפקידו האחרון שימש כמנהל תיקי לקוחות במגזר הפיננסי ולקוחות אסטרטגיים. בשנים האחרונות צבר ידע וניסיון רב בפרויקטים טכנולוגיים, בקרב לקוחות גדולים ומשמעותיים במגזר הפרטי והעסקי.

בשנים האחרונות, תחום ה-commercial צובר תאוצה ופונה לחברות הייטק, מסחר, תעשיה וחברות בינוניות, אשר צורכות טכנולוגיה מגוונת. למלם תים כיום מספר רב של לקוחות אשר עונים לסגמנט זה והחברה זיהתה פוטנציאל עסקי גדול ומשמעותי, לאחד את כלל הלקוחות תחת תחום פעילות אחד, אותו ירכז אלעד, בתוך אגף המכירות של החברה.

אלעד שטאובר. יחצ,
אלעד שטאובר/יחצ

מנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית של בנק הפועלים, ג'קי כהן, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר 27 שנות עבודה בבנק, בשורה של תפקידים בכירים בתחום שוק ההון ובחטיבה העסקית של הבנק.

ג'קי כהן החל את דרכו בבנק הפועלים כיועץ השקעות באגף לניירות ערך ולאחר מכן ניהל את יחידת המעו"ף ואת מחלקת המוצרים הפיננסיים. בהמשך עבר לחטיבה העסקית בה שימש כמנהל קשרי לקוחות ואחראי על צוות שוק ההון, מנהל סקטור תעשייה היי-טק ושוק ההון, מנהל האגף לבנקאות מסחרית (כשבמהלך כהונתו הוביל את האגף לצמיחה של 50% ביתרות וברווח), ובחמש השנים האחרונות שימש כמנהל האגף העסקי בחטיבה והוביל את האגף למיקוד בלקוחות העסקיים הגדולים ולעסקאות גדולות בכלל ענפי המשק (פרויקטים, נדל"ן, מסחר, תעשיה, שוק ההון).

איתמר פורמן, מנהל סקטור תשתיות אנרגיה ושוק ההון בחטיבה העסקית של הבנק יחליף את ג'קי כהן בתפקידו כמנהל האגף העסקי של הבנק. פורמן החל את דרכו בבנק הפועלים לפני כ-22 שנה כשמילא מספר תפקידים בתחום שוק ההון באגף לניירות ערך. לאחר מכן עבר לחטיבה העסקית בה שימש כמנהל קשרי לקוחות באגף העסקי וכמנהל מערך סינדיקציה ושוק ההון בחטיבה. בתפקידו האחרון כמנהל סקטור תשתיות אנרגיה ושוק ההון הוביל פורמן עסקאות מימון לחברות מתחומי האנרגיה, השווקים הפיננסיים, התחום הביטחוני ותחומים נוספים. פורמן בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. פורמן בן 47, נשוי ואב לשלושה, מתגורר ברמת השרון.

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודה לג'קי על תקופת כהונתו בבנק ואמר: "ג'קי היה מעמודי התווך של החטיבה העסקית בשנים האחרונות והוביל שורה של עסקאות פיננסיות לקידום המשק הישראלי. אני מודה לו על העשייה המקצועית ופורצת הדרך ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה". בנוסף, איחל מנכ"ל הבנק הצלחה למנהל האגף העסקי הנכנס איתמר פורמן בתפקידו החדש.

איתמר פורמן. יחצ,
איתמר פורמן/יחצ

סלקום מודיעה על מינוי עמי שטרמר לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות. האגף אחראי למתן שירות ותמיכה ללקוחות הסלולר הטלוויזיה והסיבים.

שטרמר (40), נשוי ואב לשלושה, החל את דרכו בסלקום לפני כ-18 שנים כנציג שירות לקוחות.
מאז מילא שורה של תפקידי ניהול, ביניהם: ניהול תחום לקוחות הזהב של סלקום ועד לאחרונה ניהול מחלקת השירות של אגף הלקוחות העסקיים.

אבי גבאי, מנכ"ל סלקום: "עמי הוא מנהל ומנהיג מוכשר שצמח מנציג שירות דרך תפקידי ניהול ומקבל אחריות על כלל מערך השירות שלנו שזכה רק לאחרונה במרבית המקומות הראשונים בנתוני משרד התקשורת. אין לי ספק שהאהבה של עמי למתן שירות וללקוחות תוביל אותנו למדרגה גבוהה יותר באיכות השירות ובהוגנות שהיא ערך מרכזי עבורנו".

עמי שטרמר. יחצ,
עמי שטרמר/יחצ

מאיר אבידן מונה ליו"ר ההנהלה הציבורית (Advisory Board) של הענף לביטחון המולדת (HLS) במכון הייצוא. אבידן מכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי בחברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית, מובילה עולמית בתחום Digital Intelligence.

בהנהלה הציבורית חברות תעשיות ביטחון מולדת מובילות ובהן אלביט, רפאל, מר טכנולוגיות, Corsight, מיפרם ואחרות, המייצגות כ-400 חברות בתחום בטחון המולדת בישראל. תפקיד ההנהלה לסייע לענף בטחון מולדת, תעופה וחלל במכון היצוא בקידום הזדמנויות עסקיות בשווקים בינלאומיים. בין היתר, ההנהלה ממליצה על סדרי העדיפויות של החברות הישראליות והשווקים המרכזיים, בהן היא מזהה פוטנציאל עסקי.

"אני שמח על ההזדמנות לחזק את האקוסיסטם הישראלי בתחום בטחון המולדת ולהגדיל את החשיפה וההזדמנויות העסקיות בחו"ל", אמר מאיר אבידן. "זהו אחד הענפים החזקים ביותר שיש לישראל, עם מובילות גלובליות רבות במגוון תחומים. עם זאת, על רקע התחרות הגלובלית הגוברת, עולה חשיבות שיתוף הפעולה בין החברות הישראליות, כדי לפתח מגוון כלים ודרכים להגדלת כמות העסקאות וההזדמנויות, ובזאת אני מתכוון להתמקד".

"ישראל היא האב חדשנות טכנולוגי, בזירת ה- HLS העולמית - מתעשיות בטחון המולדת הגדולות ועד לסטארטאפים צעירים ופורצי דרך" אומר טל סימן טוב, ראש ענף ביטחון המולדת, תעופה וחלל במכון היצוא. שמח על ההזדמנות לעבוד עם קבוצה של מובילות ומובילים מהתעשייה שתסייע בידי מכון היצוא לייצר ערך עסקי רב ליצואני ביטחון המולדת.

בתפקידו בסלברייט בשלוש השנים האחרונות, אבידן אחראי על פיתוח ערוצים עסקיים חדשים בזירה הבינלאומית עבור החברה ועל הקשרים עם מקבלי ההחלטות בקרב לקוחות אסטרטגיים ברחבי העולם, בעיקר עם גורמי אכיפת החוק במדינות השונות, לרבות האינטרפול, היורופול, וגורמי אכיפת החוק וממשל מול מדינות רבות. פתרונות ה-Digital Intelligence של סלברייט מסייעים במליוני חקירות ברחבי העולם, ומשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות.

לפני סלברייט, כיהן אבידן כראש אגף הערכות לאומית ברשות הלאומית להגנת הסייבר (כיום מערך הסייבר הלאומי) במשרד רה"מ. עוד שימש כמנהל אגף הביטחון ואבטחת מידע בכיר באלביט מערכות בחטיבת יבשה ותקשוב וכחבר הנהלה באלביט, המדווח ישירות למנכ"ל. לאבידן ניסיון של 18 שנים במשרד הביטחון, כולל תפקיד נספח משרד הביטחון בהודו, במסגרת תפקידו זה היה אמון על פרויקטים משותפים עם התעשיות הביטחוניות הישראליות בהודו וקידום פרויקטים משותפים בין ישראל להודו
אבידן בוגר אונ' ת"א, בעל תואר שני בבטחון לאומי ותואר ראשון במדעי המדינה.

מאיר אבידן. יחצ,
מאיר אבידן/יחצ

נקסט אינשורנס (Next Insurance), סטארטאפ טכנולוגי מבוסס בתחום האינשורטק, המוביל את מהפכת הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב, מודיע היום על מינויו של ערן לירון לתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה (CSO - Chief Strategy Officer) הראשון בחברה. במסגרת תפקידו, יוביל לירון את הפעילות הגלובלית למיזוגים ורכישות (M&A), ינהל את האסטרטגיה העסקית של החברה ויהיה חלק אינטגרלי מפעילויות הצמיחה המואצת שלה.

גיא גולדשטיין, מייסד שותף ומנכ"ל, נקסט אינשורנס: "המומחיות של ערן היא מכרעת ורבת חשיבות במטרה להפיכת נקסט אינשורנס למובילת תחום הביטוח הדיגיטלי לעסקים קטנים בארה"ב. אסטרטגיית המיזוגים והרכישות שלנו תהיה נדבך חשוב במטרה להבטיח את הצמיחה המתמדת שלנו ולחזק את החזון שלנו למלא את כל צרכי הביטוח המורכבים של לקוחותינו, בעלי העסקים הקטנים".

ערן לירון, סמנכ"ל אסטרטגיה, נקסט אינשורנס: "אני מתרגש להצטרף לצוות של נקטס אינשורנס ולהוביל אסטרטגיה עסקית ארוכת טווח, הממוקדת ביצירת פתרונות ביטוחיים מותאמים ומשתלמים עבור בעלי עסקים קטנים בארה"ב. אני גאה על כך שאקח חלק בעיצוב העתיד של נקסט ובכך שאעסוק בסקטור כה משמעותי של הכלכלה האמריקאית, בעלי העסקים הקטנים, תוך הובלת האסטרטגיה העסקית של החברה".

לירון מביא עימו ניסיון גלובלי משמעותי ביצירת שותפויות וברכישות ומיזוגים, הן מחברות פרטיות והן מחברות ציבוריות. לפני הצטרפותו לנקסט, שימש לירון כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת NICE. לפני שהצטרף לנייס, שימש לירון בתפקידי פיתוח עסקי בחברת Mercury, וכן החזיק במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברת Tower Semiconductor. לירון הוא בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת סטנפורד ובעל תואר ראשון מהטכניון.

מינויו של לירון לתפקיד ה-CSO מצטרף לשורת צעדים שנקטה נקסט בשנה האחרונה לטובת האצת צמיחתה: החברה ביצעה שתי רכישות אסטרטגיות - האחת של חברת הביטוח הדיגיטלי AP Intego והשנייה של חברת הסטארטאפ Juniper Labs, הודיעה במרץ האחרון על גיוס של 250 מיליון דולר לפי שווי מעודכן של 4 מיליארד (ובסה"כ גייסה 881 מיליון דולר), החלה בשיתוף פעולה עסקי-אסטרטגי עם ענקית הטכנולוגיה Amazon ואף הגיעה למחזור הכנסות שנתי של כ-400 מיליון דולר. כמו כן, עד לסוף שנת 2021 צפויה נקסט לגייס כ-300 עובדים נוספים למשרדיה בישראל וארה"ב.

ערן לירון. יחצ,
ערן לירון/יחצ

חברת הפינטק Melio גייסה את שרה בארד, בכירה לשעבר בסוכנות לעסקים קטנים של ארה"ב בממשל אובמה, והיא תוביל את התקשורת והדוברות של החברה.

סוכנות SBA אמונה על עידוד יזמות זעירה ועסקים קטנים בארצות הברית ומסייעת ל-31 מיליון העסקים הקטנים ברחבי המדינה בצמיחה על ידי יצירת נגישות למידע, מימון וכן בסיוע בהורדת הנטל הבירוקרטי והרגולטורי. במסגרת עבודתה, שרה מונתה על ידי הבית הלבן ל-SBA, שם היתה אחראית על יחסי הציבור של המשרד, וניהלה את הקשרים עם הקהילות השונות בארצות הברית. שרה היתה חלק מהצוות שהתמקד בסיוע לעסקים קטנים בתחום המימון והייעוץ העסקי, אשר במסגרתו ניתנו הלוואות בערבות ממשלתית בסך 33 מיליארד דולר.

קודם לכן שימשה שרה בארד יועצת של הילרי קלינטון וכן היתה אחראית לגיוס כספים במסעות הבחירות של הנשיא לשעבר ברק אובמה. בישראל, שרה ניהלה את התקשורת ויחסי המשקיעים של קרן הון הסיכון Triventures, וכן עבדה כיועצת לפיתוח עסקי במרכז לחדשנות דיגיטלית (ARC) בבית החולים שיבא - תל השומר.

חברת Melio הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי היזמים מתן בר, זיו פז ואילן אטיאס. פלטפורמת תשלומי ה-B2B של Melio הותאמה במיוחד לצרכים של עסקים קטנים. הפתרון חינמי, פשוט ובטוח ומאפשר העברה מהירה של תשלומים בין עסקים קטנים והספקים שלהם. מגפת הקורונה האיצה את תהליך הדיגיטציה של עסקים רבים והפכה את השימוש בהמחאות למאתגר. בנוסף, המשבר הדגיש עד כמה שליטה בתזרים המזומנים היא קריטית לשמירה על בריאותו הפיננסית של העסק. החברה גייסה 256 מיליון דולר ומעסיקה 320 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובארה"ב וממשיכה לגייס עובדים לפיתוח המוצר והדאטה.

"אני שמחה להצטרף לחברה שחרטה על דגלה סיוע לעסקים קטנים, נושא שקרוב לליבי," אומרת שרה בארד. "לחברת Melio יש את כל המרכיבים הנחוצים להצלחה - מחויבות להצלחת עסקים קטנים, צוות מעולה, ותרבות ארגונית שמרגישה כמו משפחה גדולה."

שרה בארד עם משפחת ביידן. יחצ,
שרה בארד עם משפחת ביידן/יחצ

חברת אבטחת הסייבר ננולוק סקיוריטי (NanoLock Security) המתמחה באבטחת תשתיות לאומיות כמו רשתות חשמל, גז, חשמל, מים (מערכות OT, IIoT ובקרים תעשייתיים) הרחיבה לאחרונה את הצוות הניהולי וצרפה לשורותיה שניים מהמומחים המובילים בישראל ובעלי מוניטין עולמי בתחום.

יניר לאובשטיין, בעל ניסיון של 20 שנה בתחומי הסייבר, התמנה לסמנכ"ל החברה לפתרונות סייבר. יניר צבר ניסיון עשיר וייחודי בהגנה וניהול מערכי הגנת סייבר של תשתיות קריטיות ולאומיות של מדינת ישראל. בין היתר הוא כיהן כמנהל יחידת הסייבר של משרד האנרגיה, התשתיות הלאומיות ועבור רשות המים. במסגרת תפקידיו הוא היה שותף לתכנון והקמת מרכז הגנת הסייבר של משרד התשתיות הלאומיות, העוקב אחר התקפות סייבר על התשתיות של מדינת ישראל ואחראי על מניעתן. בתפקידו האחרון לפני שהצטרף לננולוק סקיוריטי כיהן יניר כמוביל מרכז המצוינות בסייבר לתשתיות קריטיות ומערכות בקרה בחברת הייעוץ PwC והיה אחראי על פיתוח פתרונות אבטחת הסייבר של החברה למגזרי התשתיות והתעשיה (ICS/OT).

שגיא ברקו, התמנה לסמנכ"ל הפיתוח של ננולוק סקיוריטי. לשגיא ניסיון של 20 שנה בפיתוח וניהול בתחום הסייבר בקהיליית המודיעין. במסגרת תפקידיו היה אחראי על פיתוחן של מערכות ופרויקטים פורצי דרך שזכו בפרסי ביטחון ישראל.

ערן פיין, מייסד משותף ומנכ"ל ננולוק סקיוריטי: "אבטחת סייבר לתשתיות לאומיות ותעשיות הוא תחום חדש ומתפתח המחייב מומחיות ייחודית. יניר ושגיא הם שניים מהמומחים המובילים בישראל ובעולם בתחום זה והידע שלהם יאיץ את פריסתה של ננולוק סקיוריטי בשוק העולמי".

יניר לאובשטיין. יחצ,
יניר לאובשטיין/יחצ
שגיא ברקו. יחצ,
שגיא ברקו/יחצ

חברת הסייבר Morphisec שמספקת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) מודיעה על מינויו של רון ריינפלד ל-CFO בחברה. לריינפלד ניסיון של למעלה מ- 15 שנות ניסיון בניהול פיננסי בחברות SaaS ובטרם הצטרפותו למורפיסק, כיהן כמנהל כספים בחברת IntSights. בעברו היה סמנכ"ל הכספים והתפעול ב- Zooz (שנרכשה על ידי PayU), ומילא תפקידים פיננסיים ותפעוליים שונים ב- Cloudshare, Clarizen ו- Ernst & Young. ותפקידים רבים בייעוץ לסטארט-אפים בתחילת דרכם

"מורפיסק היא שילוב נדיר בין חברה עם איכויות יוצאות דופן וערכים גבוהים שקשה להישאר אדיש אליהם", אומר רון ריינפלד. "החברה נמצאת בתנופת צמיחה אדירה, הרבעון האחרון היה החזק ביותר עד כה ומביאה פתרון מלא ומקיף לבעיה מורכבת שרלוונטית למרבית העסקים בעולם. אני משוכנע שההזדמנות העסקית אדירה ואנחנו בדרך הנכונה לכבוש פסגה אחרי פסגה".

"ההצטרפות של רון מהווה חיזוק משמעותי לחברה ומצביעה על כוונות הצמיחה של החברה", אומר רונן יהושע, מנכ"ל Morphisec: "מהלך זה הוא חלק מהתרחבות כללית של החברה וחיזוק מרכז הפיתוח הנמצא בבאר שבע. החברה גם צופה לגייס עשרות עובדים נוספים בתקופה הקרובה".

רון ריינפלד. עידו לביא,
רון ריינפלד/עידו לביא

חברת אופן ווב (OpenWeb) הישראלית (לשעבר (Spot.IM), שפיתחה טכנולוגיה לשיפור השיח ברשת, פועלת במטרה לייצר שיח ציבורי בריא ואיכותי יותר ונלחמת במונופול על השיח ברשת, הודיעה לאחרונה על מינוי של בוריס קורנפלד לתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). במסגרת תפקידו החדש, קורנפלד יהיה אחראי לניהול פעילות החטיבות הטכנולוגיות ולקידום האסטרטגיה העסקית טכנולוגית של החברה.

קורנפלד מגיע לתפקיד לאחר שנים של הישגים בתעשיית ההייטק המקומית בהן שימש בין היתר כמנהל פיתוח בכיר ב-Google ישראל, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) וGM של מחלקת המוצר B2B בחברת Gett.

לקורנפלד ניסיון של 21 שנים בתעשיית ההיי-טק, במהלכן עבד כ-6 שנים עבור חממת החדשנות של HP ובנה מספר מוצרים פורצי דרך. לבוריס תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

"מינויו של בוריס להנהלה הבכירה של החברה מדגיש את מחויבות החברה לחדשנות, לצמיחה וליכולת שלנו לייצר ערך מוסף ייחודי עבור לקוחותינו. מדובר בתפקיד מפתח אשר ישמש לחברה כשחקן חיזוק משמעותי. אני סבור ובטוח ביכולותיו של בוריס לעזור לנו להמשיך לצעוד קדימה, לשמור ולחזק את מקומה של החברה בשוק הגלובלי". מספר נדב שובל, מנכ"ל החברה.

"אני שמח על הצטרפותי לחברה ומודה לנדב שובל על הבעת האמון בי. מילאתי תפקידים טכנולוגיים רבים בחברות מובילות, אך אציין שהפעם אני מרגיש חיבור עמוק לחזון החברה ולמהפך שעשויה לחולל בעולם האינטרנט הפתוח", מספר בוריס קורנפלד. "כאב לשלושה ילדים, הנחשפים לשיח רעיל ברשתות החברתיות ברמה היומית, חשוב לי לעשות כל שביכולתי כדי לנסות לתקן את המתרחש ברשת, במטרה לספק לילדיי את האפשרות להיחשף לשיח בריא יותר".

בוריס קורנפלד. יחצ,
בוריס קורנפלד/יחצ

חברת אבטחת המידע אימפרבה (Imperva), מודיעה על מינויו של עמית גוז ל- VP Engineering of Platform. גוז, בעל ניסיון מגוון בפיתוח פלטפורמות ותהליכי פיתוח חדשנות, יהיה אחראי על פיתוח וקידום הפלטפורמה החדשה של אימפרבה. הפלטפורמה תאחד את כל פתרונות האבטחה של אימפרבה, פתרונות הקצה, הדאטה והאפליקציות במקום מרכזי אחד. הפלטפורמה תאפשר להאיץ פיתוחים, אינטגרציה מהירה במקרה של שיתופי פעולה אסטרטגיים או רכישת עתידיות.

עד למינויו זה, גוז שימש כ-VP of Engineering חברת AppsFlyer הישראלית שפיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, במשך השנה וחצי האחרונות. הוא הקים והוביל את קבוצת הפלטפורמה החדשנית שפיתחה תשתיות וממשקים למוצרים ופתרונות בעולם השיווק. גוז גם מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות גלובליות במהלך הקריירה שלו, ב- (IAC/AskApplications (Nasdaq:IAC שבניו יורק ועוד.

עמית גוז. יחצ,
עמית גוז/יחצ

Imperva, שהוקמה ב-2002 על ידי שלמה קרמר, עמיחי שולמן ומיקי בודאי, הונפקה בבורסת ניו יורק ב-2014, ומאז הספיקה לחזור לבעלות פרטית, עם רכישתה על ידי קרן בראבו עבור 2.1 מיליארד דולר. כיום החברה מונה כ 1,500 עובדים שנמצאים במשרדים השונים של Imperva ברחבי העולם. המטה המרכזי יושב בקליפורניה ובמרכז הישראלי היושב בתל אביב וברחובות ישנם מעל ל-550 עובדים.
עמית גוז מסר: "אנחנו עדים לתהליך המואץ של חדשנות בעולם הדיגיטלי. בעולם הסייבר של היום, כאשר מספר האיומים עולה, נדרש לתת מענה רחב של מוצרי אבטחה ולהגן על המשאבים החשובים של החברות. לשם כך, ישנה חשיבות גדולה בבניית פלטפורמה שתאפשר לארגון לפתח ולהתאים את מוצרי הליבה שלו במהירות. הפלטפורמה כוללת שכבת ניהול, איסוף וניתוח נתונים, ביג דאטה, ובנייה של מערכת פתוחה ואינטגרטיבית המשלבת פתרונות של מערכות מובילות לתוך פלטפורמה אחת המייצרת תמונת מצב אחודה. אני מאוד שמח להצטרף לאימפרבה ולקחת חלק משמעותי בפיתוח ושימור מעמדה כמובילה בתחום הסייבר לשנים קדימה, ולייצר סביבה של מצוינות וקרקע פוריה ליצירה ולחדשנות".

משה ליפסקר, מנהל אימפרבה ישראל ומנהל ארגון המו"פ העולמי מסר בתגובה: "כחלק מאסטרטגיית פלטפורמת הסייבר הפתוחה של אימפרבה, החלטנו לגייס אנשי מפתח שהגעתם תשנה פני עתיד. אנו שמחים מאוד לקבל לשורותינו את עמית גוז. עמית מביא עמו הבנת שוק מעמיקה ויכולות ביצוע מרשימות ואנחנו בטוחים שביחד נוכל להביא לעולם הסייבר בשורה חדשה שבאמת תשנה את היכולת של מוצרים להתחבר בקלות מכל מקום ובמקום מרכזי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully