וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש יותר ישראלי מזה? גלידת גולדה ובמבה של אסם משלבים טעמים

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 18:30

במבה וגולדה, מותגים אייקונים עם קהל צרכנים נאמן, חוברים ומשיקים מוצר חדש וקייצי במיוחד: במבה משיקה מהדורה מיוחדת במילוי קרם בייגלה מלוח של גולדה שתהייה זמינה בחנויות מהיום (1.7), וגולדה משיקה גלידת בייגלה מלוח עם במבה של אסם שתהייה זמינה מ-11.7 בסניפים

גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה תוצע למכירה גם כמארז קיץ ייחודי של תיק ים הכולל קילו גלידה, רוטב בייגלה מלוח ואריזת במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה.

מדובר במהלך ייחודי, נועז ואפילו "היסטורי" עבור שני המותגים שלטובת שיתוף הפעולה חולקים את הערכים והשפה שלהם עם מותג חיצוני: המותג במבה "מאמץ" לראשונה בתולדותיו מותג אחר שאינו מבית אסם, ולוגו גולדה יופיע לראשונה על אריזת מותג שאינו שלהם.

שיתוף הפעולה היצירתי בין שני המותגים בא לידי ביטוי לא רק בחיבור הטעמים, אלא גם בנראות על מדפי החטיפים ברשתות השיווק, עם אריזה נוצצת ובולטת בצבע כסף מטאלי, בדומה לשקיות הכסופות של גלידת גולדה. המלצה שלנו: את החטיף הקייצי הזה מומלץ לאכול קפוא.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "אנחנו שמחים ונרגשים להשיק את המהלך החם של קיץ 2021 עם שילוב כוחות של שני מותגי העל הישראלים האהובים. השילוב בין במבה וגלידה גולדה מעניק חוויה כפולה ומפנקת הן לאוהבי הבמבה במילוי מכל הגילאים והן לחובבי גלידה גולדה הרבים. מבחינתנו מדובר בשילוב נפלא שכל כך מזוהה עם הקיץ הישראלי".

גולדה במבה בייגלה מלוח. my social,
גולדה במבה בייגלה מלוח/my social

מעבר לחוויית הטעם - מדובר בחיבור תרבותי ישראלי

עדי ארז אביטל סמנכ"לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה: בכל שיתוף פעולה של קבוצת ANITA, מה שמוביל אותנו הוא יצירת חיבור רגשי והעמקת הקשר עם הצרכנים הנאמנים. החיבור עם במבה כמותג אייקוני בתרבות הישראלית, מהווה צעד נוסף, שכן מעבר לחוויית הטעם הייחודית והמעניינת של חיבור בין מלוח ומתוק, מדובר בחיבור תרבותי ישראלי וערך מוסף שכל אחד יכול להזדהות איתו.

מארז קיץ גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה כולל: תיק ים, קילו גלידה, צנצנת 300 גרם של בייגלה מלוח, במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה וכמובן כוסות גביעים, כפיות ומפיות.
מחיר : 130 שקלים בסניפי גולדה או 139 שקלים במשלוחים.

במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה יימכר באריזות 60 ו- 150 גרם.

גולדה במבה בייגלה מלוח. my social,
מארז קיץ גולדה, 130 שקלים/my social

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully