וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2022: שעון חכם מבית ניקלודיאון

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 13:05

השעון החכם, שיושק ב-2022, ממקם את התקשורת המשפחתית במרכז, ויהיה הראשון לרתום את כוחם של המותגים האייקונים של ניקלודיאון

הזרוע הבינלאומית של תאגיד ViacomCBS, (נאסד"ק: VIAC, VIACA), חשפה את שעון ה-NickWatch, השעון החכם והמחובר הראשון מתוצרת ניקלודיאון. ההשקה נערכה כחלק מכנס ה"מובייל וורלד קונגרס" (MWC) בברצלונה.

המכשיר הלביש החדש שם את התקשורת המשפחתית במרכז ומציע למשתמשים מאפייני בידור ותקשורת לצד טכנולוגיה חדשנית שפותחה על-ידי שותפה טכנולוגית מומחית, ישראלית של VCNI . השעון יהיה זמין לרכישה מ-2022.

"ViacomCBS ידועה בקו המותגים האייקוני שלה ומתווה מזה עשרות שנים את אופיים של האירועים העכשוויים ותרבות הפופ העולמית. כעת, עם הפנים לעתיד, היא רשמה כעת ציון דרך עם ה-NickWatch. זהו השעון החכם הראשון הרותם לשירותו את עוצמת המותגים של החברה. השקת המוצר האסטרטגי ממנפת את הקניין הרוחני והתכנים שלנו ותמשיך לחזק את מעמדנו כשותפה המסחרית המובילה במגוון ממשקים עם הצרכנים וביצירת חוויה סוחפת חדשה", אמר רפאל אנצ'ינו נשיא ומנכ"ל ViacomCBS Networks international.

שעון חכם ויאקום. יחצ,
השעון החכם של ויאקום/יחצ

המוצר מעודד ילדים לנהל אורח חיים בריא באמצעות עידוד הזדמנויות לפעילות גופנית ומשחקים חברתיים. המשחקים שהוא מציע מוגשים באופן שנועד להצית את הדמיון בכדי שילדים יוכלו להמשיך ולשחק בים אם לבדם או עם חברים שיש להם NickWatch גם כן. יחד הם יוכלו לצאת למסעות והרפתקאות משחקיות.

אפשרויות הבידור המבוססות על הקניין הרוחני של ניקלודיאון יכללו פילטרים משעשעים לתמונות, אפקטים של תנועה וקול וכלים מוזיקליים שניתן לנגן עליהם עם מחוות ידיים. עדכוני תוכן קבועים יבטיחו רצף של משחקים, סטיקרים, אפקטים קוליים חדשים ועוד.

תקשורת ששומרת על ילדים והורים

הפלטפורמה מאפשרת שני מצבי תקשורת: הודעות טקסט ושיחות קוליות. ההורה או האדם האחראי לילד יכול לשלוח לילד הודעת טקסט מהטלפון שלו/שלה, והילדים יכולים להגיב עם נוסחי תגובה מוכנים, המרת הודעה קולית לטקסט, רגשונים (אימוג'ים), או תמונות. הילד יכול גם ליצור קשר עם ההורה/איש הקשר היישר מתוך רשימת אנשי הקשר ולקבל שיחות קוליות מאנשי קשר שהוגדרו מראש. ההורים או האחראים לילד יכולים ליצור קבוצות עם שרשורי שיחות ואף לשלוח הודעות בסטיקרים, טיימרים, תזכורות, תמונות, הודעות קוליות, ואף ליצור שאלונים (polls).

הקשר בין ילדים להורים נשמר באמצעות פיצ'ר מפות המאפשר לאחראים לילד, ולבני משפחה לראות את המיקום הנוכחי של כל בני המשפחה, זאת באמצעות GPS, ווי-פי ואנטנות סלולריות, הפעולה מתאפשרת בפשוטת באמצעות הורדת אפליקציה ייעודית למכשיר שבשימושם.

ה-NickWatch של ניקלודיאון פותח בשיתוף עם WatchinU, חברת סטרטאפ ישראלית שבנתה ומפעילה את המכשיר במסגרת הסכם רישוי עם VCNI.

VCNI תפרסם את המחיר, ערוצי ההפצה והשיווק, כמו גם את מועדי הזמינות בשווקים השונים בשלב מאוחר יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully