וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד גולן מונה למנכ"ל דור אלון

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 15:30

גולן נבחר לכהן כמנכ"ל החדש ויחליף את עמית זאב. היו"ר ישראל יניב: "אין לי ספק כי יחד עם צוות המנהלים המיומן והמסור יוביל עודד גולן את דור אלון להישגים רבים"

עודד גולן מונה למנכ"ל דור אלון. תמר מצפי,
עודד גולן/תמר מצפי

עודד גולן, המנכ"ל לשעבר של דור אלון טכנולוגיות גז (דור גז), נבחר לכהן כמנכ"ל החדש של דור אלון - קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת אלון רבוע כחול, בבעלות איש העסקים מוטי בן משה.

גולן, 42 (נ+3) שליווה את בן משה בעסקיו בישראל ובעסקי האנרגיה שלו בחו"ל כ-8 שנים, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר ראשון ושני במשפטים. הוא יחליף את עמית זאב שיפרוש מהקבוצה בעוד מספר חודשים.

גולן, איש אמונו של בן משה, כיהן מאז סמוך לרכישת קבוצת אלון רבוע כחול , כדירקטור באלון רבוע כחול, יו"ר בי לוגיסטיקה, דור אלון ודור גז, לקח חלק בהיגוי התכניות האסטרטגיות לפיתוח העסקי של הקבוצה. במהלך השנתיים האחרונות שימש גולן כסמנכ"ל הסחר של רשת הסופרמרקטים "אושר עד". קודם שהצטרף לקבוצת בן משה, שימש עודד גולן ככלכלן בית הזיקוק של פז באשדוד.

יו"ר דור אלון, ישראל יניב, הביע סיפוק על חזרתו של גולן לפעילות במסגרת הקבוצה "בתקופת כהונתו כמנכ"ל דור גז, הנהיג עודד את החברה להישגים משמעותיים ביותר עם גידול ניכר במצבת הלקוחות ובשורת הרווח. והייתה לו תרומה חשובה לפיתוח עסקי הקבוצה בתפקידיו כדירקטור. אין לי ספק כי יחד עם צוות המנהלים המיומן והמסור יוביל עודד גולן את דור אלון להישגים רבים נוספים, בכל תחומי הפעילות, שאותם הוא כבר מכיר על בוריים"

  • עוד באותו נושא:
  • דור אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully