וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפוס אמריקה: קניות אונליין לכבוד ה-4 ביולי

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 15:27

ה-4 ביולי הוא אירוע מכירות גדול במיוחד שפותח את המכירה החצי שנתית לקראת הקיץ. מבחינה צרכנית, יום העצמאות האמריקאי נחשב לכבר מזמן לחג בינלאומי. אתרי השילוח מארה"ב: USHOPS ו-DealTas מציגים את הסיילים הנבחרים והשווים במיוחד

ימי הקניות של יום העצמאות האמריקאי יהיו השנה חזקים במיוחד, על רקע דעיכת הקורונה בארה"ב והרצון לחגוג את האפשרות של היציאה מהבית: להתלבש ליציאה, לארח חברים ומשפחה ולצאת לבילוי או למסעדה.

האתרים האמריקאים כבר עדכנו את עמודי הבית במבצעים ולבשו אווירת חג, זאת על מנת לאפשר לצרכנים להיערך מראש לקראת ימי הקניות, כאשר התחושה היא ממש של מסיבה, מזכירה קצת את האווירה בישראל ערב פסח האחרון, לאור הסרת המגבלות והסגרים.

קניות אונליין בלאק פריידיי. ShutterStock
כמעט כמו בלא-פריידיי: ה-4 ביולי הופך לחגיגת קניות ברשת, במיוחד על רקע ההשתחררות ההדרגתית ממגבלות הקורונה בארה"ב/ShutterStock

בין 40% ל-80% הנחה

נציגי אתר USHOPS, המתמחה בשירותי שילוח ולוגיסטיקה מארה"ב לישראל: "אנו צופים כי לאחר הפריים דיי, שבו ראינו ביקוש גובר לשימוש בשירות הכתובת האמריקאית, גם ביום העצמאות האמריקאי נראה ביקושים גוברים לשירות, לצד מגוון המבצעים והדילים חוצי הקטגוריות החל מאופנה ועד ריהוט ואקססוריז לבית, כלי בישול ואירוח למטבח, צעצועים לילדים, ג'אדג'טים ועוד".

ב-USHOPS מעריכים כי נראה הנחות עמוקות כיאה לאירועי המכירות שפותחות את אירועי המכירות של הקיץ, ואשר ינועו בין 40%-80% הנחה. האתר יפרסם ויעדכן אונליין את הסיילים האמריקאים החמים בעמוד הבית USHOPS ועל מנת שתוכלו להינות מרכישות שוות במיוחד, הוא מציע הנחה של עד 40% על שילוח החבילות מארה"ב עד הבית.

קניות אונליין. ShutterStock
האמריקאים בטירוף כבר כמה ימים. גם הישראלים יכולים להשתתף בעזרת אתרי השילוח המובילים/ShutterStock

יום העצמאות האמריקאי הוא חג החירות

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב אומר: "יום העצמאות האמריקאי השנה מבטא את החירות תרתי משמע. האמריקאים חוגגים את היציאה שלהם מהקורונה והסרת המגבלות, כך שימי הקניות מקבלים משמעות צרכנית נוספת, לצד הצורך האנושי והפורקן שהקניות מאפשרות. אנו רואים גם חזרה לעבודה וכלכלה שמתאוששת ועל כן, צופים שגם הביקושים לקניות השנה יהיו גבוהים וגם המבצעים יהיו רוחביים ועמוקים יותר, כאשר הרשתות יעבירו את מוקד המבצעים וההטבות מהקניונים והחנויות הפיזיות לאתרי האינטרנט של הרשתות והמותגים".

סניף וולמארט בארצות הברית, 3 בספטמבר 2019. AP
חלמתם על קניות בענקית קמעונאות כמו וולמארט? עכשיו זה אפשרי - ועוד עם הנחות של עד 60% לכבוד יום העצמאות האמריקאי/AP

דוגמאות לסיילים שווים במיוחד:

אתר Wayfair: עד 60% הנחה על מגוון פריטים לעיצוב הבית רהיטים, אקססוריז, תאורה, מוצרים לאמבטיה ועוד, לדוגמא: ברז אמבטיה במחיר 89.95 דולר במקום 235 דולר.

אתר Walmart: עד 60% הנחה על מגוון ענק של מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים לילדים, מוצרי טיפוח, מוצרי קמפינג ועוד.

אתר Victoria's secret - עד 50% הנחה על מגוון פריטי הלבשה תחתונה, ביגוד ספורט ועוד, לדוגמא: טיץ ארוך Victoria's secret בשלושה צבעים לבחירה (כחול, שחור או ורוד) במחיר 46.99 דולרבמקום 94 דולר.

אתר Williams Sonoma - עד 75% הנחה על מבחר מוצרי בישול, כלי מטבח ואירוח, לדוגמא: סט 3 כפות סיליקון במחיר 4.99 דולר במקום 13.95 דולר.

אתר JBL - עד 40% הנחה על מגוון אוזניות של המותג, לדוגמא: אוזניות אלחוטיות בצבע שחור או לבן במחיר 29.95 דולר במקום 49.95 דולר.

מבצע הנחה של 40% הנחה ע ל השילוח דרך אתר USHOPS (בתוקף עד ה31.7.2021) ובכפוף לתנאי המבצע.

Victoria's Secret. Фото: Getty Images. Zahav.ru
אפילו בלי המלאכיות המפורסמות שנזנחו לטובת הפוליטקלי קורקט: 50% הנחה ב- Victoria's secret הם סיבה למסיבה/Zahav.ru

עוד אפשרות נוחה לשילוח:

DealTas חברה נוספת המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב מציעה עד 50% הנחה בשילוח עם 20% הנחה עד 5 ק"ג (עם שימוש בקוד Summer20), 30% הנחה עד 10 ק"ג (קוד Summer30), 40% הנחה עד 20 ק"ג (קוד Summer40) ו- 50% הנחה עד מעל 20 ק"ג (קוד Summer50)

יניב קוטר מבעלי חברת השילוח DealTas בחר את העסקאות הטובות ביותר ל-4 ביולי, להלן:

מכונת קפה פילטר OXO Brew ב- 152$
שואב רובוטי חכם NEATO D8 ב- 500$ במקום 700$
טלפון סמסונג גלקסי A32 5G ב- 205$
טבלט גלקסי S6 lite ב- 279$ במקום 350$
אולד נייבי - עד 50% הנחה
וולמרט - אלפי מוצרים ב- 20-60% הנחה, כולל איירפודס פרו ב- 197$ בלבד
עד 50% הנחה בזארה ארה"ב - רק שימו לב שהאתר לא לוקח אתכם לאתר הישראלי
בגדים באמזון - ליוויס עד 50% הנחה וגם קלווין קליין עד 50% הנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully