וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ג'יבנשי מחדשים את הריח המוכר

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 12:04

וגם: מותג רכבי יוקרה חדש מגיע לארץ, מוצרי חשמל ידידותיים לסביבה ומוצרי טיפוח חדשים

הריגוש שבפרח הייחודי

לאינטרדי. יח"צ,
לאינטרדי/יח"צ

המותג הבינלאומי ג'יבנשי, מפיח חיים מחודשים וניחוח חדש בבושם האייקוני "לאינטרדי" שהושק לראשונה ב- 1957. את בית האופנה ג'יבנשי שהפך למותג, הקים ב-1952 אובר דה ג'יבנשי. כיום המותג נמצא בבעלות תאגיד LVMH, והוא נחשב למותג השני בגודלו בעולם.

ב-2018 הושק לאינטרדי או דה פרפיום מחדש, כמחווה אולטימטיבית לתעוזה ולעוצמה נשית, לנשים שלא נכנעות למוסכמות ולא נותנות לאף אחד להחליט עבורן מה מותר ומה אסור, והזמנה לשחרר ולפרוץ גבולות. המותג תאר את הניחוח של לאינטרדי כ"פרח המחתרתי הראשון", כשליבו הפרחוני ספוג תווים כהים ועציים.

לאינטרדי. יח"צ,
לאינטרדי/יח"צ

כעת, ב-2021, ג'יבנשי משיקה את הגרסה החדשה ששמה דגש על אחד מרכיבי המפתח של לאינטרדי הקלאסי. המהדורה האקסקלוסיבית של "לאינטרדי מליסים" היא ניחוח תוסס של פריחת תפוז שממריץ את התווים האלגנטיים והמהפנטים של הפרחים הלבנים שבניחוח.

את המהדורה החדשה יצרו אן פליפו, פאני בל, ודומיניק רופיון, אשר לקחו את לאינטרדי הקלאסי והוציאו אותו מגבולות אזור הנוחות. את הזן הייחודי של פריחת התפוז מצאו למרגלות הדלתא של הנילוס, ופריחת התפוז היא לב ליבו של הבושם L'INTERDIT MILLESIME , והחתימה של טריות ואיכות ייחודית. כל בקבוק מכיל תמצית שוות ערך למעל 100 פרחים שנקטפו במהלך חודש מרץ 2020, סדינים לבנים נפרשו מתחת לעצים בהם נאספו עלי הכותרת, שטופלו באופן מידי על-מנת לשמר את רעננותם וריחם העשיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

מעבר לציפיות

ג'נסיס. יח"צ,
ג'נסיס/יח"צ

מדינת ישראל נבחרה להיות בין המדינות הראשונות בעולם לקבלת זיכיון שיווק מותג רכבי היוקרה GENESIS - מותג שזכה בפרסים בינלאומיים. ג'נסיס מדורג במקום הראשון באמינות בין מותגי היוקרה בפעם הרביעית ברציפות על-פי JD Power, והוא מצטרף לנבחרת המותגים של היבואנית קבוצת כלמוביל ביניהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי.

מותג GENESIS שבסיסו בדרום קוריאה קיים 6 שנים, ופועל בעיקר בארה"ב, קנדה ואוסטרליה. הוא ביסס עצמו כמותג יוקרה ואיכות במגוון דגמיו בתצורות סדאן ו- SUV בפילוסופיית עיצוב של 'אלגנטיות אתלטית' המשלבת בין קווים נקיים וחלקים לאלמנט הכנפיים של המותג, אשר שימש בין השאר כהשראה לשבכה הייחודית בחזית הדגמים.

בכדי להתחרות בשוק תחרותי זה, גייסה GENESIS את המוחות הכישרוניים ביותר בתעשיית הרכב העולמית ביניהם המעצב האגדי פיטר שרייר החתום על דגמים אייקוניים כמו אאודי TT, החיפושית החדשה וגולף; לוק דונקרוולק, לשעבר המעצב של למבורגיני ובנטלי; פיליפו פריני שהיה אמון על העיצוב של למבורגיני אורוס ואוונטדור ואלפא רומיאו 8C. תחום הביצועים הופקד בידי אלברט בירמן, שהיה אחראי על הביצועים בחטיבת הספורט של BMW.

על-אף היותו מותג צעיר בתעשיית הרכב, GENESIS הצליח לקטוף בתוך זמן קצר שורה ארוכה של פרסים בינלאומיים נחשבים בתחום העיצוב, חווית המשתמש, טכנולוגיה ביניהם: ב-2020 פרסי עיצוב יוקרתיים של RED DOT; GENESIS דורגה במקום הראשון הכללי באמינות ובמקום הראשון עם ה- G70 בקטגוריית ספורט-סדאן; מכונית הדגל החדשה, ה- G90, זכתה בפרס TOP SAFETY PICK+ מטעם ה- IIHS איגוד חברות הביטוח לבטיחות בדרכים. ה- G70 ו- G80, קיבלו גם הן את אותו דירוג; ה-G70 זכתה בפרס המכוניות המשפחתיות החדשות הטובות ביותר ב-2020 בקטגוריית סדאן-יוקרה, פרס המצטרף ל-20 פרסים נוספים בהם זכה הדגם ביניהם מכונית השנה ב- 2019; ה-G90 זכתה בתואר מכונית היוקרה המובילה על-ידי חברת המחקר Auto Pacific בטקס פרסי שביעות הרצון השנתי שלה (VSA).

לרגל ההשקה הוקם אולם דגל מפואר בהרצליה פיתוח בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, שיעניק ללקוחות חוויה בוטיקית ושירות יוצא דופן.

לרגל ההשקה, פיתחה כלמוביל קונספט חווית לקוח ושירות, GENESIS PERSONAL ASSISTANT - לכל לקוח יוצמד מנהל שירות אישי שילווה אותו בכל נושא ברגע הקניה, 24/7 ויהיה היחיד מולו הלקוח יתנהל בכל שאלה או בקשה לגבי תפעול הרכב וסיוע בעת צורך לטיפול, קשר עם מרכז השירות ותיאום תור, איסוף הרכב והחזרתו וכל נושא הקשור לרכב.

בנוסף ב- GENESIS מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר בענף בכל הקשור לזמינות, איסוף הרכב לכל טיפול במרכז השירות והחזרתו לכל מקום בו הלקוח בוחר, העמדת רכב חלופי לרשות הלקוח, ומתן שירותי דרך בליווי אישי של מנהל השירות האישי. במהלך השנה הקרובה GENESIS גם תשיק מכונית חשמלית.

seperator

בית ירוק

מכשירי Beko. יח"צ,
מכשירי Beko/יח"צ

על-מנת להגביר את המודעות לחזון הקיימות שלו, חשף המותג Beko 7 מכשירי חשמל ביתיים בני קיימא. סקר כלל אירופי שנערך עבור Beko בקרב 1,800 איש, בחן את גישות הצרכנים והסוגיות המטרידות אותם בנושא קיימות. הממצאים העלו כי הנזק הסביבתי האנושי נתפס כאיום הקריטי ביותר על כדור הארץ על-ידי כל הנשאלים, במקום השני נמצא האיום הפלסטי, במקום השלישי מחלות זיהומיות, במקום הרביעי מזג האוויר הקיצוני ואחריו אסונות טבע, משבר משאבי טבע, בזבוז מזון ולבסוף מצוקת המים העולמית.

הרוב המכריע של הנשאלים בסקר מתוך 6 מדינות, אמרו כי הם מרגישים שאפשר לחולל שינוי באמצעות מזעור השימוש בפסולת, מים ואנרגיה בחיי היום יום. מיחזור הוא הדרך הפופולרית ביותר לשמור על הסביבה. נתוני הסקר העלו כי רבים מקפידים על מיחזור בסביבה הביתית. עוד מצא הסקר כי המחיר, עמידות לאורך זמן וידידותיות לסביבה, הם גורמים מאד חשובים ברכישת מכשיר ביתי.

בין המוצרים של מותג בקו: מכונה ומייבש כביסה שיוצרו מפסולת פלסטיק שמוחזרה לחומר גלם חלופי; תנור EcoFiber עשוי מחומר בר-קיימא המיוצר מפסולת רשתות דייג ופסולת חוטים תעשייתית; מייבש כביסה GreenDry בטכנולוגיות שעוזרות לשמור על כדור הארץ; מקררBioCycle שבנוי מרכיבים עמידים מפלסטיק ביולוגי כמו, מגשי ביצים העשויים מעודפי קליפות ביצים וביופלסטיק; מכונת אספרסוBioCoffee שפותחה באמצעות טכנולוגיית - Bio-Composite משקעים ממוחזרים של 5 כוסות קפה המפחיתה את טביעת הפחמן הדו-חמצני; מדיח כלים עם מינון אוטומטי (AutoDose) מאפשרת באמצעות מילוי אוטומטי לווסת את כמות חומר הניקוי הנכונה לכלים נקיים ומבריקים בכל הדחה.

seperator

עור כמו משי

משי קליינשטיין. שי ארבל,
משי קליינשטיין/שי ארבל

מותג היופי דרמלוג'יקה, מוסיף לשורותיו את בשורת השנה - סרום חכם המבוסס על טכנולוגיה רספונסיבית חכמה המשלבת 4 מרכיבים מתקדמים בטכנולוגיה מהפכנית, הפועלים על העור רק כאשר מתרחשים בו תהליכים ביו-כימיים הגורמים לפיגמנטציה, יובש, קמטים וחוסר מיצוק או תהליך דלקתי הגורם לאודם ורגישות.

דרמלוג'יקה פיתחה אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית שמזהה באמצעות צילום סלפי של פנים נקיות לחלוטין מאיפור ולא מרוטשות את צרכי העור, ובפרט את אלו שאינם נראים לעין, באמצעות אבחון של 4 רבדים שונים ולא רובד אחד כפי שהיה עד היום. אזור הדורש מיצוק ייצבע על-ידיי האפליקציה בוורוד; Hydration- אזור הדורש הענקת לחות והזנה של העור ייצבע בכחול; Brithening- אזור הזקוק להבהרת הפיגמנט בטרם תצוץ פיגמנטציה, ייצבע בכתום; Sensetivity - אזור הסובל מרגישות ואדמומיות ייצבע בסגול.

הטיפולים והתכשירים של מותג Dermalogica מככבים ברשתות הספא היוקרתיות בכל העולם ובמלונות האקסקלוסיב של רשת ישרוטל בישראל. התכשירים נמכרים בשילוב ייעוץ מקצועי, לצד מגוון טיפולי קוסמטיקה מקצועיים על-ידי מטפלים מוסמכי החברה.

התכשירים פותחו במכון המחקר הבינלאומי לבריאות העורInternational Dermal Institute, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. התכשירים אינם מכילים מרכיבים או נגזרות מן החי ומוגדרים vegan לטבעוניים. הם אינם מכילים גלוטן ( (Gluten Free ומעולם לא נוסו על בעלי חיים.

seperator

צמחים לפנים

אלונה שכטר. יח"צ,
אלונה שכטר/יח"צ

מותג הטיפוח אלונה שכטר, מותג ישראלי המתמחה במוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף מבוססי צמחי מרפא ומינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג את הנבחרת של המותג: סבון אכילאה, פיתוח ייחודי המהווה את אחד ממוצרי הדגל של המותג, המיועד לניקוי וחיטוי, ומכיל ריכוז גבוה של צמח אכילאה 1000 - העלה הידוע בתרבויות שונות כבעל סגולות ריפוי, בו השתמשו חיילים ולוחמים בתקופות שונות בימי הביניים ובעולם הקדום לחיטוי פצעים, עקיצות והכשות בעלי חיים ארסיים שונים. הצמח נקרא על-שם אכילס מהמיתולוגיה היוונית שנהג לטפל בו בחייליו הפצועים על פי הצעת אפרודיטה. התכשיר יעיל גם לפסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, פטריות, אלרגיות, שפשפות, אקנה.

מעבר לצמח אכילאה אלף, מכיל הסבון ריכוזים גבוהים של מלח מים המלח, תמצית אלוורה ותמצית קמומיל.

מוצר נוסף הוא שמן הזנה לשיער מבוסס תמציות שמני גרניום, זרעי גזר ונבטי חיטה, המזין ומחזק את השערה מהשורש, מפחית קשקשים ומהווה תחליף נהדר למרכך ומיועד לשימוש יומיומי. השמן מפחית את נשירת השיער באופן משמעותי, מזין את הקרקפת ותורם להפחתת תופעת הקשקשים ולחיזוק שורש השערה, מסייע בשמירה על לחות העור, מניעת קצוות מפוצלים ומראה זוהר וגמיש. הוא אינו מכיל מלחים אשר עלולים לפגום בתפקוד שורש השערה, מתאים לכל סוגי השיער, כולל שיער פגום, יבש, שמן, מלא, דליל, מתולתל, חלק, צבוע ובריא.

קרם לחות אנטי אייג'ינג ביוטילי - לשימור ומיצוק עור הפנים והצוואר, משלב חומרים פעילים מיוחדים לשיפור רמת הלחות ומיצוק העור, מכיל חומרים פעילים כמו אבקת אבן ג'ייד המזינה את העור, מעכבת את הזדקנותו ותורמת לשימור ולחידוש הקולגן העורי. אבן הג'ייד תורמת להפחתת סימני קמטים וידועה בתרבות הסינית כבעלת יכולת הרגעה נפשית. מינרלים מים המלח, תמציות יערת דבש ויערת דבש יפנית המגינות על העור מפני רדיקלים חופשיים ומסייעות בריפוי פצעים וכוויות.

הקרם מכיל צמחי מרפא כמו תמצית קמומיל שיעילה בהתמודדות עם דלקות, תמצית רימונים בעלת תכונות אנטי אייג'ינג והגנה טבעית מפני קרינת השמש, תמצית תה ירוק המסייעת להצערת העור ומסייעת בטיפול בבעיות עור כמו סבוריאה ועור יבש.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully