וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר ורשת מלונות בראון מסתערות על יוון

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 13:54

במסגרת ההסכם: ירכשו החברות במשותף, בשלב ראשון, 4 בתי מלון עם כ-1,000 חדרים ביוון. המלונות ינוהלו תחת המותג בראון שיחזיק 75% מהבעלות, וקבוצת ישראייר שתחזיק ב- 25% הנותרים. בראון וישראייר יבחנו בנוסף את האפשרות שבראון תשקיע בעתיד בקבוצת ישראייר

בימים מורכבים (בלשון המעטה) לענף התיירות, אנו ממעטים לשמוע על יוזמות חדשות בתחום. ובכל זאת, היום נודע על עסקה מעניינת בין רשת מלונות בראון לבין חברת התעופה ישראייר שבשליטת איש העסקים רמי לוי.

על פי ההודעה, תמשיל קבוצת מלונות "בראון" להתרחב ביוון: לאחר שהודיעה לאחרונה על פתיחתם של 3 המלונות הראשונים שלה באתונה, ופיתוח והקמה של מעל 20 מלונות וריזורטים נוספים ברחבי יוון והאיים ואף בקפריסין, חתמה הקבוצה היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת ישראייר.


במסגרת ההסכם, יירכשו מיידית 4 מלונות נופש עם כ-1,000 חדרי אירוח. בשלב שני מתוכננת השקעה נוספת ברחבי יוון וביעדים נוספים.

ההשקעה המשותפת תכלול רכישה, שיפוץ והשבחה של נכסים באזורים בעלי פוטנציאל תיירותי גבוה ברחבי יוון, כאשר ישראייר תהייה אמונה על השיווק לתייר הישראלי ואילו קבוצת מלונות בראון, תהיה אחראית על חוויית האירוח.

מלון בראון ביץ' האוס. אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו,
מלון בראון ביץ' האוס בתל אביב. ממשיכה בתנופת הפיתוח ביוון/אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו

בעתיד יימשך שיתוף הפעולה גם למדינות נוספות

עוד עולה מההסכם, כי כבר בשנת 2021 ייפתחו שני בתי המלון המשותפים באתונה ובהמשך ייפתחו נוספים על קו החוף ובאיים.

המלונות יפעלו תחת שם המותג "בראון" ויעניקו לתייר הישראלי מגוון אטרקציות כגון: עיצוב בוטיקי, מסעדות שף, חיי לילה שוקקים בברים ובמסיבות, "רופטופי"ם מעוצבים עם בריכות ומתחמי שיזוף, מתחמי ספא וכושר ואולמות כנסים ואירועים המותאמים לעולם התיירות העסקית.

שני הצדדים מעריכים כי יוון, אחד מיעדי התיירות הנחשקים בעולם עם מעל ל- 33 מיליון מבקרים בשנה (לפני הקורונה), צפויה להיות יעד מועדף ומשמעותי לתיירים הישראלים בשנים הקרובות. לפיכך הצפת הערך צפויה כבר בשנת 2022 עם ההתאוששות הנוספת (והנכספת) בתנועת התיירות הבינ''ל.

כאמור, ההשקעה ביוון הינה ראשונית, ובעתיד מתכננות החברות להרחיב את שיתוף הפעולה למדינות נוספות. בהמשך שיתוף הפעולה סיכמו רשת מלונות בראון וישראייר על האפשרות שבראון תשקיע בעתיד בקבוצת ישראייר.

גורמים בענף, אמרו ל"וואלה! כסף" כי להערכתם, במוקדם או במאוחר, מהלך של הכנסת משקיע לישראייר יהיה כורח המציאות, אם תרצה החברה לבדל את עצמה ולהתחרות בחברות בינלאומיות שפועלות (גם) בישראל ומציעות טיסות מוזלות.

רמי לוי בפתיחת סניף חדש בתל אביב, 1 ביוני 2021. יותם רונן
רמי לוי, מבעלי ישראייר. האם בקרוב תשקיע רשת המלונות בחברת התעופה?/יותם רונן

"צפויה לחזק את מעמדה של ישראייר"

ממלונות בראון נמסר: "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין חברת התעופה והתיירות המובילה לבין קבוצת בראון הוא בשורה חשובה להתרחבות המשמעותית שלנו לאירופה. בעידן פוסט קורונה, אנחנו מזהים פוטנציאל עצום ביוון ומתכוננים להגעת רבבות תיירים ישראלים שייהנו מהצעת טיסה ונופש מלאה תחת קורת גג אחת, במחיר אטרקטיבי ובהליך הזמנה קל, מהיר ובעברית.

במסגרת שיתוף הפעולה, התוודענו למקצועיות הגבוהה של צוות ההנהלה והבעלים של קבוצת ישראייר ואנחנו שוקלים בחיוב את האפשרות להשתלב בהמשך כשותפים בקבוצת ישראייר".

מקבוצת ישראייר נמסר: ההשקעה המשותפת בבתי המלון, והחוויה האיכותית לה יזכו נוסעי החברה במלונות, צפוייה לחזק את מעמדה של ישראייר כחברת תיירות ותעופה מובילה, ולהוות מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully