וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסל בשיתוף פעולה עם ענקית התקשורת דויטשה טלקום

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 17:19

נחתם הסכם מסגרת לשיתוף פעולה אסטרטגי בין דויטשה טלקום לג'נסל, במסגרתו תיבחן האפשרות לשילוב מערכות תאי הדלק של ג'נסל ברשת התקשורת של דויטשה טלקום כחלופה לגנרטורים מבוססי דיזל. זאת בהתאם ליעד המוצהר של החברה - לפעול לצמצום פליטות דו תחמוצת הפחמן

רבות מדובר על מחויבויות של חברות ענק בינלאומיות לנושא איכות הסביבה, אך היום נודע כי בין הנהנות תהיה גם חברת ג'נסל, שההסכם שחתמה אתה ענקית התקשורת דויטשה טלקום, הוא חלק מהתחייבותה של האחרונה לצמצם באופן ניכר פליטות פחמן עד לשנת 2025.

רמי רשף, מייסד ומנכ"ל ג'נסל: "אנחנו מעדכנים היום על הסכם שיתוף פעולה עם דויטשה טלקום שהינה חברת התקשורת הגדולה באירופה ומהגדולות בעולם. דויטשה טלקום רואה במערכות תאי הדלק של ג'נסל אמצעי משמעותי בהשגת היעד, מעבר לחשמל ירוק. אנו גאים בכך ורואים בשת"פ זה גושפנקא נוספת ליכולות הטכנולוגיות הייחודיות שפיתחה ג'נסל".

"חבירתה של ג'נסל לדויטשה טלקום היא ללא ספק ציון דרך משמעותי, והיא עשויה להוות מנוע ליצירת הכנסות משמעותיות לחברה, הן מול דויטשה טלקום עצמה, והן מול לקוחות גדולים נוספים. לאחרונה דיווחנו על סיכום מוצלח לניסוי בן 1,500 שעות שביצענו במערכת ה-5A במערך הסלולרי של חברת התקשורת של איסלנד, הצלחה שלהערכתנו נתנה רוח גבית גם להסכם עם דויטשה טלקום, וגם תמשיך לתמוך בהעמקת פעילותנו בשווקים נוספים", הוסיף רשף.

רמי רשף - מנכ"ל ג'נסל. באדיבות חברת ג'נסל,
רמי רשף - מנכ"ל ג'נסל/באדיבות חברת ג'נסל

עלות מערכת של ג'נסל מוערכת בכ-35 אלף דולר

דויטשה טלקום נחשבת למפעילת התקשורת הגדולה באירופה ולאחת מהמפעילות הגדולות בארה"ב שמתקניה פרוסים במעל 50 מדינות בעולם.

במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות לשילוב מערכות תאי הדלק של ג'נסל ברשת התקשורת של דויטשה טלקום כחלופה לגנרטורים מבוססי דיזל. על פי פרסומי עבר, עלות מערכותיה של ג'נסל, החל מ-35 אלף דולר ליחידה (תלוי מערכת).

ג'נסל תוכר כספק רשמי של דויטשה טלקום

ג'נסל מציינת כי ההתקשרות בהסכם השת"פ עם דויטשה טלקום, חשובה להצלחת הטכנולוגיה שפיתחה החברה, וכן תורמת משמעותית למיצובה בשוקי היעד שלה, ומסייעים לה להעמיק את פעילותה בשווקים אלה מול לקוחות חדשים, בהתאם ליעדים ולאסטרגיה העסקית של החברה.

על פי ההסכם, בשלב הראשון דויטשה טלקום תרכוש מערכת של ג'נסל מסוג G5 המופעלת באמצעות מימן למטרת גיבוי. המערכת שתסופק ותופעל במהלך הרבעון השלישי של 2021 תעבור הליך ניסוי למשך שבוע במעבדות של דויטשה טלקום בגרמניה וכתלות בהצלחת הניסוי תוכר ג'נסל כספק רשמי של דויטשה טלקום והמוצר G5 יאושר לרכישה עבור כלל חברות קבוצת דויטשה טלקום.

יצוין, כי הסכם שיתוף הפעולה כולל תנאי מסגרת כלליים לרכישה, לרבות תנאים מסחרים שיחולו ביחס לרכישות פוטנציאליות של תאי דלק של החברה, אם וככל שירכשו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בכפוף לסיום המוצלח של הניסוי - ימשיכו לשלב הבא

בשלב השני אשר יחל לאחר ובכפוף לסיום המוצלח של השלב הראשון, יבצעו הצדדים ניסוי שטח אשר במסגרתו מערכת ה- 5G תותקן להמשך עבודה באתר סלולרי פעיל בגרמניה לפרק זמן של עד כשנה, שבמהלכו תימשך בדיקת המערכת בתרחישי עבודה שונים כפי שיוגדר על ידי הצדדים.

בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי דויטשה טלקום תבחן באתר סלולרי בגרמניה את מערכת ה-5A של ג'נסל המשמשת כמקור אנרגיה ראשי והפועלת על בסיס אמוניה המשמש כדלק. הצדדים סיכמו על הצבת מערכת ה-A5 עד לסוף שנת 2021 באתר שייועד לכך ע"י דויטשה טלקום בגרמניה לצורך ניסוי שיכלול כ- 1,000 שעות פעילות.

בהתאם ובכפוף להצלחת הניסוי הנ"ל, הצדדים יפעלו יחדיו בנוגע להכרזה רשמית על תוצאות הניסוי, וכן יקדמו פעילות שיווקית בתוך קבוצת דויטשה טלקום אשר במסגרתה תקודם מערכת ה- A5 כתחליף בתוך קבוצת דויטשה טלקום לגנרטורים מבוססי דיזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully