וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הקס: פלטפורמות תוכן דיגיטלי בהשקעה של 30 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 17:28

קבוצת קס, שהשקיעה כבר כחצי מילארד שקל בפארק השעשועים שייפתח הקיץ, תשקיע עוד למעלה מ-30 מיליון שקל בהקמת פלטפורמות תוכן דיגיטלי לילדים ונוער. התשתית כוללת אפליקציה, ערוצי יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק ותתחרה בערוצי התוכן והמדיה המסורתיים לצעירים

בקיץ הקרוב ייפתח בישראל מתחם הבילוי לכל המשפחה "מג'יק קס", שההשקעה המדווחת בו היא כחצי מיליארד שקל. על כל המתקנים, המסעדות, מתחמי הבילוי ובתי המלון שמתוכננים להיפתח בפארק, כבר שמענו, אבל היום נודע כי במסגרת ההשקה, עלתה לערוצי התוכן החדשים סדרת מקור בהשקעה של למעלה ממיליון שקל בכיכובם של כוכבי הרשת עידן תלם, עמנואל לוי, אוראל צברי, ירדן ויזל, משפחת טרסוב, מרים גדיאל, משפחת אליהו וריף ומיכל.

תכנים ללא עלות, כחוויה משלימה ללקחות הפארק

פיתוח פלטפורמות התוכן החדשות של קבוצת קס נועדו לקדם את "Magic Kass", פארק השעשועים הגדול בישראל, שבבנייתו הושקעו, כאמור, חצי מיליארד שקל ושצפוי להפתח במהלך הקיץ.

פלטפורמות התוכן הדיגיטלי של קבוצת קס, בבעלות חנוך קס, יציעו תכנים מקוריים ובלעדיים שיעלו לצפייה ללא עלות, כחלק מחוויה משלימה של פארק השעשועים לצד קידום התכנים שיציע פארק השעשועים ובהם הופעות של כוכבי הסדרות, הופעות חיות של זמרים מובילים, אירועי גיימרים, מפגשים עם כוכבי ספורט ועוד.

מג'יק קאס. יחסי ציבור,
פארק השעשועים מג'יק קאס/יחסי ציבור

כמו דיסני קרטונס וניקולידאון

Magic Kass הוא הפארק הראשון בישראל שמשלב פעילויות בפארק יחד עם תוכן איכותי כמו חברות ענק אחרות בעולם וביניהן דיסני קרטונס וניקולידאון.

סדרת הנוער הראשונה שעלתה בפלטפורמות של קס גרופ היא "House Of Kass", סדרה בת 12 פרקים בהנחיית כוכבי הרשת אוראל צברי וירדן ויזל. הסדרה משודרת מדי שבוע בערוץ היוטיוב של פארק השעשועים. כמו כן, הפלטפורמות ישמשו ליוצרי תוכן, יוטיוברים ומשפיענים שייקחו חלק בהפקת פורמטים מקוריים ויצולמו ב-Magic Kass.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מג'יק קאס. יחסי ציבור,
ייפתח במהלך הקיץ- פארק השעשועים מג'יק קאס/יחסי ציבור

"עולם שלם של חוויות ותוכן"

בראש חברת התוכן ופארק השעשועים הענק בישראל, תעמוד קארין לרום נוי, ממקימי מחלקת הסלולר של אתר MAKO מבית קשת, צוות הדיגיטל של רשת 13 ומערך הדיגיטל של בית האח הגדול.

עד לאחרונה כיהנה לרום כסמנכ"לית הדיגיטל בקבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות והייתה גם ממקימות פסטיבל ווליום של "סלקום".

"הערוץ נבנה מתוך הבנה של צריכת התוכן בקרב ילדים ובני נוער הודות למחקר מעמיק, עבודת שטח יסודית וקבוצות מיקוד שערכנו על מנת להציע לקהל היעד של "Magic Kass" עולם שלם של חוויות ותוכן. אנחנו רואים את התוכן הדיגיטלי כמוצר עצמו ולא כתוצר נלווה והמטרה שלנו היא לבנות עבור ילדים ובני נוער קהילה על ידי יצירת תוכן מקורי ומדויק לכל קבוצת גיל, התאמתו להרגלי צריכת המדיה שלו, ויצירת תוכן עתידני המשלב ריאליטי ומציאות רבודה", מסבירה קארין לרום, מנכ"לית מג'יק קאס

מג'יק קאס. יחסי ציבור,
Magic Kass - הפארק הראשון בישראל שששלב פעילויות בפארק יחד עם תוכן/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully