וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן, קומפקטי ומבטיח שתרגישי רעננה וחיונית - ION של JELIXIR

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 10:18

חברת JELIXIR מציעה מכשיר טיפוח מפנק לטיפול קוסמטי אצלך בבית גם כשאין לך זמן ללכת לקוסמטיקאית. המכשיר נייד, מיועד לשימוש עצמי ומתפאר בטכנולוגיות מתקדמות. האם הוא עומד בציפיות ועד כמה משתלם לקנות אחד כזה הביתה?

בקורונה למדנו להסתדר לבד, לעשות לק לבד, להוריד שערות לבד וגם לטפח את הפנים בבית, בזמן שנח לנו.

בהחלט ניתן לומר, כי התרגלנו גם אחרת והצלחנו להסתדר תודות לחידושים טכנולוגים ושירותים שהציעו בתקופה הממושכת של הרחוק החברתי, מיטב החברות מכל התחומים, בהם גם תחום היופי.

התרגלנו גם אחרת

כולנו דואגות לעור הפנים שלנו וחשוב לנו שהוא יראה מטופח וזוהר. לאחר יותר משנה של משבר עולמי שחייב אותנו לעטות מסכה על מחצית הפנים, אפילו יותר תמיד.

נשים רבות מתלוננות שעור פניהן איבד מחיוניותו, הברק, הלחות הטבעית, והמראה הבריא נפגעו ויש צורך בשיקום.

התרגלנו לחשוב כי אחרי טיפול אצל הקוסמטיקאית עור הפנים נקי יותר, נעים למגע ונראה זוהר מתמיד. לא תמיד ברור לנו איך ומה היא עושה, אבל העור אכן, ניראה בריא ורענן כאילו התחלף כולו בשכבה חדשה. מין תחושה נעימה של טוהר שכולנו מייחלות שתישאר לנצח.

ion מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים של חברת jelixir. איה ווינד,
ion מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים של חברת jelixir/איה ווינד

פחות זמן לטיפול מפנק אצל קוסמטיקאית

לאחר החזרה מהסגרים, גם השגרה שלנו חזרה להיות עמוסה ושוב, זמן פנוי אין לנו בשפע, ולאימהות בינינו, עם ילדים קטנים בבית שיצאו לחופשת הקיץ הגדולה שלהם, בכלל לא נותר זמן לטיפול מפנק אצל קוסמטיקאית - דווקא בתקופה שהעור שלנו הכי צריך.

מכיוון שממילא למדנו לטפח בעצמנו בבית, משלא הייתה ברירה אחרת, חיפשנו אחר פתרון ביתי לשגרת טיפוח לעור הפנים. סוג של טיפול חידוש לפני שימוש בתכשירים. אחד כזה שמוצע לשימוש ביתי הוא מכשיר ה-ION של JELIXIR אז ביקשנו לבדוק אותו.

חברת JELIXIR, שהשיקה לאחרונה את המכשיר הביתי למיצוק עור הפנים, מתארת מכשיר שהמעניק טיפול מקצועי, מזין, מנקה ומרים את עור הפנים שלנו ומתפארת בהיותו מבוסס על מספר טכנולוגיות מתקדמות, בהן: ENI, ENS. ION, LED

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
jelixir - מכשיר ביתי לטיפוח הפנים. איה ווינד,
jelixir - מכשיר ביתי לטיפוח הפנים/איה ווינד

סיכומה של סקירה:

למכשיר שישה מצבים שונים, מותאמים לצרכים של עור הפנים והצוואר ועושה רושם שהוא מתאים את עצמו אלינו. כלומר, גם בחורה צעירה, גם אישה בגיל המעבר ואפילו אישה בגיל השלישי, יכולות להשתמש במוצר בדרגות שונות ולמען מטרות טיפוח אחרות.

הטיפול הביתי מבוצע בשלבים: ניקוי עמוק, הזנה, מיצוק, התחדשות, הרגעה ועיסוי של העור. המכשיר נבדק במשך תקופה של מספר שבועות והתרשמנו כי הוא קל לתפעול, אחיזתו נוחה והוא אכן עומד בהבטחתו להחזרת הברק וחיוניות לעור הפנים.

יש לציין כי בנוסף לשימוש במכשיר, נעשה שימוש גם בתכשירים מזינים אך התוצאה הייתה משביעת רצון שכן, התחושה לאחר כ-3 טיפולים ביתיים, דומה לתחושה איתה יוצאים מטיפול קוסמטי.

מכשיר ה-ION של JELIXIR הוא נייד וקומפקטי, נוח לתפעול ובאחת הפעמים אף הצטרף אלינו לחופשה. מתאפשר לנו לטפל בעור הפנים בזמן שנוח לנו מכל מקום שנבחר מבלי צורך לצאת מהבית וזה כבר יתרון גדול.

לעומת זאת, המחיר אינו זול וישתלם רק למי שתקפיד על שימוש תדיר, תשמור על תקינותו של המוצר לאורך זמן ותפחית את תדירות הביקורים אצל קוסמטיקאית.

המחיר מוגדר כמחיר השקה ועומד על: 1,499 שקל. ניתן להשיג באתר https://www.jelixir.com/

מכשיר ION נייד וקומפקטי לחידוש וטיפוח עור הפנים, 1,499 שקל. איה ווינד,
מכשיר ION נייד וקומפקטי לחידוש וטיפוח עור הפנים, 1,499 שקל/איה ווינד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully