וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך סיור בירוחם: יו"ר בנק הפועלים הכריז על מיזם תעסוקה חדש

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 11:54

אחרי הצלחת מיזמים דומים בצפת ואופקים, מיזם "ירוחם תשעשרה-פועלים בשבילך" יעודד בעיר עוגני תעסוקה מרחוק ויאפשר לתושבים תעסוקה איכותית: "המרכז הוא בפריפריה", אמר יו"ר הבנק, ראובן קרופיק, באירוע שנערך עם ראשת העיר טל אוחנה

טל אוחנה, ראובן קרופיק. אשר אזולאי,
יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק עם ראשת העיר ירוחם טל אוחנה/אשר אזולאי

יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק וחברי דירקטוריון הבנק השתתפו לאחרונה בסיור שנערך בירוחם, בהובלת ראשת העיר המקומית טל אוחנה.

במסגרת הסיור נפגשו אנשי הבנק עם נשים המשתתפות במיזם תעסוקה בעיר, שמעו על החזון הכלכלי של ירוחם לעשור הקרוב ואף הכריזו על הקמת מיזם תעסוקה חדש בעיר, בשם "ירוחם תשעשרה-פועלים בשבילך". המיזם החדש יקום בשיתוף עם קרן ירוחם והיזמת החברתית חנה רדו ובליבו - יצירת עוגני תעסוקה מרחוק, שיאפשרו תעסוקה איכותית לתושבי העיר וסביבתה.

מדובר במיזם השלישי מסוגו בארץ והוא מצטרף למיזמי תעסוקה דומים שהוקמו בצפת ואופקים בתמיכת בנק הפועלים. המיזם הוא חלק מעשייה רצופה של המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים, הפועל למען הקהילה והחברה, תוך מיקוד בקידום תעסוקה ושוויון הזדמנויות, עם דגש על הפריפריה.

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, אמר במהלך הסיור: "הנעשה בירוחם מגבש מקרה נוסף שהמרכז הוא בפריפריה, כי המרכז הוא איפה שנמצאים ההשראה, החזון, ההתמדה והכישרון. טל אוחנה וירוחם מוכיחים זאת מדי יום. המיזם הוא עוד אירוע בשרשרת ארוכה של יוזמות של בנק הפועלים והשליחות החברתית שלו".

ראשת העיר טל אוחנה אמרה: "אני מודה ליו"ר הדירקטוריון וחברי ההנהלה על האמון בירוחם. המשימה הגדולה שלי כמנהיגת העיר היא לפתח תעסוקה איכותית. בחודשים האחרונים הוקמו כאן עסקים חדשים והמים בהובלת בנק הפועלים הוא מאיץ משמעותי נוסף במעבר מעיר תעשייה לעיר של יזמות וחדשנות".

מיזמי תשעשרה מציעים לחברות שירותי מיקור חוץ בתחומים שונים, דוגמת שירות לקוחות, בניית אתרים, ניהול קמפיינים דיגיטליים, עיצוב ומנהלי קהילות, הנהלת חשבונות וחשבות שכר, תמלולי שיחות, עזרה אישי, ניהול מערכות CRM ועוד. השירות של המיזמים מעניק לחברות חיסכון משמעותי בעלויות ומייצר תעסוקה איכותית, בשכר הגבוה ב-10 אחוזים משכר המינימום לאנשים ללא ניסיון תעסוקתי. בנק הפועלים תמך השנה במיזמי תשעשרה בהיקף של למעלה ממיליון ש"ח והצפי הוא שעד סוף 2021 יועסקו במיזמי תשעשרה כ-75 עובדים.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully