וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב מי שלא יוצא אתך לדייט

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 16:13

לזה קוראים חבר טוב: כ-30,000 כלבים רשומים בתל אביב בלבד, ומעבר לאושר שהם גורמים לבעליהם, הם יכולים לעזור לך בעולם ההיכרויות. נתונים מאפליקציית OkCupid מגלים כי 45% מהמשתמשים הישראלים חושבים שכלב בפרופיל ההיכרויות הוא דבר מושך במיוחד

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, זאת יודעים כל בעלי הכלבים, אבל לרווקים שביניכם, יש לנו הפעם בשורה של ממש: על פי אפליקציית ההיכרויות OkCupid, להעדפה כלבים יש השפעה ניכרת על הסיכויים שלכם לצאת לדייט. ישראלים שמעדיפים כלבים זוכים באפליקצייה ל-43% יותר התאמות מאשר אלו שמעדיפים חתולים, כמו גם ל- 29% יותר לייקים.

לא שמוכרחים לבחור בין כלב לחתול, אבל בוויכוח הנצחי בין אנשי הכלבים לאנשי החתולים, הרי שלפחות על פי OkCupid, ההעדפה של הישראלים ברורה: 54% מהמשתמשים הישראלים אמרו שהם "אנשי כלבים", ורק 8% מכנים את עצמם "אנשי חתולים". 32% אמרו שהם אוהבים את שניהם.

ובכלל, 81% מהמשתמשים הישראלים באפליקציה, מכנים את עצמם כאוהבי חיות מחמד. וכהוכחה: רוב הישראלים הצהירו שהם נותנים לחיות המחמד שלהם לישון על המיטה שלהם.

למידע נוסף: http://www.okcupid.com/

לפי נתונים שמצאה אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד, 43% יותר הצלחה לאוהבי הכלבים. pexels denniz futalan,
כלבים: לא רק חברים טובים, אלא גם מזווגי זיווגים/pexels denniz futalan

על האפליקציה

כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון באמת את מה שצריך, ולטענת OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ולא מתביישת לשאול עבורך את השאלות הנכונות.

האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.

החברה נוסדה ב-2004 ולטענתה, אחראית מאז על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה שפועלת מניו יורק, מתגאה בכך שהיא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת - מגדר, העדפות, גזע, דת - ומעתה, כך מסתבר, גם בעלי חיים.

כלבים מתכרבלים בשמיכה. ShutterStock
רוב הישראלים באפליקציית ההכרויות הצהירו כי הם נותנים לחיות המחמד שלהם לישון אתם במיטה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully