וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אירופלקס מתרחבת עם 4 סניפים חדשים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 15:50

הרשת, שחוגגת החודש 17 שנה להקמתה, יצאה לאחרונה בקמפיין חדש בהובלתם של הפרזנטורים, בני הזוג מלי לוי ושמעון גרשון ומצרפת 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ. גודלם של הסניפים החדשים נע בין 500 ל- 1000 וההשקעה הכוללת בפתיחתם, נאמדת בכ-2 מיליון שקל

רשת אירופלקס מתרחבת ופותחת 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ: ברד דיזיין בקרית אתא, בביג-פאשן בירכא, בדיזין סיטי במעלה אדומים ובבית מרכזים בתל אביב.

לדברי תומר בן חמו מנכ"ל אירופלקס: "אנו מתכוונים להפגין נוכחות בכל מקום בארץ שבו הלקוחות שלנו קוראים לנו.המגוון הרחב והאיכותי של המוצרים שלנו לצד החדשנות שאותה אנו מביאים והנוכחות ארוכת השנים בשטח הפכו אותנו לרשת המובילה בתחומה כיום בישראל"

חנויות חדשות לרשת אירופלקס. רפי דלויה,
חנויות חדשות לרשת אירופלקס/רפי דלויה

הגדולה בתחום השינה

רשת חנויות Aeroflex המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים, מתרחבת עם פתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ. הרשת תמנה 19 סניפים ותהיה הרשת הגדולה בישראל בתחום השינה.

חנויות אירופלקס מציגות את מגוון המוצרים הרחב של החברה ובהם מערכות שינה מתכווננות, מיטות, מיטות נוער, מזרנים, כרים, שמיכות ואביזרים נלווים לחדר השינה. מערכות השינה של אירופלקס תוכננו להעניק נוחות מרבית למשתמש תוך התייחסות לבריאות הגב והגוף ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרי גלם איכותיים כדי להבטיח זאת.

תומר בן חמו - מנכל אירופלקס. יחסי ציבור,
תומר בן חמו מנכ"ל אירופלקס/יחסי ציבור

"מתכוונים להפגין נוכחות בכל מקום בארץ"

עוד מוסיף תומר, כי בכוונתו להנגיש את השינה האיכותית, שהיא צורך הכרחי לתפקודו התקין של כל אדם, לקהל רחב ככל שניתן. ההתרחבות של אירופלקס מגשימה את החלום ומביאה את המוצרים האיכותיים של החברה לפתחה של כלל האוכלוסיה.

לפרטים נוספים: http://www.aeroflex.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully