וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר ישראל מפרסמת נתוני חבילות לחציון הראשון של 2021

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 17:13

פוסט קורונה: דואר ישראל מסכמת חציון ראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021, בחשיפת נתוני הסחר המקוון. מהדוח עולה כי בתקופה זו, היקף הזמנת החבילות מחו"ל צמח ב-32% מול חציון מקביל 2020 עם למעלה מ-25 מיליון חבילות

משקל החבילות צמח משמעותית ועמד על יותר מ-9,000 טון, מול 5,800 טון בחציון ראשון בשנה קודמת.

בחודש מרץ השנה נמסרו הכי הרבה חבילות ביחידות הדואר מתחילת השנה, 5.26 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל מול 2.77 מיליון חבילות במרץ אשתקד, גידול של 90% בהזמנות.

זמן ההמתנה הממוצע עומד על 7 דקות

בינואר 2021 השיקה חברת דואר ישראל את מהלך חובת הזמנת תור מראש ("תור בקליק"), ששיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים, וויסת את העומסים. כיום 57% מכלל המגיעים לדואר מזמינים תור מראש, לעומת כ-6% בלבד שהזמינו מראש בשנה שעברה.

זמן ההמתנה הממוצע עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון מקביל.

מרכז הסחר המקוון - דואר ישראל. דוברות דואר ישראל,
מרכז הסחר המקוון - דואר ישראל/דוברות דואר ישראל

"דואר ישראל הוא שחקן משמעותי בהורדת יוקר המחיה"

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר: "מצב הרוח הלאומי בא לידי ביטוי בהזמנת חבילות מחו"ל, כאשר בתחילת הקורונה בשנה שעברה הציבור ישב בבית בחוסר ודאות, ולכן חלה ירידה משמעותית בהזמנת חבילות.

לאחר שהציבור הבין שייקח זמן עד שהקורונה תסתיים ושחנויות הרחוב והקניונים עדיין סגורים, הוא חזר להזמין מחו"ל ואנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הלקוחות למדו להזמין תור מראש לדואר

עוד ציין גולדשטיין, "הלקוחות למדו להזמין תור מראש לדואר, בדומה לקופות החולים והבנקים, ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, ואנו נערכים טוב יותר להגעת הלקוחות. אנו גאים שמהלך זה הוריד משמעותית את מספר המבקרים בסניפים, צמצם את זמני ההמתנה ושיפר את שביעות הרצון מהשירות בסניפים. אנו ממשיכים לייעל את השירות, ונכניס תהליכי דיגיטציה נוספים ושירות עצמי בחודשים הקרובים".

הפריפריה מובילה בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסיה

במקום הראשון במסירת חבילות בחציון ביחס לגודל האוכלוסיה נמצאת קרית אתא, שבחציון המקביל אשתקד לא דורגה כלל ברשימת 20 הערים המובילות בהזמנת חבילות לנפש, והשנה כבשה את הצמרת עם 5.7 חבילות לתושב.

עפולה, צמודה אליה במקום השני עם 5.7 חבילות לתושב, וקטנה ממנה בכמות הכוללת של החבילות. באר שבע במקום השלישי עם יותר מ-4.5 חבילות לנפש. במקום הרביעי נמצאת אשדוד, עם ממוצע של 4.25 חבילות לנפש.

תל אביב נמצאת במקום החמישי עם 4 חבילות בממוצע לנפש

תל אביב ממשיכה להוביל בכמות החבילות שהוזמנו מחו"ל בחציון הראשון, שעמדה על 1.9 מיליון. ביחס לגודל האוכלוסיה תל אביב נמצאת במקום החמישי עם 4 חבילות בממוצע לנפש, לעומת מקום שני בחציון מקביל אשתקד.

ירושלים דורגה שניה בכמות ההזמנות עם מעל 1.7 מיליון חבילות מחו"ל, ובמקום ה-20 עם ממוצע של חבילה וחצי לנפש (כמעט מיליון תושבים).

הדואר תומך בעסקים קטנים: 13.6 מיליון חבילות מחו"ל נמסרו בחציון בתוך עסקים קטנים ורשתות.

מרכז הסחר המקווון. שחר פליישמן,
מרכז הסחר המקוון/שחר פליישמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully