וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לנצל את הפרופיל האישי בלינקדאין לשיווק העסק שלכם?

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 21:08

עבור בעלי עסקים, יזמים, בעלי תפקידים בכירים ואף עבור עצמאיים נותני שירותים ישנם יתרונות רבים בהשקעה בפרופיל אישי בלינקדאין. לא רק שתוכלו להתבסס בנישה שלכם ולעשות נטוורקינג יעיל ומועיל, אלא שגם תרחיבו את מעגל האנשים שמכירים את האנשים שעומדים מאחורי העסק

אם אתם בעלי עסק, אתם בוודאי כבר יודעים כמה חשוב שיהיה לכם אתר ממותג עם אפשרות לרכוש אונליין ואפילו פרופילים עסקיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. אבל ייתכן שאתם מפספסים את אחת הדרכים המשתלמות והיעילות להגיע לקהל היעד שלכם ברשתות החברתיות: פעילות ברשת לינקדאין. בעבר לינקדאין היתה בעיקר רשת למחפשי עבודה והייטקיסטים, אך היום אני ממליצה לכל הלקוחות שלי - בעלי עסקים ומותגים מתחומים שונים להשקיע בפרופיל הלינקדאין שלהם.

ישנן כמה סיבות שבגללן כדאי שלכל בעל עסק יהיה פרופיל לינקדאין:

  • מגיפת הקורונה העבירה את הנטוורקינג המקצועי לזירות הדיגיטליות ובאופן טבעי, לינקדאין הפכה לפלטפורמה המרכזית לחיבור בין אנשים על רקע מקצועי.
  • כיום יותר מתמיד, אנשים רוצים לקנות מאנשים. להכיר את הפנים והאישיות מאחורי המותג שהם רוכשים. לקבל הוכחה שלא מדובר במוצר של תאגיד חסר פנים, אלא תוצאה של השקעה ומחשבה של בני אדם כמוהם. לקבל הוכחה שהכסף שהם מוציאים מגיע לידיים טובות.
  • בעוד שפייסבוק ואינסטגרם ידועות באלגוריתם המסתורי שלהן, אשר מקשה מאוד על עסקים להגיע לתפוצה רחבה ללא השקעה כספית בפרסום, בלינקדאין תוכלו להגיע ליותר אנשים בפחות כסף, אם תדעו לעשות את זה נכון.
linkedin. ShutterStock
יעילה, ולא רק להייטקיסטים. לינקדאין/ShutterStock

איך להגדיל את מעגל העוקבים שלכם בלינקדאין?

חשוב להבין: בלינקדאין אין משמעות רבה לעמודים עסקיים, ודאי לא כאלה של עסקים קטנים. אלה משמשים בעיקר ככרטיסי ביקור דיגיטליים. להבדיל מאינסטגרם, עמוד עסקי אינו זהה לפרופיל וניתן רק לעקוב אחריו. לפיכך, כאן נתמקד בפרופילים האישיים של בעל העסק. באמצעותו תוכלו להגיע יחסית בקלות לאלפי עוקבים שיגלו אתכם ואת העסק שלכם.

אבל, איך תוכלו לדעת מי מבין 750 מיליון המשתמשים של לינקדאין הוא איש קשר רלוונטי עבורכם? התחילו בלהגדיר למי אתם רוצים להגיע. כמו בכל פעילות שיווקית, הגדר מדויקת של קהל היעד היא שלב קריטי להצלחה. הגדירו את אנשי הקשר שאתם מחפשים לפי הפרמטרים שבהם לינקדאין מתייקת את המשתמשים שלה: היכן הם חיים? האם אתם מכוונים לכל העולם או רק למדינה מסוימת. במה הם עוסקים? היות ולינקדאין היא רשת מקצועית בעיקרה, זוהי למעשה שאלת המפתח כשמחפשים בה אנשי קשר. מהן מילות המפתח המעניינות אותם? היעזרו בחיפוש של לינקדאין כדי לגלות זאת. התחילו במילת מפתח שמעניינת אתכם וגלו את המילים הקשורות אליה באמצעות ההצעות האוטומטיות של המערכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איך להפוך את העוקבים שלכם בלינקדאין ללקוחות פוטנציאליים?

הרבה אנשי קשר בלינקדאין זה נחמד, אבל לא מספיק. כבעלי עסק, מטרת העל שלכם היא לחשוף את העוקבים לעסק שלכם ואף להפוך אותם ללקוחות. ישנן כמה דרכים לעשות זאת:

  • פנו ישירות לאנשי הקשר שלכם: אחד היתרונות בלינקדאין היא האפשרות של כל פרופיל לשלוח הודעה ישירה לפרופיל אחר. כלומר, אם אתם יודעים לזהות אנשי מפתח שיתעניינו במוצר ובשירות שלכם תוכלו פשוט לשלוח להם הודעה ואף לכלול בה לינק אם תרצו. ככל שתשכילו לנסח הודעה שיותר מותאמת לקהל היעד שלכם וכוללת הצעה מידע מעניין או הצעה שיווקית ייחודית כך עולה הסיכוי שההודעה תמשוך את תשומת לבו של הנמען.
  • פרסמו תוכן מעניין ורלוונטי על העסק שלכם. עדכנו את אנשי הקשר שלכם באופן קבוע בהתקדמות המיזם שלכם, במוצרים חדשים, בדרכים לקנות מכם. שתפו לקחים מקצועיים ושאלו שאלות שקשורות לתחום שלכם
  • צרו רצף ואחידות בין פרופיל הלינקדאין האישי לבין הערוצים הדיגיטליים האחרים שלכם. בלינקדאין ספרו לעולם על העסק מנקודת המבט של יזם, בעלים, או שותף. אבל גם באתר או באינסטגרם שלכם אל תוותרו על הבלטת בני האדם שמאחורי המותג.

עבור בעלי עסקים, יזמים, בעלי תפקידים בכירים ואף עבור עצמאיים נותני שירותים ישנם יתרונות רבים בהשקעה בפרופיל אישי בלינקדאין. לא רק שתוכלו להתבסס בנישה שלכם ולעשות נטוורקינג יעיל ומועיל, אלא שגם תרחיבו את מעגל האנשים שמכירים את האנשים שעומדים מאחורי העסק שלכם ויהפכו בעתיד ללקוחות נאמנים.

  • עוד באותו נושא:
  • לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully