וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאל רוכשת 72.5% מרשת מלונות הבוטיק 7MINDS

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 11:11

רשת פתאל, המונה 220 בתי מלון בארץ ובאירופה, ממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ והשלימה הסכם רכישה של 72.5% מרשת מלונות הבוטיק 7MINDS, בבעלותם של אורן פסקל ובן ברוורמן. המטרה: לפנות לקהלים מגוונים וחדשים

תקופת החזרה לשגרה בתחום המלונאות, הופכת לתקופה שבה נחתמות לא מעט עסקאות חדשות. אחת המעניינות שבהן, דווחה הבוקר כשרת המלונות פתאל הודיעה על רכישה של 72.5% מרשת מלונות הבוטיק "סבן מיינדס".

את ההסכם הוביל אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת פתאל שתהיה בעלת השליטה בחברה כאשר פסקל וברוורמן, שמתהדרים ברקורד מרשים של יזמות וניהול מלונות בוטיק, ימשיכו לנהל אותה.

במסגרת העסקה יצטרף מלון BACHAR HOUSE של רשת פתאל אל שלושת מלונות הבוטיק מרשת 7MINDS: מלון NORDOY HOTEL, מלון Sam&blondi ומלון CUCU Hotel.

לארבעת מלונות בוטיק אלו, יצטרפו החל משנת 2022 ואילך, ארבעה מלונות חדשים שנמצאים בימים אלו בשלבי פיתוח ויהיו תחת המותג '7MINDS'.

"מלונות הבוטיק הם מוצר מבודל לקהלים נוספים"

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל: "אני רואה בחיבור מלונות הבוטיק לרשת, אפשרות אירוח נוספת לקהל האורחים הנאמן שלנו ומוצר מבודל לקהלים נוספים, עם חווית אירוח ייחודית ומדויקת עד הפרטים הקטנים. אני משוכנע כי בעתיד הקרוב נרחיב את פעילות מלונות הבוטיק עם מגוון רחב של מלונות נוספים".

אורן פסקל, מייסד 7MINDS: "אנו נרגשים ושמחים על השותפות החדשה שנוצרה, מודים לרשת פתאל על האמון בנו ובטוחים כי השילוב המנצח יצמיח רשת מלונות בוטיק ייחודית ואיכותית בארץ ובעולם".

חדר במלון nordoy. באדיבות רשת מלונות פתאל,
חדר במלון nordoy/באדיבות רשת מלונות פתאל
HOTEL NORDOY. באדיבות רשת המלונות 7MINDS,
נבחר למלון היפה ביותר בתל אביב בהצבעה של תושבי העיר, NORDOY HOTEL/באדיבות רשת המלונות 7MINDS

4 מלונות בוטיק תחת המותג 7MINDS

NORDOY HOTEL - מצוי בפינת הרחובות נחלת בנימין וגרוזנברג והוקם ב-1925. בשנת 2013, שופץ המלון מהיסוד ונפתח מחדש בשנת 2017. במלון 22 חדרים מרווחים, לובי, מסעדה מעדנייה, חדרי טיפולים ומרפסת גג הצופה על שוק נחלת בנימין והסביבה. מבנה המלון נבחר למלון היפה ביותר בתל אביב בהצבעה של תושבי העיר.

SAM&BLONDI - המלון ממוקם ברחוב שינקין 20, במבנה לשימור היסטורי משנות ה-30 של המאה הקודמת, המעוצב בסגנון אירופאי אקלקטי. המלון מונה 45 חדרים ובו גם בית קפה, חדרי טיפולים וגג עם ג'קוזי ונוף.

מלון CUCU Hotel - בכיכר דיזינגוף, מלון בעל קונספט צעיר ובועט בלב הפועם של תל אביב, המונה 33 חדרים מעוצבים ויצירתיים, ייחודיים ובעלי אישיות. עם לובי, בית קפה, חדר טיפולים וחצרות קסומות.

BACHAR HOUSE - מלון בוטיק של רשת פתאל שנפתח באוקטובר 2019, ומצטרף כעת למותג 7MINDS, שוכן בפינת הרחובות רוטשילד, נחלת בנימין ולילנבלום, במבנה היסטרי אשר נבנה בשנת 1922 וכולל שחזור מדויק של הסגנון האקלקטי והעיטורים המקוריים במבנה. במלון 26 חדרים אלגנטיים, ספא, טרקלין מעוצב ו-Rooftop עם פינות שיזוף ומרבצים הצופים לנוף האורבני. המלון עבר לאחרונה שיפוץ והותאם לסטנדרטיים של הרשת ובקרוב יושק מחדש.

SAM&BLONDI. באדיבות רשת המלונות 7MINDS,
Sam&blondi במבנה לשימור היסטורי משנות ה-30 של המאה הקודמת/באדיבות רשת המלונות 7MINDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully