וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנכה "דיסקונט טק": זרוע הההיטק החדשה של דיסקונט

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 10:28

בכירי קבוצת דיסקונט התייצבו בהרכב מלא להשקה של זרוע ההייטק החדשה של הבנק. מעתה אמור: Discount Tech. המטרה - להוות כתובת אחת עבור חברות הייטק ישראליות

בכירי קבוצת דיסקונט - ובהם היו"ר שאול קוברינסקי, המנכ"ל אורי לוין וראש החטיבה העסקית, יובל גביש - חנכו את משרדי "Discount Tech", זרוע ההייטק החדשה של הבנק.

"Discount Tech", בראשות ד"ר גיא נבון, היא one stop shop לחברות ההייטק הישראליות משלב הגיוס הראשוני ועד הפיכתן לחברות בוגרות ומצליחות. "Discount Tech" תלווה את חברות ההיי-טק בכל שלבי הפעילות עם פתרונות מותאמים ומהירים.

אורי לוין, שאול קוברינסקי, יובל גביש וגיא נבון. סיון פרג',
מימין: מנכ"ל דיסקונט אורי לוין, יו"ר דיסקונט שאול קוברינסקי, ראש החטיבה העסקית בדיסקונט יובל גביש וגיא נבון וראש זרוע ההייטק של הבנק, Discount Tech, ד"ר גיא נבון/סיון פרג'

"יש לנו את הצוות הטוב ביותר"

מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין, אמר בדברי הברכה שלו: "בנינו יחידה מנצחת שיודעת להעניק לחברות ההיי-טק את הליווי והתמיכה הטובים ביותר ואני משוכנע שההצלחה הגדולה שאנו רואים כעת, רק תלך ותגבר. לבנק שלנו יש מחוייבות להוביל גם בתחום זה. יש לנו את הצוות הטוב ביותר במערכת הבנקאית והבנה עמוקה בנוגע לצרכים של חברות ההיי-טק והציפיות שלהן מאיתנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully