וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהרו לא להחליק: שוטף הרצפות שמאיים לעבוד במקומכם

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 11:24

מלאכת הניקיון עברה בעשור החולף שינוי משמעותי עם כניסתם של פתרונות טכנולוגיים חדשניים כמו שואבי האבק המתקדמים שהפכו לפריט נדרש בקרב הצרכנים בארץ ובעולם. בימים אלה משיקה 'יוניקו קמעונאות חדשה' בשורה נוספת בשוק הניקיון: שוטף ושואב רצפות אלחוטי וחכם

FLOOR ONE S3 מבית TINECO מגיע לראשונה לישראל והוא מבטיח להיות שוטף הרצפות האלחוטי והחכם שיהפוך את פעולת הניקיון לקלה, יעילה ונוחה.

המכשיר משלב 4 פעולות אוטומטיות: שואב, שוטף, מנגב ומייבש. בנוסף, הוא מציע פיצ'רים כמו: מערכת חיישנים חכמה ,sensor ILOOP המנטרת באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה ובהתאם לכך קובעת את עוצמת פעילות המכשיר וקצב זרימת המים, בכדי לחסוך את זמן השימוש בסוללה.

עוד מציע המכשיר תצוגת LED המציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר, מידע שימושי ועזרה בפתרון תקלות. בנוסף יהנה המשתמש מפקודות התראה ותחזוקה קולית יחד עם חיבור לאפליקציה המאפשרת לייעל את העבודה .

שוטף רצפות חכם. יחסי ציבור,
FLOOR ONE S3 - שוטף ושואב רצפות אלחוטי וחכם, 2490 שקל/יחסי ציבור

"צפוי לשנות את הרגלי הניקיון של הישראלים"

ליאור ראובן יוניקו קמעונאות חדשה: "אנו גאים להשיק לראשונה בארץ שוטף ושואב אלחוטי חכם. המכשיר החדש צפוי לשנות את הרגלי הניקיון של הישראלים כמו גם את הרגלי הצריכה המתלווים לתחום שממשיך לעבור שינוי טכנולוגי עם פתרונות חדשניים".

המחיר: 2490 שקל | ניתן להשיג ברשתות החשמל המובילות ובאתר האינטרנט:
https://www.sellzone.co.il/items.asp?IsPostback=true&Qsearch=TINECO&stype=M&key=key152811175584791

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully