וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית הבכירה ביותר בעולם השבבים חוזרת לאינטל

7.7.2021 / 8:35

פט גלסינגר ממשיך במהלך האסטרטגי למינוי בכירים טכנולוגיים. שלומית וייס, סגנית נשיא בכירה, תמונה למנכ"לית משותפת של ארגון ההנדסה הגלובלי של אינטל העולמית

שלומית וייס. יחצ,
שלומית וייס/יחצ

אינטל מודיעה על מינויה של שלומית וייס, סגנית נשיא בכירה, לתפקיד מנכ"לית משותפת של ארגון ההנדסה הגלובלי באינטל. היא תשמש מישראל כמנכ"לית גלובלית של ארגון ההנדסה של אינטל, Design Engineering Group at Intel , לצידו של סוניל שנוי , שחזר אף הוא לאינטל באחרונה. שלומית וסוניל ינהלו במשותף את כל קבוצת ההנדסה, כאשר שלומית תהיה אחראית על כל פיתוח ותכנון השבבים בתחום המחשבים (Client).

לוייס 32 שנות ניסיון בתעשיית המוליכים למחצה. 28 שנים מהן באינטל עצמה. היא זכתה בתואר היוקרתי שמעניקה אינטל, Intel Achievement Award, על הובלת פיתוח הארכיטקטורה של מעבד הליבה הכפולה של משפחת ה-Core בישראל. לאחר מכן היא הובילה בין היתר את הפיתוח של סדרת מעבדי סקיילייק, שאותם כינה מנכ"ל אינטל העולמית דאז "המעבד הטוב ביותר של אינטל אי פעם". בתפקידה האחרון באינטל שימשה וייס כמנהלת תחום הנטוורקינג למרכזי מידע. בארבע השנים האחרונות היא שימשה כמנכ"לית קבוצת פיתוח שבבים במלאנוקס, שבהמשך נרכשה על ידי אנבידיה.

במהלך הקריירה כיהנה וייס בתפקידים רבים ובכירים באינטל, שבחלקם הייתה הראשונה בתפקיד. קידום נשים טכנולוגיות הוא נושא שבוער בוייס ובשנת 2014 יזמה את הקמתו של פורום הנשים באינטל ישראל. היא בעלת תואר שני בהנדסת חשמל מהטכניון בהצטיינות ותואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון. היא מחזיקה במספר פטנטים בתחום פיתוח מיקרו-מעבדים.

החזרת שלומית וייס מאנבידיה, מצטרף למהלך אסטרטגי שפט גלסינגר מבצע בחודשים האחרונים בתפקידו כמנכ"ל, בו הוא מביא בכירים בתעשיית השבבים חזרה לאינטל. בין היתר גלסינגר, שבעצמו מונה בחודש ינואר השנה למנכ"ל, החזיר את סוניל שנוי היה באינטל 33 שנים וב-2014 עזב את החברה. הוא מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת הנדסה הגלובלית בחודש ינואר האחרון. יחד איתו חזר גלן הינטון, הארכיטקט הראשי של מעבדי - Nehalem. וייס פירסמה לאחרונה את הספר "מנהיגות עם נשמה" בו תיארה את תפיסת הניהול שלה. היא סבורה שישנן 3 עקרונות ניהול שצריך להקפיד עליהם: דאגה ואיכפתיות לאנשים, הוצאת מוצרים איכותיים בלוחות זמנים נדרשים ושמירה על הנאה תוך כדי עבודה.

"אני נרגשת לחזור למקום שהיה לי בית במשך 28 שנה, מקום בו גדלתי והתפתחתי מבחינה טכנולוגית, ניהולית ואישית", אמרה וייס, "בחודשים האחרונים אני רואה כיצד מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, מתווה אסטרטגיה חדשה ואמיצה לחברה. אני מאמינה שהאסטרטגיה הזאת תזניק את החברה קדימה. אקדיש את כל האנרגיות שלי על מנת לדאוג שאינטל תמשיך לשמור על עמדת הובלה בזירת החומרה והשבבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully