וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל סתיו מונה למנכ"ל בלנדר ישראל

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:16

לאחר כהונה של קרוב ל-10 שנים כסמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר, סתיו עובר לחברת הפינטק. מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס: "יחסר לנו כאדם וכמקצוען". מנכ"ל בלנדר ד"ר גל אביב: "ייצר תחרות משמעותית"

גיל סתיו מונה למנכ"ל בלנדר ישראל. סתיו, 47, נשוי+3, מסכם בימים אלה קרוב ל- 10 שנים של כהונה כסמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר.

במסגרת תפקידו ינהל סתיו את מערך הפעילות של הקבוצה בשוק הישראלי לרבות פיתוח והתרחבות תחום BNPL - Buy Now Pay Later, המאפשר אשראי דיגיטלי מהיר במגוון רחב של נקודות מכירה, פיתוח והתרחבות בתחום האשראי לרכב וביסוסה של החברה כחברה מובילה בשוק האשראי הצרכני הדיגיטלי בישראל. בלנדר, שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 2014 כפלטפורמת הלוואות בין אנשים, היא היום חברת פינטק גלובלית הנמצאת לאחרונה בצמיחה משמעותית לקראת קבלת רישיון בנקאי כלל אירופאי

במסגרת ישראייר, סתיו היה אחראי על ניהול מערכי המכירה השיווק והשירות בחברה ותרם לצמיחה המשמעותית של החברה. ישראייר הייתה חברת התעופה היחידה אשר פעלה ללא הפסקה גם בתקופת משבר הקורונה ונרכשה בתחילת השנה ע"י רמי לוי ושלום חיים.

גיל סתיו. יחצ,
גיל סתיו/יחצ

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס מסר: "זכיתי לעבוד כעשור עם גיל. עברנו יחד משברים והצלחות. יחד הובלנו במשותף את ישראייר מחברה קטנה וחבולה למובילת שוק דומיננטית, אני שמח על קידומו של גיל ובטוח בהצלחתו בעתיד. הוא יחסר לנו כאדם וכמקצוען".

ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "בלנדר נמצאת בצמיחה משמעותית בארץ ובאירופה. מאז הנפקת החברה בינואר האחרון, צמחה החברה במגוון תחומי הפעילות תוך הגדרה וחיזוק של מנועי הצמיחה שלה לרבות הפיכתה לבנק דיגיטלי באירופה. כמו כן, הפעילות בשוק הישראלי נמצאת בנקודת התרחבות משמעותית ומינויו של גיל הינו חלק מכך. גיל יתמקד בתפקידו בהמשך פיתוח פעילות החברה בישראל, תוך התמקדות בצמיחה בתחום הרכב ואשראי בנקודות מכירה. אין לי ספק שהידע של גיל מעולם המכירות והשיווק יסייע בקידום בלנדר ישראל וייצר תחרות משמעותית בעולם הפינטק והאשראי החוץ בנקאי לטובת כלל הלקוחות".

לפני כן שימש סתיו כסמנכ"ל מכירות בגוליבר תיירות שם ניהל את מערך המכירות של החברה. סתיו בעל ניסיון רב שנים בניהול מערכי מכירות, שיווק, שירות ותפעול הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, הוא בעל תואר A.B בניהול ובוגר קורס דירקטורים של המרכז הישראלי לניהול.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully