וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי סוקניק בגמר היורו ובבית האח הגדול?

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 16:42

הפרסומת של חברת 'קרדיט קלין' תשודר בשני אירועי שיא טלוויזיוניים בשבוע הקרוב: בפרק הפתיחה של "האח הגדול" במוצ"ש ובשידור גמר היורו ביום ראשון. זוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי בפריים טיים

מאז נכנס חוק דירוג האשראי לתוקפו בישראל, לא היה ברור עד כמה הוא תפס את מודעות הציבור. הפרסומת הבאה, שתעלה לשידור בפריים טיים בסוף השבוע הקרוב, היא אולי ההוכחה שהתחום מעניין (או אולי מטריד) את צרכני האשראי בישראל, שמפחדים להפוך ל"מסורבי אשראי".

חברת "קרדיט קלין", המייעצת בתחום שיפור דירוג האשראי, מעלה קמפיין בהובלת איש התקשורת הוותיק גדי סוקניק. זוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי עם השקעה במדיה בסך מאות אלפי שקלים.

פרסומת לקרדיט קלין בכיכובו של גדי סוקניק. אריק מזרחי,
פרסומת ראשונה לקרדיט קלין בכיכובו של גדי סוקניק/אריק מזרחי

הפרסומת של חברת "קרדיט קלין" תשודר בשני אירועי שיא טלוויזיוניים בשבוע הקרוב. האחד הוא ביום שבת, 10.7, פרק הפתיחה של "האח הגדול", וביום ראשון, 11.7, בשידור גמר היורו. החברה תיתן חסות לשני המשדרים בעלות של עשרות אלפי שקלים.

זהו קמפיין ראשון ל"קרדיט קלין" עם גדי סוקניק, שהגיש בעבר את המהדורה המרכזית של ערוץ 2, היה פרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות והנחה את התכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. לאחרונה ראינו את גדי סוקניק מככב בתכנית "הזמר במסיכה", בקמפיין למשרד הבריאות ובערוץ דמוקרט TV.

חברת "קרדיט קלין", מעניקה שירותי ייעוץ פיננסי וייעוץ לשיפור דירוג אשראי. מנכ"ל החברה הוא רמי קוסטוקובסקי שהקים אותה לפני 9 שנים, ולדבריה היא הגדולה ביותר בתחום.

רמי קוסטוקובסקי. מיקי סוויסה,
רמי קוסטוקובסקי, מנכ"ל קרדיט קלין/מיקי סוויסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully