וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית למכונת כביסה? יצאנו לבדוק את החדשנות מבית LG

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 18:40

המותג LG וחברת ברימאג, משיקות בישראל את סדרת THE BRAIN: מכונות כביסה עם בינה מלאכותית והנעה ישירה בנפחים גדולים שאינם משפיעים על הגודל החיצוני הסטנדרטי של המכונה. סקרנה אותנו במיוחד זו שמאפשרת לכבס 12 ק"ג של כביסה מלוכלכת בפעולה אחת, אז בדקנו אותה בשבילכם

בשלב ההיכרות עם המוצר, בו שוחחנו עם נציגי המותג LG וחברת ברימאג היבואנית והמשווקת של המותג בארץ, הוסבר לנו על המכונה והחדשנות שהיא מביאה עמה.

הוצגה לנו מכונת כביסה חדשנית, שונה ומתקדמת, בעלת טכנולוגיית בינה מלאכותית לשקילת התכולה ולזיהוי סוג הבד ממנו עשוי הבגד ולפיכך, מתאימה את דפוס הכביסה המדויק לכל הפעולה. סוג של בדיקה חכמה ו"התאמה אישית" לפני הפעלת המכונה, התאמה הפעולה מבטיחה לשמור על איכות הבגד ולצמצם את הנזק שיכול להיגרם לו, בשיעור של עד 18% בהשוואה למכונות כביסה רגילות.

מכונות הכביסה של LG ידועות במערכת ה- Direct Drive - הנעה ישירה. השילוב בין הנעה ישירה לבינה מלאכותית מכונה טכנולוגיית AI DD בה מתפארות מכונות הכביסה מסדרה זו.

טכנולוגיה נוספת בה מצוידת סדרת מכונות הכביסה הנ"ל, היא טכנולוגיית STEAM, המתוארת כמסוגלת לסלק את קרדית האבק והאלרגנים מהכביסה ביעילות, עם שיעור חיטוי של עד99.99%. תכונה זו עשויה לשפר את איכות חייהם של הסובלים מאלרגיות.

עוד מובטח מפי היצרן כי פעולת הקיטור בטמפרטורה גבוהה של מכונות הכביסה מסדרת THE BRAIN, יודעת להיפטר מריחות חזקים שנדבקו בבגד כמו ריח של בישול, עשן או זיעה.

במפרט הטכני מוצג גם כי מכונות הכביסה בסדרה מצוידות ב- 4 מתזים אשר מאיצים את קצב וכמות זרימת המים בזמן הפעולה ומסייעים בהמסת אבקת הכביסה, בזמן שלמכונות כביסה קונבנציונליות יש רק 2 מתזים.

כל זאת ועוד לא הזכרנו את אפשרות השליטה מרחוק באמצעות WIFI עם חיבור לרשת WLAN.

מכונת הכביסה של LG 12 ק"ג. יחסי ציבור,
מכונת הכביסה של LG 12 ק"ג - במציאות היא מרשימה הרבה יותר/יחסי ציבור

לסיכומה של סקירה:

הדגם הנבדק הינו F1612SBS ‏- 12 ‏ק"ג של LG.

אתחיל דווקא ברושם הראשוני: נרשמה התפעלות. המכונה שיצאה מתוך קרטון סתמי ושגרתי, הייתה יפה להפליא והזכירה מוצרי חשמל שאנו נוהגים להציג לראווה במטבח (דוגמאת מקרר). הצבע האפור הכהה שלה המבריק למחצה בשילוב דלת זכוכית גדולה ומרשימה וצג דיגיטלי מתקדם, לא דומה למכונות שאנו נוהגים להסתיר במרפסת השירות או מאחורי דלת בחדר הרחצה.

ועכשיו אתייחס לביצועים, לשמם ביקשנו לסקור את הדגם:

מרגע ההדרכה מפי המתקין, כבר ידעתי שהפעולה הראשונה שארצה לבחון היא התכנית הקצרה, פעולת TurboWash 360° שהבטיחה לקצר ביעילות את תהליך הכביסה ל-39 דקות בלבד. אם כך, קניתי! אין צורך לתאר לכם את כמות הכביסות במשפחה בת 5 נפשות ומשך הזמן שלוקח לטפל בה. ואכן, הופעלה מכונה ראשונה בתכנית זו. הכביסה יצאה כמו לאחר פעולת רענון, משהו בתחושה (אולי זה רק אצלי) היה כי תכנית זו פחות מתאימה לבגדים מלוכלכים או לבגדים שספגו ריח, אך כן תתאים לרענון בגדים נקיים שלא נלבשו מספר חודשים (כמו בהחלפת ארון הבגדים מחורף לקיץ והפוך) לבגדים חדשים שזה עתה נרכשו, כרענון לפני שימוש ראשוני.

תכנית נוספת שניסינו הייתה תכנית סטנדרטית לכביסה לבנה, הרבה כביסה, כמעט מכונה וחצי מהכמות שאני רגילה להפעיל. המכונה מאפשרת 12 ק"ג, אז הייתי חייבת לנסות. אפשרתי לבינה המלאכותית להחליט על סוג הפעולה וכך היה. התוצאה: 3.5 שעות של פעולה, על 60 מעלות ו-1400 סל"ד, הפעולה הייתה שקטה יש לציין, אך ארוכה מאד, הבגדים יצאו מקומטים מהרגיל, אולי בשל הצפיפות או בשל הסחיטה האינטנסיבית. דעתי היא כי פעולה זו מתאימה לכביסה שאינה מתקמטת במיוחד, כמו שמיכות, מגבות וגרביים ואז כמות הכביסה בפעולה אחת מתקזזת עם משך הזמן הארוך.

פעולה נוספת שבחרה עבורי הבינה המלאכותית הייתה למשך 1:54 שעות (כמעט שעתיים) עבור 4 פריטים במשקל 1.4 קילו יחד, ב-30 מעלות ו-1200 סל"ד. תכנית ארוכה להפליא כשמתייחסים לעובדה שהיו בה רק 4 פריטים, אך הניקיון היה יסודי.

תכניות שהופעלו שלא בכמות מלאה אלא עם עד כ-8 ק"ג כביסה, עבדו 1:19 שעות, הבגדים יצאו ריחניים יותר, מקומטים פחות וסחוטים היטב. תכניות כלבבי.

בשורה התחתונה:

המכונה מאפשרת כביסה ל-12 ק"ג בגדים מלוכלכים אבל רצוי לכבס בכל פעולה עד 8 ק"ג - אומנם מצב זה אינו מפחית את מספר המכונות שנפעיל בשבוע אך נקבל משך פעולה סביר ותוצאה ממש טובה. התוף הגדול מאפשר לכביסה חופש פעולה ופחות צפיפות = פחות מקומט, יותר נקי ויותר ריחני.

יתרון משמעותי הוא יופיה יוצא הדופן של המכונה.
חסרון משמעותי שנוגע לאותה תכונה בדיוק, הוא העובדה שלא קיים מייבש בעיצוב דומה כך שמי שמניח מייבש לצד או מעל מכונה, וחשוב לו המראה החיצוני, פחות ימהר לרכוש כזו.

מחירו של הדגם הנבדק ממצב אותו לצד מותגים יוקרתיים בקטגוריה ייחודית עם קיבולת 12 ק"ג, אך מצד שני, לשם ההשוואה, ישנם דגמים זולים יותר של מותגים אחרים עם אותה קיבולת, אך עם פחות טכנולוגיות ואפשרויות כביסה מתקדמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

דגמים ומחירים לצרכן בסדרת מכונות הכביסה THE BRAIN של LG :

7 ק"ג - מחיר מומלץ לצרכן 1,990 שקל.

8 ק"ג - מחיר מומלץ לצרכן 2,590 שקל.

9 ק"ג - מחיר מומלץ לצרכן 3,990 שקל.

10.5 ק"ג - מחיר מומלץ צרכן 4,590 שקל.

12 ק"ג - מחיר מומלץ לצרכן 5,900 שקל.

להשיג ברשת טרקלין חשמל ברשתות השיווק ובחנויות המורשות, ובאתר ברימאג און ליין https://www.brimag-online.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully