וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפל חרגולים מבית אסיף ופתאל בבוטיק

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 8:38

בשני התקיימה פתיחתו של "אסיף" - מרכז חדש לתרבות האוכל בישראל, שהוקם בשת"פ עם Start Up Nation Central, ברחוב לילנבלום בלבה של תל אביב.

אסיף, בראשו עומדת המנכ"לית נעמה שפי, שגם מנהלת את הJFS - Jewish food Society בניו יורק, חגג את פתיחתו עם מיטב הדמויות מסצנת הקולינריה בישראל ועם אורח כבוד, שהגיע במיוחד מפילדלפיה ארה"ב - השף מייקל סולומנוב, Michael Solomonov, עטור פרסי ג'יימס בירד על מסעדתו 'זהב' ,שזכתה בתואר הטובה ביותר בארה"ב, ומי שנחשב שגריר אוכל ישראלי ברחבי העולם.

עם הפתיחה נחשפה התערוכה הראשונה שתוצג במקום - 'נחמה ריבלין-מטבח משלה' אותה אצרה רונית ורד, המוקדשת למי שהיתה הגברת הראשונה, ולאהבתה למטבח ולאוכל המקומי.

באירוע הוצב השף ישראל אהרוני דווקא בעמדת הDJ-. שף ארז קומורובסקי רקח כיבוד לאורחים, שאף טעמו פלאפל עשוי אבקת חרגולים, שנוצר במיוחד במטבח הנסיונות של אסיף. הגיעו להתמנגל: אסף גרניט, אורי ירמיאס, רן שמואלי, גיא חובב, רות סרקיס ועוד.

רות סירקיס וארז קומורובסקי. אילן ספירא,
רות סירקיס וארז קומורובסקי/אילן ספירא
ישראל אהרוני. אילן ספירא,
ישראל אהרוני/אילן ספירא
אורי ירמיאס, נעמה שפי ומייקל סולומנוב. אילן ספירא,
אורי ירמיאס, נעמה שפי ומייקל סולומנוב/אילן ספירא

פתאל בבוטיק

רשת פתאל, בראשותו של דוד פתאל, רשת המלונות הישראלית הגדולה בעולם, המונה 220 בתי מלון בארץ ובאירופה, ממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ והשלימה הסכם רכישה של 72.5% מרשת מלונות הבוטיק7MINDS, בבעלותם של אורן פסקל ובן ברוורמן.

במסגרת העסקה יצטרף מלון BACHAR HOUSE של רשת פתאל אל שלושת מלונות הבוטיק מרשת 7MINDS: מלון NORDOY HOTEL, מלון Sam&blondi ומלון CUCU Hotel.

את ההסכם הוביל אסף פתאל, מנהל הפיתוח העסקי של רשת פתאל, שתהיה בעלת השליטה בחברה, כאשר פסקל וברוורמן, שמתהדרים ברקורד מרשים של יזמות וניהול מלונות בוטיק, ימשיכו לנהל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully