וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזה של אלופים: הספורטאים מאולימפיאדת טוקיו על הקורנפלקס

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 8:35

במסגרת המהלך, תמונותיהם וסיפוריהם של שלושה ספורטאים פראלימפיים שלהם העניקה תלמה חסות, יופיעו על אריזות "קורנפלקס של אלופים" במהדורה חגיגית. נוסף לכך תקדם החברה בנכסיה ומעל במות התקשורת את הסיפורים האישיים ואת הערכים העומדים מאחוריהם

החזון והייעוד של תלמה, כמותג המשפיע על החברה באופן חיובי, הם לקדם אורח חיים פעיל בקרב כל המשפחות בישראל.

תלמה שואפת להביא למיצוי היכולות של כל אחד וכל אחת, כדי להגשים חלומות, כדי להגיע להישגים וכדי להיות אלופות ואלופים בכל תחום שאליו נשאף. לשם כך חברו תלמה והוועד הפראולימפי בישראל למהלך משותף לתמיכה בספורטאים הפראולימפיים ולליווי שלהם לקראת המשחקים בטוקיו 2021. נבחרו שלושה ספורטאים המגיעים מענפי ספורט שונים אך מייצגים כולם מודל של מצוינות בתחומם.

אחיה קליין. יח"צ,
אחיה קליין - "נפצעתי במהלך פעילות מבצעית ואיבדתי את כושר הראייה"/יח"צ

"כשהייתי בת חמש נסענו לבקר את סבי וסבתי, והתנגש בנו רכב"

ורוניקה גירנקו, שחיינית בנבחרת השחייה הפראולימפית של ישראל: "אני גאה ומתרגשת לחבור למותג תלמה כדי לקדם את הספורט הפראולימפי בישראל, כדי לדבר על ערכים כמו נחישות, התמדה ומימוש עצמי וכדי ליצור שיח של גיוון והכללה. אני שמחה להופיע על אריזת "קורנפלקס של אלופים" של תלמה".

"כשהייתי בת חמש נסענו לבקר את סבי וסבתי, והתנגש בנו רכב. ישבתי מאחור ועפתי קדימה. בעקבות התאונה נפגע עמוד השדרה שלי, ונותרתי מרותקת לכיסא גלגלים. עם עזרה ממאמנים ומחברים, הפכתי מנערה חסרת ביטחון, לשחיינית מקצועית בתחרויות בין-לאומיות"

אחיה קליין רוני אחיון ורוניקה גירנקו. roco runs,
אחיה קליין רוני אחיון ורוניקה גירנקו/roco runs

"נפצעתי במהלך פעילות מבצעית ואיבדתי את כושר הראייה"

אחיה קליין, חותר בסירת רביעייה בנבחרת החתירה הפראולימפית של ישראל: "אני שמח שמותג ישראלי כמו תלמה מקדם ערכים חשובים כל כך של גיוון והכללה. כאחד שרוצה לתמוך בספורטאים ולקדם אורח חיים פעיל וחתירה למצוינות - אני גאה ומתרגש לחבור למותג תלמה, ואני מזמין את כולם לצפות במשחקים הקרובים בטוקיו".

"נפצעתי במהלך פעילות מבצעית ואיבדתי את כושר הראייה. עם כל הקושי והמורכבות, החלטתי להכיל את הפציעה ולצאת לדרך חדשה. כשהתחלתי לחפש הזדמנויות חדשות, גיליתי את הספורט הפראולימפי".

"נולדתי עם לקות ראייה אך תמיד אהבתי ספורט ואתגרים"

רוני אוחיון, שחקנית כדור שער בנבחרת הנשים הפראולימפית של ישראל: "אני גאה לקחת חלק בפרויקט המרגש עם מותג תלמה, להופיע על אריזת דגני הבוקר של תלמה, "קורנפלקס של אלופים", ולהגיע לכל בית בישראל. אני בטוחה שהפרויקט יעורר השראה בכולם ויעודד אותם להגשים את עצמם".

"נולדתי עם לקות ראייה קשה. למרות זאת, תמיד אהבתי ספורט ואהבתי אתגרים. כבר בתור ילדה הייתי הולכת למשחקים במרכז לעיוור והתאהבתי בכדור שער. היום אני גאה להיות הסנטרית של נבחרת ישראל".

טוקיו 2021, אתם אלופים אמיתיים

נגה בנר סוארי, מנהלת השיווק של דגני תלמה: "תלמה גאה לתמוך בספורט הפראולימפי בישראל, מתוך מחויבות לעידוד אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות הטמונות בכל אחת ובכל אחד מאיתנו".

ורוניקה, רוני ואחיה מבטאים הלכה למעשה את ערכי המימוש העצמי והשאיפה להישגים, והחיבור בינם לבין תלמה הוא טבעי ונכון. אנו מזמינים את הקהל הרחב להתרשם מהסיפורים האישיים ומעוררי ההשראה שלהם, ומאחלים בהצלחה רבה לכלל הספורטאים במשחקי טוקיו 2021, אתם אלופים אמיתיים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully