וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: איך נראית דירה ב-50 מיליון שקל?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 14:55

וגם: שת"פ אלכוהולי, מלון תל אביבי מתחדש, סדרת טלוויזיות חדשות וג'וב חדש למיכל ינאי

דירת החלומות

דירה בריגה. שי גיל,
בריגה/שי גיל

חולמים לגור בדירה עם אולם קולנוע, מעלית פרטית, ורצפה שהופכת לבריכה? כל הטוב הזה נמצא בדירת הדופלקס הכי יקרה בנתניה שנמצאת במרומי הקומה ה-34 של מגדלי בריגה בעיר ימים בנתניה, ומשתרעת על כ-700 מ"ר. חברת בריגה שאחראית על שיווק הדופלקס מציעה אותה למכירה ב-50 מיליון שקל.

הדופלקס משתרע על שני מפלסים (קומה 33 ו-34), ושטחו הכולל הוא 700 מ"ר. האדריכלית תהילה שלף אחראית על העיצוב שבהשראת קו החוף אשר משתקף מכל חלון בבית. הקומה הראשונה כוללת חלל מגורים, פינת אוכל, מטבח ראשי ומטבח אחורי, אגף שירות, אולם קולנוע ובריכה חיצונית פרטית, שבלחיצת כפתור מתרוממת תחתית הבריכה והופכת לחלק אינטגרלי מהדירה. את החללים מקיפים חלונות רצפה-תקרה פנורמיים אשר מכניסים את קו החוף הנמצא בסמיכות הביתה.

דירה בריגה. שי גיל,
בריגה/שי גיל

הסוויטה למעלה כוללת חדר שינה, חדר אמבטיה, חדר ארונות עשוי כולו מראות, חדר כושר וגלריה עם חלונות לים וגג נפתח.

פרויקט בריגה טווארס בנתניה כולל 2 מגדלי מגורים בני 34 קומות. בכל מגדל בפרויקט עמדת קבלה מפוארת ופינות ישיבה מעוצבות, טרקלין, חדר משחקים לילדים, בית כנסת, אזור ספרייה ואומנות, מתחם כושר וספא. שטחי הפנאי של כל מגדל משתרעים על-פני כ-7,000 מ"ר וכוללים גינון, פיתוח סביבתי ומגוון מתקנים ומתחמים כגון בריכת שחייה אולימפית באורך 50 מ' ואזור מים רדודים עם מיטות שיזוף צפות, בר מפואר, מתחם משחקים לילדים, מגרש טניס, רצועת חול זהובה ופרטית הצופה אל הים, כדור עף חופים ועוד. בין שני המגדלים מפרידה טיילת המשתרכת ממרכז עיר ימים ועד לחוף הים ובה מזרקות ובריכות, מתקני משחקים, ספסלי ישיבה, צמחייה, מסלול אופניים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

כשמבשלה ויקב מתחברים

בירה אלכסנדר. רפי דלויה
בירה אלכסנדר/רפי דלויה

יקבי כרמל ומבשלת בירת הקראפט אלכסנדר, משיקים את מבשלת הבירה החדשה של אלכסנדר בעמק חפר עם חזית טכנולוגית וקדמה בעולמות הבירה. במסגרת שיתוף הפעולה עברה בירה אלכסנדר להפצה רחבה של יקבי כרמל.

יחד עם השקת המבשלה, שתצוייד בטכנולוגיה מתקדמת ברמת בירות קראפט עולמיות, משיקה אלכסנדר מרכז מבקרים חדש המציע מגוון סיורים והדרכות.

בנוסף תשיק המבשלה בירה חדשה במהדורה מיוחדת הזמינה לרכישה באתר ובמרכז המבקרים בלבד וסיידר אלכוהולי, אותו ניתן לרכוש בחנויות יין, מסעדות נבחרות, ומרכז המבקרים.IMPERIAL STOUT - בירה בסגנון שנולד באנגליה במאה ה-18 המתבגרת בחביות עץ אלון. לבירה ארומה עשירה ומורכבת של לתתים קלויים, קפה, קרמל, קוקוס, וניל, סויה, ליקריץ. טעמה של הבירה עמוק, עשיר ומורכב, אספרסו אלכוהולי, פירות מיובשים, פולי קקאו, קרמל כהה, קוקוס, וניל, וויסקי, ועוד, גוף מלא וחלק וסיומת ארוכה. אלכוהול: 10.4%

אלכסיידר - סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים בלבד. הסיידר משלב בין מתיקות תפוחים מאוזנת בחומציות, סיומת יבשה ומורכבת עם מעט מרירות עדינה. האלכוהול והגיזוז של הסיידר מתקבלים מתסיסה טבעית. הסיידר לא מסונן ולא מפוסטר ולכן עשיר יותר בטעם ומכיל משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק. אלכוהול: 7%

מחיר מומלץ לצרכן לסוגי הבירה המגוונים של אלכסנדר: 13שקלים

מבחינת יקבי כרמל מדובר בהרחבת מגוון המותגים הגדול של היקב

seperator

פרימה אורבנית

פרימה. איה בן עזרי,
מלון פרימה/איה בן עזרי

מותג רשת מלונות פרימה השיק מחדש את "הוטל 75" ברחוב אלנבי 75 בהשקעה של כ-7 מיליון שקל ולאחר למעלה משנה של שיפוץ. ההשקה המחודשת של "הוטל 75" היא חלק מהתרחבות המותג ושדרוג הרשת, אליה ניתן לצרף קניית שני בתי מלון נוספים בתל-אביב, הרחבת מלונות ירושלים ושיפוץ מרבית בתי המלון של הרשת הפזורים ברחבי הארץ.

במסגרת השיפוץ חידשו כל פרט במלון, הכפילו את מספר החדרים, ועשו צעד אחד נוסף קדימה עם חווית האורבניות והרוח התל אביבית שהמלון מציע לאחר עיצובו מחדש. ההשקה המחודשת כללה שיפוץ ושדרוג של רוב חלקי המלון, נבנו 2 קומות חדשות למלון (4 קומות לאחר השיפוץ) בתוספת של 20 חדרי לינה, כך שהמלון מציע כיום 40 חדרים. השיפוץ כלל גם בנייה מחדש של החדרים בקומות התחתונות.

פרימה. איה בן עזרי,
מלון פרימה/איה בן עזרי

הרשת הרחיבה את קומת הקרקע וכניסת המלון על-ידי רכישת חנות צמודה למלון והפיכתה ללובי מעוצב עם יצירות של האמן אדגר רפאל. גולת הכותרת הוא מתחם בית הקפה "אלנבי 75" עם חצר אחורית ששודרגה ומציעה מתחם פנאי ורוגע. הקפה האורבני מגיש ארוחת-בוקר לאורחי המלון ולקהל מזדמן. המקום פועל במתכונת שירות עצמי כשהתפריט מתבסס על מוצרים מבית "רביבה וסיליה" שעזרו בבניית התפריט וכולל מאפי בוקר שונים, סלטים, כריכים, פוקצ'ות חמות בתנור אבן, מגוון מנות משתנות וקפה איכותי של mauro וגם מגוון מטעמים לרכישה הביתה.

הסלוגן שמותג פרימה בחרו למלון הוא Feel Local , ונבנתה שפה עיצובית ייחודית, הלובי וקומות זכו לעיצוב מחדש תחת ידיה של האדריכלית תמי לפידות. על הקיר בבית הקפה, נמצאת עבודת אמנות נוספת של אדגר בשם "הרכלניות", ועל הקירות משולבים ביטויי סלנג מקומי הכתובים בשפה האנגלית, כדי לסייע לאורחים להתחבר, להרגיש ולהישמע מקומיים יותר.

seperator

הרמת מסך

סמסונג. יח"צ,
סמסונג/יח"צ

סמסונג ישראל וחברת "סמליין" משיקות בימים אלה את הדור הבא של סדרת מסכי הטלוויזיה, כשבמרכז סדרת מסכים חדשה - סדרת ה-QLED Neo המציגה שלל פיתוחי חומרה ותוכנה שנועדו להעניק למשתמשים חוויית צפייה חסרת תקדים. הטכנולוגיות החדשות מספקות איכות תמונה יוצאת דופן, תכונות חכמות חדשות וחוויות משחק מתקדמות, לצד תכונות ושירותים שנועדו להקל על המשתמשים ולספק חוויית שימוש קלה וחלקה. הסדרה החדשה מצוידת בטכנולוגיית ה-Quantum Mini LED הניצבת בלב מאמצי הפיתוח של החברה לצד טכנולוגיות נוספות דוגמת ה-Micro Layer וה-Quantum Matrix ומעבד Neo Quantum החדש.

seperator

הפרזנטורית

מיכל ינאי. יח"צ,
מיכל ינאי/יח"צ

מותג האנטי אייג'ינג ותוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL בחר לראשונה בתולדותיו בפרזנטורית. JEUNESSE GLOBAL המשלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים ברמת הנראות וברמת האיזון התזונתי, פועלת ב-3 תחומים עיקריים: אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית; אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית; ותזונה מתקדמת ובקרת משקל. מי שתהיה הפנים של המותג היא מיכל ינאי .

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully