וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם הלכו ל-JUMBO: ניצחון למותג הישראלי על הרשת היוונית

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 16:48

בהסכם פשרה רשמה ג'ימבו סטוק הישראלית ניצחון על רשת JUMBO היוונית תוכל להיכנס לישראל רק תחת לוגו ושם חדשים, אשר יבדילו בינה לבין ג'מבו סטוק הישראלית. גם את קמפיין החוצות שהשיקה היוונית לאחרונה, היא תיאלץ להוריד

על היו"ר האגדי של מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, נהגו לספר שידע תמיד לדאוג לכך שקבוצות מיוון יגיעו למשחק מול מכבי תל אביב דווקא בשבוע החנוכה. לסיפור ההוא אין כנראה סימוכין, אבל היום נרשם ניצחון של הישראלים על היוונים - ועוד כאלה שמיצוגים בישראל על ידי הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל של קבוצת פוקס - גם ספונסרית של מכבי תל אביב - ולענייננו: מייצגת בישראל את רשת JUMBO היוונית.

היום נודע כי נחתם הסכם פשרה בין שתי הרשתות, ג'מבו סטוק סטוק הישראלית, ו-JUMBO היוונית עם קבוצת פוקס של הראל ויזל.

במסגרת ההסכם, רשת ג'מבו סטוק לא תשנה את ששת הלוגואים השייכים לה ולעומתה JUMBO, הרשת החדשה מיוון, תוכל להיכנס ארצה רק במידה ותשנה את הלוגו העולמי ותוסיף את המילה GREECE ללוגו בצירוף דגל יוון, זאת על מנת להבדיל בין המותג הישראלי המוכר לבין המותג היווני ולמנוע הטעיה צרכנית.

"הגענו להסכם הוגן"

רועי ונונו, מייסד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'מבו סטוק, מסר היום: "אני מודיע שתמו המחלוקות.
רשת ג'מבו סטוק הישראלית שהקמתי לפני 6 שנים וכה אהובה על הקהל הישראלי תישאר כפי שהיא עם סמליה ומותגיה ותמשיך לצמוח ולרגש את הצרכן הישראלי בחוויית קניה של מוצרים באיכות מקסימום ובמחיר מינימום.

אני חושב שהגענו לסיכום הוגן עם ג'מבו היוונית וקבוצת פוקס בו הסכמנו על כניסתם לישראל תחת לוגו חדש ושם חדש אשר יבדיל בין ג'מבו הישראלית לבין ג'מבו היוונית, ובכך מנענו בלבול צרכני לקהל הישראלי. כעת כשזה מאחורינו נשמח לתת לקהל הישראלי ליהנות מחגיגה של תחרות הוגנת".

תוספת של המילה Greece ובצירוף דגל יוון

בהמשך להסדר הדיוני שהתקיים בפני רשם הפטנטים, העיצובים וסימני המסחר בין חברת ג'מבו היוונית וקבוצת פוקס לבין ג'מבו סטוק ישראל, ובמטרה להגיע לסיום המחלוקת, הגיעו הצדדים לידי הפשרה שלהלן:

רשת ג'מבו היוונית, המיוצגת בישראל ע"י קבוצת פוקס, תוכל להיכנס לישראל ולהשתמש בסימן המסחרי העולמי של ג'מבו היוונית אך ורק בתוספת המילה Greece ובצירוף דגל יוון לצדו על מנת להבדיל בין הרשת הישראלית לבין הרשת היוונית בישראל, למעט בפנים החנויות של רשת ג'מבו היוונית (מקבוצת פוקס) בהם תוכל הרשת להשתמש בלוגו המקורי ללא שינוי, כמקובל בסניפים ביוון.

גמבו היוונית. יח"צ,
הלוגו החדש של רשת ג'מבו היוונית/יח"צ

קמפיין החוצות של הרשת היוונית יוסר

הגענו לסיכום הוגן עם ג׳מבו היוונית וקבוצת פוקס בו הסכמנו על כניסתם לישראל תחת לוגו חדש ושם חדש אשר יבדיל בין ג׳מבו הישראלית לבין ג׳מבו היוונית, ובכך מנענו בלבול צרכני

בנוסף, על ג'מבו היוונית להסיר את כל שלטי החוצות אשר הציבה ברחבי הארץ עד לתאריך 14.7.21. כמובן שכל קמפיין בעתיד יכלול את הלוגו המאושר בלבד.

לעומת זאת, ג'מבו סטוק הישראלית מקבוצת צ'אק בס, בבעלות רועי ונונו, תמשיך לעשות שימוש בששת הלוגואים המקוריים שלה: "JUMBO סטוק", "JUMBO סטריט", "JUMBO אונליין", "JUMBO איכות מקסימום במחיר מינימום", "JUMBO BABY",JUMBO" FASHION", ללא כל שינויים בפונט המעוצב ובצבעים אדום וצהוב המזוהים בקרב קהל הצרכנים.

הלוגו של ג'מבו סטוק הישראלית יישאר כפי שהוא. יח"צ,
הלוגו של ג'מבו סטוק הישראלית יישאר כפי שהוא/יח"צ

הצדדים התחייבו לעשות את מירב המאמצים לבידול ולהבחנה ברורה בין שני המותגים השונים, על מנת לא לגרום להטעיית הצרכנים.

משרד עורכי הדין שליווה את צ'אק בס בע"מ: עוה"ד דפנה פישר ממשרד גדעון פישר ושות' ועוה"ד ארז הרכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully