וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת WSC-SPORTS מתרחבת ותגייס כ-100 עובדים נוספים עד סוף השנה

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 16:12

WSC Sports, החברה שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ייצור אוטומטי של סרטוני וידאו קצרים בתחום הספורט, על בסיס קריטריונים כמו קול ו-ויזואליה, מתרחבת וצפויה לגייס כ-100 עובדים נוספים עד לסוף 2021

WSC Sports הוקמה בשנת 2011 על ידי דניאל שיכמן, אביב ארנון, שמואל יפה וחי גל, מאז, החברה מכפילה את עצמה מדי שנה בהכנסות, כמות הלקוחות וכמות העובדים

סך הגיוסים בחברה מאז הקמתה עומד על 49 מיליון דולר ולחברה היום למעלה מ-170 לקוחות בין היתר גופי ענק כמו NBA, ליגת האלופות, MLS, בונדסליגה גרמנית, ESPN ועוד.

סביבת העבודה, WSC SPORTS. עוזי פורת,
סביבת העבודה, WSC SPORTS/עוזי פורת

את מי אנחנו מחפשים

אנו מגייסים עובדים המעוניינים להשתלב בסביבת עבודה המקדמת חדשנות ויצירתיות למגוון רחב של משרות ביניהן:

Backend Developer

Product Manager

Frontend Developer

Product Analyst

IT Support Specialist

סביבת העבודה, WSC SPORTS. עוזי פורת,
סביבת העבודה, WSC SPORTS/עוזי פורת

תמהיל מיוחד של אנשים שעובדים בשיתוף פעולה

שחף אלנבוגן, VP HR ב-WSC-SPORTS: "ב-WSC Sports יש תמהיל מיוחד של אנשים חכמים, סקרנים, שאפתנים, שעובדים בשיתוף פעולה ומשנים יחד את האופן שבו אוהדים צורכים כיום ספורט".

אלנבוגן מרחיבה: "לאור העובדה שתחום העיסוק שלנו ייחודי, גם התרבות שלנו היא כזו וניתן להרגיש את זה מהרגע שנכנסים למשרדים שלנו. אנחנו עובדים עם גופי הספורט והמדיה הגדולים בעולם ועם מעל 19 ענפי ספורט שונים כמו: כדורסל, כדורגל, טניס, גלישת גלים, הוקי, היאבקות, קריקט ועוד".

"בשנים האחרונות WSC Sports נמצאת בצמיחה מהירה מאוד ומכפילה בכל שנה את כמות הלקוחות, ההכנסות והעובדים - זה יוצר סביבה דינאמית מאוד שמעודדת את האנשים ללמוד, להתפתח ולהתמודד עם אתגרים חדשים על בסיס יומי", מוסיפה אלנבוגן.

שחף, WSC SPORTS. יונתן תמיר,
שחף אלנבוגן, VP HR ב-WSC-SPORTS/יונתן תמיר

סביבת העבודה מאפשרת התפתחות

משרדי החברה ממוקמים במגדל השחר בגבעתיים. אווירת העבודה במשרד היא דינמית, תחום העיסוק של החברה מורגש בכל פינה במשרד החל ממגרש הכדורגל שלנו, חדר הכושר, מתקן קליעה לסל ועוד. גם לאלה שקצת פחות בעניין דאגו בחברה לחדר מוסיקה איכותי.

ב-WSC-SPORTS שמים דגש עצום על הפיתוח האישי והמקצועי של כל אחד מהעובדים, זאת באמצעות תכנית פיתוח אישי ייעודית, בנוסף שמים דגש בחברה על שמירת אורח החיים הבריא של העובדים החל מהמטבח המפנק ועד אימוני כושר במהלך השבוע.

לינק לאתר החברה - https://wsc-sports.com/Careers

דואל לשליחת קו"ח - contact@wsc-sports.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully