וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיוך לובש לבן: אילו טיפולים להלבנת שיניים קיימים וכמה זה עולה?

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 14:25

שוב חזרנו לעטות מסכות ואולי זה בדיוק הזמן לחשוב על היום שאחרי. מרפאת השיניים Smiles Care Aesthetics, המתמחה באסתטיקת הפה והלסת, משתפת אותנו בטיפים לשמירה על לובן השן וגם מציגה את הטיפולים המגוונים בתחום הלבנת השיניים, למקרים בהם טיפול מונע כבר לא עוזר

לפני שתתחילו תהליך טיפולי להלבנת השיניים, אספנו מספר טיפים חשובים באדיבות מרפאת השיניים Smiles Care Aesthetics:

  • לפני תהליך טיפולי להלבנת שיניים, רצוי לעשות בדיקה כללית של חלל הפה הכוללת ניקוי והכנה.
  • צחצחו שיניים באופן מוקפד ונכון עם מברשת חשמלית.
  • נסו להימנע מאכילה של תבלינים צבעוניים כמו כורכום, משקאות מוגזים, קפה וכדומה.
  • זכרו כי מיתוסים לגבי להלבנת שיניים באמצעים שאינם מפוקחים כמו שימוש בסודה לשתייה, עלולים לפגוע בציפוי הטבעי של השן.
  • אם בכל זאת הגעתם לשלב בו החלטתם על טיפול להלבנת השיניים, בדקו בהקפדה, הן על הרופא המבצע והן על טיב החומר בו הוא מתכוון לעשות שימוש.
פטנט ישראלי, מברשת שיניים חשמלית toothwave של חברת סילקן. דן לב,
מברשת השיניים החשמלית toothwave של חברת סילקן, 990 שקל./דן לב

מברשת שיניים חשמלית וצחצוח מוקפד

אחת לכמה שנים מופיעה בעולם המצאה שמשנה לחלוטין את מה שאנחנו יודעים לגבי הפעולות היומיומיות הבסיסיות ביותר, כמו למשל, צחצוח השיניים. מברשת השיניים ToothWave עם טכנולוגיית DentalRF™ המוגנת בפטנט, היא הדבר הבא באבולוציה של הגיינת הפה.

ToothWave הוכחה במחקרים קליניים כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהפחתה של כתמים עיקשים, דלקות ודימומי חניכיים, ואפילו בהפחתת אבנית קיימת. ראש המברשת שלה רך, הצחצוח עדין והיא איננה גורמת לשחיקה של פני השן או לנזק לחניכיים.

למי מיועדת ToothWave: למשתמשים בוגרים, ובכלל זה גם לבעלי שתלים, סתימות, גשרים וציפויי שיניים. המברשת תועיל במיוחד לאנשים הסובלים מהצטברות מואצת של אבנית או כתמים, לבעלי גשר ליישור שיניים או מבנים אחרים שמפריעים לצחצוח יעיל. כמו כן, לסובלים מדלקות ודימומי חניכיים, לסובלים משחיקה מכאנית של השיניים כתוצאה מצחצוח נמרץ, לסובלים משחיקה כימית כתוצאה משימוש תכוף בחומרי הלבנה ולמי שצחצוח השיניים היומיומי גורם לו לכאב או לרגישות.

מחיר: למארז ToothWave הכולל את גוף המכשיר, 2 ראשי מברשת, קטן וגדול, בעלי סיבים רכים במיוחד, כבל טעינה USB, מתאם לחשמל ובסיס טעינה הינו 990 שקלים. למברשת אחריות לשנתיים.
לרכישה באתר: https://minisite.silkn.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הלבנת שיניים מרפאתית תוך 60 דקות

פטנט חדשני עם תוצאות מיידיות. הלבנת שיניים היא טיפול שמבהיר את גוון השיניים ומסייע בהתמודדות עם כתמים ושינויי גוון על גבי השן. זה אחד הטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, משום שהוא יכול לשפר משמעותית את מראה השיניים, תוך זמן קצר וללא תופעות לוואי.

הטיפול מתבצע עם חומרי הלבנה איכותיים ביותר, בהם המותגPolla Office, המכיל חומר מפחית רגישות, ובעזרת מנורת לד ללא קרינת UV, המחדירה את החומר לזגוגית השן ובכך מאיצה את תהליך ההלבנה ומבהירה את השיניים.

הדבר החשוב ביותר לאחר הלבנה הוא שמירה על היגיינה אוראלית קפדנית בפה והימנעות מצריכת משקאות ומזונות העלולים להכתים את השיניים בימים שלאחר הטיפול.

הלבנה מרפאתית היא אחת השיטות היעילות ביותר להלבנת שיניים מיידית ללא צורך בפעולות פולשניות, הרדמה או שימוש באמצעים מלאכותיים כגון ציפוי חרסינה על חזית השן.

"אחד הדברים הכי חשובים בהלבנת שיניים מלבד החומר עצמו, זה הניסיון של הרופא וכמה הלבנות הוא ביצע, זאת ועוד מדובר על טיפול יחיד ומהיר שאינו פולשני", מסביר אסף דותן מנכ"ל מרפאת סמיילס קר אסתטיקס.

המחיר: 1,300 שקל (במקום 1800 שקל)

הלבנת שיניים תוך 60 דקות. באדיבות מרפאת סמיילס קר אסתטיקס,
הלבנת שיניים תוך 60 דקות, 1300 שקל/באדיבות מרפאת סמיילס קר אסתטיקס

הלבנת שיניים בייתית

טיפול הלבנת שיניים ביתית הינו הליך קוסמטי מהיר, עם 100% הצלחה בשמירה על לובן, הסרת כתמים ושימור השיניים לאחר טיפול הלבנה מרפאתי.

הערכה הינה אישית עבור כל מטופל, מכיוון שהסדים המולבשים על גבי השיניים מותאמים במיוחד לפי מידה הנלקחת ע"י הרופא במרפאה.

על מנת לייצר ערכת הלבנה מקצועית לשימוש ביתי, הרופא לוקח מידות באמצעות חומר מטבע מיוחד
ומשתמש במידות אלה ליצירת מודלים מגבס שעל גביהם הוא מכין את הסדים האישיים.

כשהסדים האישיים מוכנים, מה שלוקח בדרך כלל מספר ימים, ניתן להשתמש בהם בשילוב עם ג'ל ההלבנה המקצועי המכיל חומר מפחית רגישות לנוחות מירבית בזמן ולאחר הטיפול POLLA OFFICE של חברת SDI

מחיר: 1000 שקל. מטופל שביצע הלבנה מרפאתית ישלם 800 שקל.

ערכת הלבנה ביתית: 800-100 שקל במרפאת סמיילס קר אסתטיקס. יח"צ,
ערכת הלבנה ביתית: 800-100 שקל/יח"צ

חבילה של 28 סטריפים להלבנת השיניים

מדובר במדבקות שיש להשתמש בהם כשעתיים בלבד מידי יום למשך 14 ימים. בדרך כלל ערכה זו ניתנת לשימור הצבע וחיזוקו לפני אירועים ספציפיים. מדובר על הליך קל, נוח וללא כאבים. היה והצלחתם להתמיד בשיטת ההלבנה הזו באופן עקבי במשך שבועיים שלמים, ניתן יהיה לראות תוצאות יפות למדי גם אם עומד לרשותכם תקציב מצומצם לטיפולי הלבנת שיניים.

מחיר: 500 שקל. מטופל שביצע הלבנת שיניים מרפאתית ישלם 400 שקל.

ציפוי חרסינה. ShutterStock
ציפוי חרסינה, 4,250 שקל לכל שן/ShutterStock

ציפויי שיניים חרסינה Emax

החומר המדובר הינו סוג של חרסינה איכותית וחזקה ואם כבר לצפות את השיניים אז רצוי רק באמצעותה.

ציפויי Emax נחשבים חזקים יותר לעומת ציפויי חרסינה אחרים. הם עמידים לאורך זמן ולשנים רבות ואינם משנים את צבעם ומאפשרים לנו לשפר את המראה האסתטי של החיוך, במקרים בהם השיניים פגומות.

היתרון של ציפוי זה, הוא בעיקר במקרים בהם יש צורך בחוזק לציפויים או במקרים בהם יש צורך לשלב כתרים בודדים על חלק מהשיניים, כחלק מהטיפול האסתטי הכולל.

ציפויי Emax מיוצרים במעבדת שיניים בשיטת דחיסה בתנור המותאם לשיטה זו בלבד. לאחר הכנתם, נעשה עיבוד וליטוש, והציפויים נשלחים למרפאת השיניים להדבקה.

חשוב לציין שהתהליך נעשה בהתאמה אישית במעבדה לבחירת הצבע והצורה בשיתוף הרופא המטפל.
מחיר: 4,250 שקל לשן אחת.

מרפאת סמיילס קר אסתטיקס: לפרטים נוספים באתר המרפאה: https://www.smilecaretlv.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully