וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באבו דאבי כבר היית? "דרבי" חופשות הקיץ הלוהטות

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 18:43

חופשה משפחתית ביאס איילנד (אבו דאבי) VS חופשה משפחתית באילת: שני יעדים מדבריים ועמוסים באטרקציות לכל המשפחה. איפה לישון, מה לעשות - ובעיקר: בכמה יסתכם החשבון בכל אחד מהיעדים הלוהטים?

נושא מחירי המלונות בישראל עלה לכותרות לקראת הקיץ, ולא בפעם הראשונה. ברור שמלונאות - כמו לא מעט ענפים במשק, היא עניין של היצע וביקוש.

יתרה מזאת, למלונאים בישראל אפשר להוסיף את העובדה שעונת הקיץ, זה שעבר - שרובו היה "בין שני סגרים" ובו עבדו מרבית בתי המלון באופן חלקי וכן עונת הקיץ הזאת, צריכה לפצות אותם על היעדר תיירות חוץ, שממלאת את בתי המלון כאשר הישראלים אינם בחופשה ובימי חול.

ועדיין, פערי המחיר בין מלונות ישראל ואלטרנטיבות בחו"ל, הם פשוט בלתי נסבלים.

כדי להשוות בין יעדים דומים באופיים, בדקנו את המחירים באילת מול אלה של יעד חדש באיחוד האמירויות: יאס איילנד באבו דאבי: מזג האוויר דומה (מעל 40 מעלות), בזמן ההגעה ליעד יש יתרון לאילת, הגם שמאז נסגר שדה דב ושדה התעופה באילת, הלך זה ופחת (והצטמצם למשך הטיסה, כשעה לאילת, כשעתיים וחצי לאבו דאבי).

באטרקציות, ובכן - אם מאוד רוצים לפרגן לריף הדולפינים, למסע טרקטורונים במדבר ואפילו לפארק המים החדש, הרי שאפשר לומר שהאטרקציות דומות (האם יש יתרון ליאס איילנד באבו דאבי? שפטו בעצמכם על פי התמונות). הדין הוא באשר לאיכות בתי המלון. צריך לגייס את כל הפטריוטיות והפרגון לעיר הדרומית בישראל, בשביל להכריז על שוויון ברמה.

ומה באשר למחירים? פה כבר יש נוק אאוט ברור, אבל רגע - קודם כל קצת על היעד התיירותי החדש שאולי עוד לא מוכר לישראלים.

YAS ISLAND - האי יאס, שם שכדאי להכיר

קבוצת התיירות אמסלם טורס השיקה שיתוף פעולה עם YAS Island אבו דאבי, באיחוד האמירויות. זהו שיתוף הפעולה הישראלי הרשמי הראשון, לקידום יעד התיירות שמציג מספר אופציות של אירוח ולא מעט אטרקציות תיירותיות, מנופש פעיל ועד לחופשת ספא.

האי מוקף בפארקים, אתרים לספורט מוטורי, מגרשי גולף, מרכזי קניות ועוד, וכן מציע מגוון רחב של מסעדות וברים המציגים חיי לילה תוססים המותאמים לשלל גילאים.

באי ישנם 2,000 יחידות אירוח וסוויטות ב- 8 בתי מלון מפוארים הפרושים על שטח האי, כך שכל נופש יוכל להתאים לו את החופשה בהתאם לצרכיו.

חלק מהאטרקציות באי, זוכות בשנים האחרונות לפרסים בתחרויות תיירות, ביניהן: עולם הפרארי, עולם המים של יאס, פורמולה 1 גראנד פרי, פארק וורנר ברדרס, קליימב ועוד.

יעקב אמסלם, בעלים ומנכ"ל של קבוצת אמסלם טורס: "אנו נרגשים להשיק רשמית את חבילות הנופש ליאס איילנד אבו-דאבי, המסתמן כיעד החם הבא בקרב הנוסעים הישראלים. ישנה התעוררות לגבי הזמנת חופשות בחודשי יולי אוגוסט ובחגי תשרי. אנו מעריכים כי הביקושים יזנקו גם במהלך חודשי החורף, בשל היותו יעד חם ונוח".

מלון W, האי יאס, אבו דאבי. יח"צ,
Louver Abu-dhabi/יח"צ

מפרארי ועד לאסטון מרטין

יאס סירקט מציע מגוון חוויות נהיגה ברכבים נחשקים כמו אסטון מרטין GT4 ופרארי 458 GT. כל נהג מחויב בהדרכה מקצועית ותדרוך טכני ממאמן המרוצים לפני שהוא זוכה לנהוג בפניות המורכבות במעגל.

נשארתם עם תשוקה ללחוץ עוד קצת על הגז? עולם הפרארי אבו דאבי - FERARI WORLD - הוא פארק שעשועים עטור פרסים בהשראת פרארי, הכולל גם את רכבת ההרים המהירה בעולם - פורמולה רוסה 240 קמ"ש, כמו גם שובר השיאים המעופף. פארק זה מכיל 43 רכיבות, סימולטורים חדשניים, הליכת גג תוך תצפית על האי המרהיב וזיפ-ליין הכולל רכבת הרים ייחודית. בנוסף, פרארי וורלד מארח באופן שוטף ותדיר הופעות מרחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרארי. יח"צ חו"ל,
שחק אותה המילטון. על מסלול המרוצים ביאס איילנד/יח"צ חו"ל

סופרמן, טום וג'רי ופארק המים המעוטר בעולם

פארק וורנר בראדרס - Warner Bros. World™ Abu Dhabi - פארק השעשועים המקורה הראשון מסוגו בעולם, ממותג האחים וורנר - ונחש להיעד המשפחתי המוביל של איחוד האמירויות. הפארק מעיר לחיים דמויות וגיבורי על כמו באטמן, סופרמן, וונדר וומן ועוד, לצד דמויות אנימציה מלוני טונס כמו טום וג'רי, באגס באני, סקובי דו והפלינסטונס.

הפארק כולל 29 נסיעות ואטרקציות אינטראקטיביות שונות. מבקרי הפארק ייהנו מ-6 מופעי בידור שונים ומ- 35 דמויות חיות. פארק זה משתרע על פני שטח של 1.65 מיליון מ"ר ומציע גם מגוון רחב של 20 מסעדות ומתחמי שופינג שונים.

עולם המים Yas - Waterworld Abu Dhabi - פארק המים המוביל מסוגו בכל העולם המשתרע על יותר מ- 15 דונם של אטרקציות רטובות. הפארק מבוסס על סיפור "הפנינה האבודה" וכולל, מעבר לאטרקציות ולמגוון הפעילויות, גם שש מגלשות שנחשבות לבלעדיות. פארק המים הוקם בשנת 2013 ומאז גרף 40 פרסים בתחרויות תיירות.

חווית הצלילה בעקבות הפנינה, אבו דאבי. יח"צ חו"ל,
עולם המים של Yas -Waterworld Abu Dhabi/יח"צ חו"ל

תרבות, שופינג ולטפס על הקירות

Yas Mall - הקניון הגדול ביותר באבו-דאבי, מציע מגוון מרגש של למעלה מ- 400 מותגים בינלאומיים נחשקים. זאת לצד בתי קולנוע משוכללים עם 20 מסכים.

Lovre Abu Dhabi - לובר אבו-דאבי, כשמו כן הוא, אם תרצו נציגות של המקור הצרפתי המפורסם בלב המדבר.

קליימב - Clymb - מרכז הרפתקאות המציע חווית צניחה חופשית וטיפוס על קיר טיפוס ברמה בינלאומית. דרגות הקושי משתנות ומיועדות גם למתחילים וגם למקצוענים בליווי מדריכים מקצועיים. זוהי פעילות מקורה וניתן לבקר בה בכל ימות השנה.

קיר הטיפוס של אבו דאבי. יח"צ חו"ל,
קליימב - Clymb - חווית צניחה חופשית וטיפוס על קיר טיפוס/יח"צ חו"ל

חבילות נופש ביאס איילנד

מלון קראון פלאזה אבו דאבי ברמת אירוח 4 כוכבים:

על חבילת נופש למלון זה, להרכב משפחתי של 2 מבוגרים עם 2 ילדים עד גיל 12, ל-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, בסוף אוגוסט עם טיסה ישירה, העברות הלוך וחזור, וכניסה משפחתית ל-3 אטרקציות לבחירתכם, תשלמו: 2,125 דולר. כלומר, לפי שער הדולר נכון לרגע הכתיבה: פחות מ-7,000 שקל.

מלון קראון פלאזה באבו דאבי, 4 כוכבים. יח"צ חו"ל,
מלון קראון פלאזה, יאס איילנד, באבו דאבי, 4 כוכבים/יח"צ חו"ל

מלון הילטון ריזורט אבו דאבי ברמת אירוח 5 כוכבים, ממוקם בקו ראשון למים Yas Bay בסמוך לפארק Yas, למסעדות ולמרכזי הקניות. המלון כולל את ספא אופוריה ומרכז הכושר של הילטון, מסעדה ולאונג' ובר.

על חבילת נופש למלון זה, להרכב משפחתי של 2 מבוגרים עם 2 ילדים עד גיל 12, ל-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, בסוף אוגוסט עם טיסה ישירה, העברות הלוך וחזור, וכניסה משפחתית ל-3 אטרקציות לבחירתכם, תשלמו: 2180 דולר, שהם כ- 7,000 שקל.

מלון הילטון ריזורט אבו דאבי, 5 כוכבים. יח"צ חו"ל,
מלון הילטון ריזורט, יאס איילנד אבו דאבי, 5 כוכבים/יח"צ חו"ל

מלון W אבו דאבי, ברמת אירוח 5 כוכבים, מלון יחיד מסוגו בעולם שעובר בשטחו מסלול פורמולה 1,
ממוקם מעל Yas מרינה, מתפרס על שטח של 3,500 מ"ר. המלון מציע 7 מטבחים (מסעדות איטלקית, הודית ועוד) וברים אופנתיים. המלון כולל פנינים נסתרות שניתן לגלות בשהות...

על חבילת נופש למלון זה, להרכב משפחתי של 2 מבוגרים עם 2 ילדים עד גיל 12, ל-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בסוף אוגוסט עם טיסה ישירה, העברות הלוך וחזור, וכניסה משפחתית ל-3 אטרקציות לבחירתכם, תשלמו: 2,296 דולר, כ- 7,500 שקל.

מלון W יאס איילנד, אבו דאבי, 5 כוכבים. יח"צ חו"ל,
W hotel Yas Island/יח"צ חו"ל

חבילות נופש למשפחה באילת

החלטנו לבדוק את מחירי החופשות באילת, עם טיסה קצרה יותר אבל עם אטרקציות מעט פחות מסעירות. הנה כמה דוגמאות (מבוססות על בדיקה טלפונית מול מרכז ההזמנות או על פרסום באתר הרשמי של בית המלון):

במלון הילטון מלכת שבא באילת, ברמת אירוח 5 כוכבים, תשלמו כ-13,730 שקל כולל טיסות, ובהשוואה ליאס איילנד, עם תוספת של כניסה משפחתית ל-3 אטרקציות והעברות הלוך ושוב תשלמו כ- 14,640 שקל.

במלון רויאל ביץ' אילת, ברמת אירוח 5 כוכבים, תשלמו כ-18,380 שקל כולל טיסות, ובהשוואה ליאס איילנד, עם תוספת של כניסה משפחתית ל-3 אטרקציות והעברות הלוך ושוב תשלמו כ- 19,300 שקל.

במלון הרודס באילת, ברמת אירוח 5 כוכבים, תשלמו מחיר ממוצע של 4,200 שקל ללילה, כלומר כ- 16,800 שקל ללא טיסות. יש לציין כי בעת הכנת הכתבה, הייתה זמינות ל-3 לילות בלבד ולכן המחיר חושב כמחיר ממוצע ללילה. בהשוואה ליאס איילנד, עם טיסות, העברות הלוך ושוב וכניסה משפחתית ל-3 אטרקציות תשלמו כ-20,210 שקל.

במלון דן אילת, ברמת אירוח 5 כוכבים, תשלמו: מחיר ממוצע של 2,900 שקל ללילה עבור הרכב של 2+1 (אין זמינות לחדרי משפחה בתאריכים שבדקנו). בהשוואה ליאס איילנד, עם טיסות, העברות הלוך ושוב וכניסה משפחתית ל-3 אטרקציות תשלמו להרכב של 2 מבוגרים וילד אחד תשלמו כ- 14,370 שקל.

*מחיר ממוצע לאטרקציה באילת עומד על כ-55 שקלים לאדם, כ-660 שקל למשפחה ל-3 אטרקציות, לאחר ההנחות המוצעות. מבוסס על האטרקציות: המצפה התת ימי, החלקה על הקרח, פארק חבלים, פארק אתגרים טופ 94, ZIP COASTER - מגה אומגה, אקווה סטאר, שייט של שעה בקייק שקוף, שייט משפחתי למשך שעתיים בגלקסיה - ספינת זכוכית ממוזגת ושקופה ועוד.

** מחיר טיסה למשפחה, הלוך ושוב על כ- 2,500 שקל לפחות | מחיר העברות הלוך ושוב כ-250 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully