וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט בינלאומי משתף את הנוער למען המחר: Better living 2030

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 8:43

אלפי בני נוער מרחבי העולם ייקחו חלק בפרויקט ייחודי של חברת Electrolux שמטרתו להתאים את צרכי הקיימות, איכות הסביבה והשאיפות של הצעירים והצעירות לבתים שיקימו בעוד עשור. הפרויקט Better living 2030 מזמין את הנוער של היום להשפיע על היצע הפתרונות לביתם העתידי

גם ישראל מצטרפת למהלך עם קבוצת מיניליין, היבואנית ומשווקת Electrolux בישראל. בתוך כך, תערוך החברה הישראלית סקר נרחב בקרב בני הנוער בישראל במטרה להבין את הרצונות שלהם לקראת העתיד.

במיניליין מקדמים פתרונות ברי קיימא במגוון מוצרי חשמל של Electrolux הפועלת בתכנית החדשה לקדם חיים איכותיים לבני הנוער של היום, בעוד כעשור.

בחברה הבינלאומית מספרים כי מטרתם ללמוד עוד על התקוות, החלומות והחששות של הצעירים, כדי שתוכל לספק להם פתרונות העונים על הצורך העתידי שלהם לחיים איכותיים ובני קיימא ב-2030.

קולציית מקררים חדשה gallery collection. יח"צ חו"ל,
קולקציית מקררים חדשה gallery collection/יח"צ חו"ל

"אנחנו רוצים להקשיב לאלה שיקימו את בתיהם בעתיד הקרוב. מה הם התקוות והחלומות שלהם כשהם חושבים על חייהם בעוד עשור? התשוקות, הבחירות ודרך החיים שלהם, לכל אלה תפקיד קריטי בעיצוב חיים טובים יותר עבורם. המטרה היא לחפש תובנות אצל אלו שיקימו את בתיהם בעוד כעשור כדי שנוכל לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם", אומר ג'ונאס סמואלסון, מנכ"ל Electrolux.

better living 2030 אלקטרולוקס. יח"צ חו"ל,
better living 2030 אלקטרולוקס/יח"צ חו"ל

לצורך כך יצרה החברה מכתב פתוח, עליו חתום המנכ"ל ג'ונאס סמואלסון, בה מזמינה צעירים בגילאי 15-20 להצטרף לצוות מחוללי השינויים. את הצעירים שייבחרו, ילוו כמה מהאנשים המשפיעים ומחוללי השינויים של ימינו שיעזרו בחקירת פתרונות לחיים טובים יותר בשנת 2030.

אנו מחפשים תובנות אצל אלו שיקימו את בתיהם בעוד כעשור כדי שנוכל לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם

בנוסף תערוך החברה סקר עולמי בו ייקחו חלק כ- 15,000 צעירים בגילאי 15-20 אשר יישאלו כיצד הם רואים את הבית שלהם בעתיד.

מדובר ביוזמה של החברה כחלק מתוכנית יעדים לשנת 2030 השמה דגש על התמקדות והתאמת צורכי הקיימות ללקוחות החברה מה שמאפשר לחברה לתרום בצורה משמעותית והבאת פתרונות לעתיד ירוק יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully