וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 14:55

מ"מ מנכ"ל בכללית, סמנכ"ל שיווק באפלייד מטריאלס ועוד. שבוע עמוס במיוחד של מינויים במשק הישראלי - הסקירה המלאה

יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר, הודיע על מינוי מנכ"ל מור (חברה בת של כללית), רו"ח אלי כהן, כממלא מקום זמני של מנכ"ל כללית, זאת החל מיום 21/7/2021 (מועד סיום כהונתו של פרופ' דודסון) ועד לסיום תהליך בחירת מנכ"ל חדש וקבוע.

רו"ח כהן שימש כסמנכ"ל וראש חטיבת הכספים בכללית ומילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים בארגון. הליך בחירת המנכ"ל החדש יחל השבוע בפרסום קול קורא לתפקיד מטעם ועדת האיתור שהוקמה לצורך זה. בראש הוועדה עומד יו"ר כללית, מר יוחנן לוקר, וחברים בה כבוד השופט (בדימוס) סלים ג'ובראן ורו"ח רונית זלמן מלאך.

רו"ח אלי כהן. יובל חן,
רו"ח אלי כהן/יובל חן

גיל באומל (50) מונה למנהל פיתוח עסקי ללקוחות ISV (Independent Software Vendor) לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט. בתפקידו הקודם, באומל שימש במשך 5 שנים כמנהל פעילות Quest בישראל. קודם לכן, באומל שימש כמנהל תחום EUC אזורי בחברת VMware. לפני כן, שימש במגוון תפקידים בחברת סיסקו (Cisco).

באומל בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים מ-Zicklin School of Business בניו יורק, ארה"ב. "ישראל הינה מעצמת היי-טק וחברות רבות מפתחות בארץ פתרונות פורצי דרך למגזרים שונים כגון בריאות, ביטחון, אבטחת מידע, גיימינג ועוד", אמר, "רד האט משתפת פעולה עם חברות אלו ומשתלבת בתהליך הפיתוח שלהן. באמצעות הכלים שלנו, החברות יכולות לפתח את פתרונותיהן בצורה יעילה, מהירה ומאובטחת, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענן. השימוש בפתרונות של רד האט יאפשר לחברות להתמקד בליבת העיסוק שלהן - פיתוח המוצר - תוך הסתמכות על הפלטפורמה שלנו ובכך, לקבל יתרון תחרותי ולקצר משמעותית את זמני העבודה".

גיל באומל. דני שביט,
גיל באומל/דני שביט

IDENTI Medical חברת הHealth-tech הישראלית, המונפקת בבורסה הישראלית בתל אביב, הודיעה על מינויה של יהודית גל לחברה בדריקטוריון החברה. יהודית, מנכ"לית מדטרוניק ישראל לשעבר מצטרפת למינוי של מר ניל אקרמן, בכיר בחברת Johnson & Johnson העולמית, איחוד מעניין ונדיר מסוגו, שכן מדובר בשתי החברות המובילות ביותר בעולם המכשור הרפואי.

גל כיהנה כמנכ"לית מדטרוניק ישראל במשך כ- 12 שנה, וכחברה בכירה בהנהלה האזורית של מדטרוניק. היא בעלת ניסיון של עשרות שנים בחברות בינלאומיות בתחום הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות, בחברות פארמה ובטיפול ביתי הייטקי, בינהן חברת "טבע" הגדולה. בנוסף לעיסוקיה המקצועיים, יהודית שותפה בפורום ההנהגה של ארגון "אושיה - נשים מובילות בריאות", ארגון המרכז נבחרת של נשות מפתח משפיעות מעולמות הבריאות, במטרה לקדם את עולם בריאות הציבור כולו, ובריאות נשים בפרט ולגדל את הדור הבא של נשים בכירות בעולמות הבריאות. בשנים האחרונות היא מתמקדת בפיתוח עסקי ואסטרטגי של חברות המשווקות פתרונות במדטק ובביו-טק. יהודית הינה חברת דירקטוריון במספר סטארט-אפים, וחברה בוועדת השקעות של VC. היא ניהלה את הסניף המקומי של מדטרוניק בישראל ותוך מספר שנים הביאה את החברה להיות החברה המובילה ביותר המשווקת טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך בשוק הישראלי.

בשבוע שעבר, מיד לאחר ההודעה על ההנפקה, IDENTI הודיעה על שורת מינויים מעניינים, והראשון שבהם היהניל אקרמן, יזם מוכר החתום על 11 פטנטים ובעל שם עולמי בתחום החדשנות התפעולית לשרשרת האספקה. בעברו הוביל חברות בינלאומית ביניהן Amazon ו Altria, וכיום מכהן כמנהל הראשי של אגף החדשנות הטכנולוגית והאסטרטגיה לתמיכה בשרשרת האספקה של Johnson & Johnson. למעשה, מדובר בפעם הראשונה בישראל בה ישבו לראשונה שני בכירי החברות תחת דריקטוריון אחד.

שלמה מתתיהו: "יהודית מלווה את החברה עוד מראשית ימיה, וכמנכ"לית מדטרוניק היתה בין הראשונים לשלב את הטכנולוגיות בתהליכי הלוגיסטיקה ולהבין את הערך הגלום בפלטפורמה המקדמת שקיפות ושיתוף פעולה מלא בין שני צידי שרשרת האספקה- בתי חולים וספקיהם הרפואיים. וזאת על מנת להבטיח יחד באחריות משותפת את מתן הטיפול הטוב והבטוח ביותר למטופל. אני שמח מאד על הצטרפותה של יהודית גל לדריקטוריון IDENTI, הידע, הניסיון וההבנה רבת השנים של שוק המכשור הרפואי הוא קריטי להצלחת החברה ולצמיחה שלנו".

יהודית גל: " אני נרגשת לצאת למסע עם IDENTI שיצרה קטגוריה חדשה לגמרי בתחום ניהול ותיעוד מכשור רפואי מושתל בבתי חולים. מטרת העל של עולם הבריאות היא להעניק למטופלים את הטיפול הטוב והבטוח ביותר, ולשתלים רפואיים מצילי חיים יש חלק גדול במימוש ההבטחה. פתרונות הענן והאוטומציה של IDENTI מסייעים לבתי חולים ולספקים הרפואיים לבסס ניהול משותף ותקשורת בריאה, שיתרמו לחסכון כספי ולייעול תהליכי העבודה גם לצוות הרופאים וגם לצוותי האספקה. IDENTI מבדלת עצמה מפתרונות אחרים שכן החברה הוקמה מתוך הבנה עמוקה והיכרות רבה של עולם הלוגיסטיקה הרפואית והאתגרים שבו. בחברה מייחסים חשיבות עליונה לצוותי השטח ולממשק משתמש ידידותי וקל לתפעול. עקרונות אלו תורגמו למוצר שמותאם לתעשייה במאת האחוזים. אני מאמינה בפתרון ובמהפכה שהוא עתיד לקיים".

יהודית גל. פוטו פוקס,
יהודית גל/פוטו פוקס

אפלייד מטיריאלס ישראל הודיעה על מינויו של זיו פריזט לסמנכ"ל השיווק של החברה. פריזט יהיה אחראי, בין היתר, על האסטרטגיה השיווקית של החברה וניהול מערך השיווק הגלובלי שלה.

לפעילות השיווק של אפלייד מטיריאלס ישראל, המעסיקה כ- 1,800 עובדים, חשיבות מיוחדת לאור העובדה שבניגוד לחברות טכנולוגיה גלובליות רבות הפועלות בישראל, בעיקר בתחומי מו"פ, אפלייד פועלת כיחידה עסקית עצמאית המפתחת, מייצרת ומשווקת ישירות ללקוחותיה - החברות הגדולות בתעשיית השבבים הפרוסות באסיה, אירופה וארה"ב.

פריזט הצטרף לאפלייד בשנת 2005 כמהנדס אפליקציה ומאז מילא שורה של תפקידים שונים בתחומי הפיתוח, ניהול לקוחות ושיווק. בתפקידו האחרון עמד בראש קו מוצרי ה Defect Review, ובתוכו את ה- SEMVision, אחד ממוצרי הדגל של החברה. הוא הוא בעל תואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהנדסת מערכות מטעם המכון הטכנולוגי הישראלי (הטכניון). פריזט יחליף בתפקידו את דיוויד בלום, אשר יוצא לדרך חדשה לאחר שנים ארוכות של ליווי, סיוע ובשנה האחרונה ניהול המערך השיווקי של אפלייד.

אפלייד מטיריאלס מפתחת ומייצרת בישראל מערכות מתקדמות המאפשרות ללקוחות הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום - מרפואה דרך אוטוטק, ערים חכמות, מחשוב עתיר ביצועים ועד ל-5G. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס ישראל. תחום הפעילות של אפלייד נחשב לאחד המורכבים והמאתגרים ביותר מבחינה טכנולוגית, והוא הופך להיות קריטי יותר ויותר עם העלייה המאסיבית בשימוש בטכנולוגיות ובצורך בשבבים.

פעילות החברה בישראל נמצאת בצמיחה מואצת והיא צפויה לגדול השנה בשיעור של כ- 50%, זאת בהמשך לצמיחה של 46% שנרשמה בשנת 2020. בימים אלו מגייסת החברה כ-250 עובדות ועובדים חדשים למגוון תפקידי פיתוח, הנדסה, ייצור ותפעול וכן לתפקידי שיווק כדוגמת שיווק אסטרטגי המתווה את אסטרטגיית החברה הן בכל אחד מהסגמנטים של השוק והן באופן אינטגרטיבי, ושיווק ברמת המוצרים והאפליקציות הכלולות בפורטפוליו של אפלייד ישראל.

זיו פריזט. רון אוריאל,
זיו פריזט/רון אוריאל

ענת גרנות מונתה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות במטייל-אמריקה. גרנות, כיהנה בעשור האחרון בתפקידים שונים בקבוצת אמסלם טורס, מתוכם ב 7 שנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול של חברת מסעות.

חברת המטייל הנה חברה בבעלות ישראלית - אמריקאית ונחשבת כמפעילה הגדולה ביותר של אינסנטיבים, חבילות וטיולים בעברית בארצות הברית. המטייל-אמריקה, פועלת בניו יורק מזה למעלה מ- 30 שנה, הצטרפה בעשור האחרון לקבוצת אמסלם טורס וביססה את מעמדה כספק התיירות הישראלי הגדול ביותר בארצות הברית, כאשר איחדה את משרדיה בניו יורק למשרדי אמסלם טורס בניו ג'רזי. המטייל ביססה את מעמדה וחרטה על דגלה רמת שירות ואיכות מהמעלה הראשונה.

אייל בר, המנכ"ל, המייסד ומבעלי המטייל-אמריקה, מסר: "אנו שמחים לגייס לשורותינו את שחקנית החיזוק ענת גרנות, לה יש ניסיון רב ועשיר בענף התיירות ובפרט בתחום פיתוח המוצר והשיווק. אנו סמוכים ובטוחים כי הידע, המוטיבציה והתשוקה של ענת לתחום פעילותנו בארצות הברית יצעידו את החברה למחוזות חדשים. אנו נרגשים מהצטרפותה לצוות המטייל הוותיק ומאחלים לה הצלחה רבה בתפקיד".

ענת גרנות, סמנכ"ל שיווק ומכירות הנכנסת בחברת המטייל, מסרה: "על אף האתגרים הרבים הנובעים מהשפעות הקורונה, אני רואה בחדשנות והיצירתיות של החברה ובעליה הזדמנות ומנוע לצמיחה עסקית של החברה בענף התיירות. מבחינתי מדובר בהגשמת חזון ושליחות של ממש - להנגיש את אמריקה לקהל הישראלי".

גרנות (נשואה + 4) אוחזת בתואר ראשון ושני מאוניברסיטת חיפה.

ענת גרנות. אופיר דהן,
ענת גרנות/אופיר דהן

חברת הפינטק הישראלית Melio, המפתחת פלטפורמת תשלומים המשרתת עסקים קטנים בארה"ב, מינתה את שרון בכר לתפקיד מנהלת אסטרטגיית הון אנושי ופיתוח ארגוני - Chief People Officer. בכר מצטרפת למליו בעיצומה של צמיחה מואצת, בעת שהחברה מגייסת מאות עובדים חדשים, מגדילה את משרדיה בתל אביב ובניו יורק, ואף פותחת משרדים חדשים בדנבר, קולורדו. במהלך 2020, מספר המשתמשים הפעילים בפלטפורמה גדל ביותר מ-2,000%.

בכר תהיה אמונה על הגדלתו ושימורו של ההון האנושי בחברה, ועל טיפוח התרבות הארגונית שמדגישה את פיתוחו המקצועי והאישי של כל עובד במרחב מגוון ומעצים. לפני הצטרפותה למליו, בכר ריכזה וניהלה את מערך משאבי האנוש הבינלאומי של WeWork ועבדה 17 שנים בסיסקו מערכות כמנהלת משאבי האנוש בחטיבה האירופית של החברה.

"מליו היא חברה מרתקת הצומחת במהירות שיא. התרשמתי מהתרבות המכילה ומגאוות היחידה שזיהיתי אצל העובדים, כמו גם מהרצון הכן של ההנהלה לבנות ולפתח את העובדים. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד ולתרום מניסיוני בחברות בצמיחה מואצת, ולוודא שמליו ממשיכה לפתח את תרבותה הייחודית, ולגייס כוח אדם איכותי על מנת לתמוך במטרתה הייחודית," מסרה בכר.

מינוי בכיר נוסף בחברה הוא של פרשאנט גנדי לתפקיד כ-Chief Business Officer. גנדי היה מנהל בכיר ב-JP Morgan והוביל את תחום התשלומים הדיגיטליים בתאגיד הבנקאי האמריקאי. גנדי יוביל ויאיץ את שיתופי הפעולה העסקיים של מליו עם מוסדות פיננסיים וחברות תוכנה הנותנות שירותים פיננסיים על מנת להנגיש את פלטפורמת התשלומים העסקיים של מליו למיליוני עסקים קטנים בארה"ב. גנדי מגיע לצוות ההנהלה של מליו מ-JP Morgan, הבנק הגדול בעולם לפי שווי שוק, שם הוא הקים צוות שניהל את כל מערך מוצרי התשלומים הדיגיטליים שמשרת את לקוחות החברה, שכוללים קמעונאים ועסקים קטנים. לפני JP Morgan, גנדי עבד 16 שנה בחברת הייעוץ מקינזי ושות' כשותף במשרדים בניו יורק ובניו דלהי, ועזר להקים את מחלקת הדיגיטל של מקינזי, אותה הוביל כמנהל התפעול הגלובלי של החברה.

שרון בכר. יחצ,
שרון בכר/יחצ
פרשאנט גנדי. יחצ,
פרשאנט גנדי/יחצ

דירקטוריון חברת אפסלון ברנדס - העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום - אישר את מינויו של דן גזיב (42) לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה.

לגזיב ניסיון עתיר שנים בתחום האונליין, הפיתוח העסקי והשקעות הון סיכון. קודם מינויו, מילא גזיב שורה של תפקידים בכירים, ביניהם כ- 4 שנים כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מארס טכנולוגיות וכ- 6 שנים כסמנכ"ל הכספים של זרוע הקלינטק של החברה לישראל.

גזיב, רואה חשבון בהשכלתו, יוצא המחלקה הכלכלית של KPMG, הינו בעל תואר שני (MA) באסטרטגיה ומימון מאוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר ראשון (BA) בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

אפסלון עוסקת בהקמה, איתור ורכישת חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, תפעולן והשבחתן באמצעות שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שהחברה פיתחה. החברה פיתחה כלים בוססי אלגוריתמים זיהוי הזדמנויות בשוק המוצרים באמזון, המפיקים תובנות על מתחרים בכל מוצר, נישה ושוק, המאפשרים הגברת מכירות ורווחיות של חנויות. המודל העסקי של החברה מבוסס על רכישה והשבחת חנויות וירטואליות על בסיס כריית מידע, מתן שירותי ייעוץ ופתרון רגולציה לסוחרים באמזון ומכירת כלי תוכנה לסוחרים באמזון.

דן גזיב. יחצ,
דן גזיב/יחצ

אורית רוטרמן מונתה לתפקיד Head of People & Culture ב-BreezoMeter, סטארטאפ ישראלי מוביל בחיזוי מפגעים סביבתיים והשפעתם על הבריאות. בתפקידה האחרון רוטרמן הייתה HR Director וחברת הנהלה בסטארטאפ ciValue.

לרוטרמן ניסיון של 17 שנה בעולמות ה-HR, הובלת פיתוח של ארגונים גלובליים כגון מלאנוקס-אנבידיה, KLA ו-IBM. היא מומחית בייעוץ ארגוני בעולמות הסטארטאפים וחברות הייטק גלובליות. כחלק מפעילותה, היא מנחה סדנאות, מרצה ומנהלת תוכן בכנסי HR מובילים, כגון HRUs. היא מרצה ומכשירה מנהלים ואנשים בצוותים לצמוח יחד, לחזק את "הדבק התרבותי", רמת מחויבות, חדשנות בפעולה וחדוות העשייה בחברות בהן עבדה ובכנסים טכנולוגיים כגון: SDP מטעם מכללת סלע, עמותות לסטודנטים במקצועות ההנדסה כגון הזנק לעתיד, בטכניון, באקדמיה, בחממות טכנולוגיות כגון נילסן ועוד.

BreezoMeter מכוונת בגיוסי הטאלנטים שלה, למועמדים עם אופי של Givers באופן טבעי. אנשים שרוצים לתרום, להשפיע ולתת ערך מעבר לתחומי האחריות המוגדרים. החברה מגייסת מועמדים שמוקירים פתיחות וגמישות מחשבתית, הקשבה, עבודת- צוות סינרגטית, יוזמה וחדשנות. BreezoMeter שוקדת על ההתפתחות האישית והמקצועית ומציבה את ההתפתחות בראש סדר העדיפויות, תוך שהיא מובילה את אופק הקריירה של עובדיה.

BreezoMeter שמעסיקה כיום כ-60 עובדים, מציעה מודל עבודה היברידי ויותר מ-20 משרות פנויות בתחומי מחקר, פיתוח, Data Science, מוצר, מכירות, שיווק, כספים ומשאבי אנוש. החברה מעודדת תרבות ייחודית ובריאה ב-BreezoMeter, בה הכשרונות באים לידי ביטוי, שיתוף הידע, השקיפות והלימוד ההדדי- הינם רוח החברה היומיומית. אנו מעודדים תרבות שבה כל עובד ועובדת מרגישים משמעותיים וחדורי -מטרה, תוך תחושת שליחות לשפר את בריאותם וחייהם של מיליוני אנשים בעולם.

תהליך הקליטה של עובדים ב-BreezoMeter מתחיל מיד בתום תהליך הגיוס. טרם קליטת עובד ועד תום השנה הראשונה בחברה, מתוך מטרה לדאוג לכך שמלוא הצרכים של העובדים יתממשו באופן פרואקטיבי. החל מלהבין את תחומי האחריות, המשמעות והערך של כל תפקיד, דרך חיבור ושייכות למוצר ולצוותים, תחושת הערכה ומשוב, קשר קרוב למנהל הישיר ועד להגשמה עצמית.

רוטרמן מעוניינת להמשיך לפתח את הגישה הארגונית הקיימת ב-BreezoMeter - ניהול עובדים באמצעות הוקרת החוזקות והיכולת ליהנות ממימוש אותן החוזקות. סביבת העבודה בחברה מאפשרת פתיחות ונינוחות, הבעת דעה בקרב העובדים תוך שיח ומשוב פתוח ותומך, באווירה חיובית.

רן קורבר, מייסד ומנכ"ל BreezoMeter: "אנחנו גאים בהצטרפותה של אורית, טאלנטית בכירה בעולמות האנשים ובניית ארגונים גלובליים. בימים אלה אנחנו מרחיבים את מצבת העובדים בשורה של תפקידים ואורית היא האדם הנכון כדי להוביל מהלך של הכפלת מצבת העובדים בחברה בשנים הקרובות".

אורית רוטרמן, סמנכ"לית HR ב-BreezoMeter: אני רואה קשר ישיר בין קווי המוצרים, שמשפרים את בריאותם של מיליוני אנשים בעולם, לבין תרבות ארגונית בריאה וצומחת. המטרה שלנו היא לדאוג לכך שהצמיחה תעצים את הזהות והתרבות הייחודית של BreezoMeter כחברה ששמה דגש על כל עובדת ועובד ושמה אותם במרכז".

אורית רוטרמן. דייב וידל,
אורית רוטרמן/דייב וידל

פורסקאוט טכנולוגיות (Forescout Technologies, Inc) , מובילת תחום אבטחת ה-Enterprise of Things, מודיעה על מינויו של עודד קומאי, מייסד משותף של פורסקאוט ומנהל כללי, לתפקיד סמנכ"ל חדשנות בחברה. הוא ייכנס לתפקידו באופן מיידי וידווח ישירות למנכ"ל פורסקאוט וואל מוחמד. במסגרת תפקידו יהיה קומאי אחראי על פיתוח טכנולוגיות חדשות במטרה להרחיב את יכולות הפלטפורמה המובילה של פורסקאוט, בהתאם לחזון ולאסטרטגיה של החברה ובהתאם לתוכניות הצמיחה שלה.

"עודד היה בפורסקאוט ממש מן ההתחלה. יש לו יכולת מוכחת לצפות את אתגרי אבטחת המידע הקריטיים של המחר", אמר וואל מוחמד, מנכ"ל פורסקאוט. "חברות בהן המייסדים נותרים פעילים הן חזקות יותר. אנו ברי מזל שעודד נכנס לתפקיד סמנכ"ל החדשנות בחברה על מנת להמשיך לפתח את הפלטפורמה של פורסקאוט".

בתפקידו החדש בהנהגת פורסקאוט, קומאי יסתכל אל מעבר לפלטפורמה הקיימת של פורסקאוט על מנת לצפות את התפתחות עולם אבטחת המידע והאיומים בענפי הפעילות השונים החשופים לסיכונים, ובכלל זה שירותים פיננסים, שירותי בריאות, המגזר הציבורי, קמעונאות ותעשייה.

עודד קומאי. יחצ פורסקאוט,
עודד קומאי/יחצ פורסקאוט

יניב שיראזי' מנכ"ל קבוצת כלמוביל' הודיע למנהלי הקבוצה על שורה של מינויים:

במסגרת סבב המינויים בניהול יחידות הקבוצה, ארז סבג ימונה לסמנכ"ל הרכב הפרטי, הכולל את המותגים יונדאי, ג'נסיס ומיצובישי. בתפקידיו הקודמים מילא שורה של תפקידים בקבוצה, בהם מנהל חטיבת מיצובישי ב-3 השנים האחרונות.

גילי פריאנטה ימונה לסמנכ"ל רכבי היוקרה. בתפקידיו הקודמים ניהל את חטיבת יונדאי ובשנתיים האחרונות מנהל את חטיבת מרצדס.

עוד במסגרת המינויים החדשים, יובל גור ימונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק וחווית לקוח. בתפקידו הקודם שימש כמנהל השיווק של שטראוס מים- תמי 4 והוביל את חווית הלקוח וטרנספורמציה דיגיטלית. לפני כן שימש בתפקידי שיווק בבזק בינלאומי ופלאפון.

יניב שושן ימונה לתפקיד סמנכ"ל שירות חלפים ותפעול. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל השירות הלוגיסטיקה והתפעול של שטראוס מים-תמי 4, משנה למנכ"ל בקבוצת כסלו, סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בקרביץ וסמנכ"ל שרשרת אספקה במגה.

יניב שיראזי ציין במפגש עם מנהלי כלמוביל: "נמשיך לשרת בנאמנות את קהל לקוחותינו, להטמיע ולבסס ערכי מצוינות בשירות ובהנגשה טכנולוגית ולהיות מכבדים וקשובים למאות אלפי לקוחות הקבוצה בישראל. אנו כאן יחד, הדגיש המנכ"ל, נמשיך להוביל את ענף הרכב בישראל עם נבחרת מצוינת של עובדים ומנהלים".

ארז סבג. יחצ,
ארז סבג/יחצ
גילי פריאנטה. יחצ,
גילי פריאנטה/יחצ

פיקסלוט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות AI-Automated ™ לווידאו ולניתוח לספורט, הודיעה על הצטרפותו של גרג בראון לדירקטוריון החברה. בראון שכיהן כמנכ"ל של חברת שיווק הספורט IMG Learfield במשך שנים רבות, מביא עימו יותר משלושה עשורים של ניסיון ניהולי בכיר וקשרים רבים בתחום ספורט המכללות. לבראון חלק משמעותי בבניית IMG Learfield, הוא הוביל את החברה במגוון תחומים כולל מכירת חסויות, כרטיסים, אתרי אינטרנט, רישוי, מיתוג ופרסום. תחת ניהולו IMG Learfield צמחה הן באופן אורגני והן באמצעות רכישות אסטרטגיות, וסיפקה מגוון רחב של שירותים למחלקות אתלטיקה במכללות, מרכזי אומנויות ומארגני אירועים.

בראון לקח חלק בצמיחה של לירפילד מתחילת דרכה הצנועה בראשית שנות השבעים והפיכתה לאחת מחברות השידור, המיתוג והחסות המובילות בארה"ב לתוכניות ספורט מכללות. הוא התחיל את דרכו בחברה בשנת 1984 על ידי מכירת חסויות והתקדם בתפקידים עד שהחליף את המייסד קלייד ליר בתפקידו כמנכ"ל בשנת 2009. בראון גם הוביל את החברה באמצעות 12 רכישות, כולל השלמת מיזוג בערך של 2 מיליארד דולר עם איי.אם.ג'י קולג' (IMG COLLEGE) בדצמבר 2018. בעקבות המעבר מונה בראון כיועץ, יו"ר משותף של הדירקטוריון, והוא מכהן גם בדירקטוריון הקרן הלאומית לכדורגל (National Football Foundation).

גרג בראון זכה בפרסים רבים לאורך הקריירה שלו, כולל פרס יזם השנה 2017 מטעם חברת סאות'ווסט(Southwest) טכנולוגיה ומידע. בנוסף, כתב העת Sports Business Journal בחר בו כאחד מ -50 האנשים המשפיעים ביותר בעסקי הספורט.

"גרג מביא עימו ניסיון משמעותי בתחומים רלוונטיים רבים וידע יוצא דופן, אשר יסייעו לנו בתקופה זו בה החברה מתפתחת וקובעת אבני דרך חדשות בתחום ספורט המכללות ומעבר לכך", אמר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "הניסיון הרחב של גרג הופך אותו לחבר דירקטוריון בעל ערך רב, ביחוד בתקופה זו בה החברה צומחת ומרחיבה את קו הפתרונות שלה לטכנולוגיות אוטומטיות חדשניות מבוססי בינה מלאכותית. פיקסלוט כחברה, תהנה מניסיונו בפיתוח עסקי ומסחור בשווקים האמריקאים והגלובליים".

בראון אמר: "לפיקסלוט צוות מנוסה מאוד ופתרונות חדשניים המאפשרים ליצור תוכן ונתונים שלא היו זמינים בעבר בשל מגבלות תשתית וכוח אדם. בינה מלאכותית היא אחת ממילות המפתח בכל תחומי הספורט, והיא בעלת השפעה על תחום השידור וההפקה האוטומטיים. אני שמח לסייע לפיקסלוט, המובילה הברורה בתחום, למנף את הטכנולוגיה שלה כדי להמשיך ולבנות שותפויות מבטיחות ולהביא עוד שידורי ספורט לאוהדים".

גרג בראון. IMG LEARFIELD,
גרג בראון/IMG LEARFIELD

כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה ובהמשך ישיר לתוכנית העבודה לחיזוק הקשר עם סוכני הבית, חברת הכשרה לביטוח הודיעה על מינוי אבי שלמה, מי שניהל לאחרונה את מערך הסוכנים תחת תחום הביטוח הכללי ב"פניקס" , לראש אגף ביטוח כללי בחברה.

שלמה, בן 46 נשוי +3 , איש ביטוח מהבולטים והמנוסים בענף, מגיע עם ניסיון עצום לאחר שכיהן בין השאר במספר רב של תפקידים ניהוליים בפניקס. בתפקידו האחרון ניהל את מערך הסוכנים באגף הביטוח הכללי בפניקס . לפני הפניקס עבד שלמה ב"כלל חברה לביטוח" במשך 12 שנים בתפקידי ניהול מכירות.

שלמה ירכז תחתיו את ניהול אגף הביטוח הכללי במקומו של ערן אופיר. במסגרת תפקידו מלבד היותו משנה למנכ"ל, יהיה אחראי בין השאר על ניהול האגף, פיתוח מוצרים חדשים בתחומי הפרט והעסקים, ניהול כל תהליכי העבודה, חדשנות טכנולוגית למול מערכות מידע, בקרה עסקית , ניהול מערך התביעות, וחיזוק הקשר מול סוכני הבית.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח אמר : "אני מברך על הצטרפותו של אבי שלמה להכשרה. מינויו של שלמה הוא פועל יוצא של יישום תוכנית האסטרטגיה של החברה לחזק את הקשר מול סוכני הביטוח הקיימים ולהגדיל את ליבת הפעילות שלנו ולגייס סוכנים חדשים . שמתי לנו כמטרה להשקיע ולחזק את הקשר האישי עם סוכני החברה. הם השותפים העסקיים והאסטרטגיים החשובים שלנו. אני סמוך ובטוח כי בכך נוכל להעניק מענה מקצועי ברמת שירות גבוה תוך חיזוק הקשר האישי מול סוכני הביטוח.

עוד הוסיף מירון: "המטרה שלנו להצעיד את הכשרה ואת אגף הביטוח הכללי והתביעות להוביל בהיבט המקצועי ובהיבט של חדשנות טכנולוגית ולפתח מוצרי ביטוח חדשים ויצרתים. אני מאמין שמהלך מינויו של שלמה , איש בעל ניסיון רב ורקורד עשיר של עשייה יחד עם גיוס מנהל מכירות ארצי , נוביל את אגף הביטוח הכללי להישגים מקצועיים חדשים תוך פיתוח מוצרי ביטוח יצירתיים יחד עם חדשנות טכנולוגית מתקדמת בענף. ובכך נחזק את הקשר בין הנהלת החברה לסוכני הביטוח נעניק להם חווית השירות ברמות רמות הגבוהות ביותר".

אבי שלמה אמר: "אני רוצה להודות לפניקס על שנים של עשייה. אני מוכן לאתגר הבא שלי. אני מאמין כי יחד עם הנהלת החברה נמשיך וניישם את תוכנית העבודה ונוביל את הכשרה ואת האגף הכללי , לשיאים חדשים".

אבי שלמה. יחצ,
אבי שלמה/יחצ

עברי ורבין, מנכ"ל goodvision, זרוע הייעוץ לקיימות של קבוצת פאהן קנה נבחר ליו"ר משותף של וועדת ההיגוי העליונה לאחריות תאגידית של רשת Grant Thornton העולמית בה חברים מומחי אחריות תאגידית מארה"ב אנגליה, שבדיה, הולנד, וצרפת. הרשת מונה מעל 50,000 עובדים במעל 100 מדינות.

במסגרת תפקידו יהיה ורבין אחראי להתווית המדיניות העולמית של שרותי האחריות התאגידית וה-ESG, וכן לבקרת איכות וקביעת הסטנדרטים בנושא. בנוסף הסניף הישראלי ילווה ויחנוך סניפים במדינות שבהן אין ניסיון רב בתחום האחריות התאגידית.

הועדה בראשותו תתכנן ותמליץ להנהלת הרשת על המדיניות והצעדים הפנימיים והחיצוניים בהקשרים הרחבים של קיימות ו-esg כולל לקראת ועידת כדור הארץ COP26 שתיערך בנובמבר בגלזגו.

עברי ורבין. זיו קורן,
עברי ורבין/זיו קורן

לירן פלצ'י התמנה למנכ"ל חברת אוטופונט. פלצ'י, בן 43 מקרית אונו, נשוי +3 ובוגר תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה ממכללת ר"ג. לפני כניסתו לתפקיד מנכ"ל אוטופונט, לירן שימש כמנהל בחברת פרטנר במשך 13 שנים שם ניהל יחידות מכר בשוק האסטרטגי ולפני כן כמנהל לקוחות קמעונאים בחברת לאומי קארד - כיום MAX.

פלצ'י מביא עימו נסיון ניהולי רחב בסקטור התקשורת, הטכנולוגי והפיננסי בחברות מובילות בישראל. במהלך הקריירה צבר לירן ידע וניסיון בעבודה מול לקוחות מוסדיים גדולים ויצרנים, הטמעת מוצרים חדשים, ניהול רכש, ניהול מכר, הטמעת תהליכי אוטומציה והתייעלות בעסקים וארגונים.

ניסיונו הניהולי מעולם התקשורת והחדשנות הטכנולוגית יהוו גורם משמעותי בהשגת מטרות החברה בהווה ובעתיד.

לירן מציין כי הוא נרגש להצטרף למשפחת אוטופונט ולהוביל אותה יחד עם עובדיה המסורים להמשך הצלחות עסקיות.

לירן פלצ'י. יחצ,
לירן פלצ'י/יחצ

הנהלת קופת חולים 'מאוחדת' במחוז מרכז בחרה בלי קידר-פלישקו לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של 'מאוחדת' במחוז מרכז. לקידר (נ+2 ), תושבת קריית אונו ניסיון רב שצברה בעשור האחרון בניהול והטמעת תהליכי משאבי אנוש, בניהול שינויים ופיתוח ארגוני, קידום רווחת העובדים , ופיתוח למידה בחברה עסקית גדולה.

בתפקידה האחרון כיהנה במשך 3 שנים כמנהלת אגף משאבי אנוש בזק בינלאומי עם 1300 עובדים והיתה אחראית על ניהול יחסי העבודה והובלת מו"מ להסכמים קיבוציים בארגון , ניהול שינויים ארגוניים רחבי היקף בכל רבדי משאבי אנוש ובתמיכת כל הפונקציות בארגון. קודם לכן כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של החטיבה העסקית בבזק בינלאומי וכמנהלת משאבי אנוש מטה ורווחה בבזק בינלאומי.
ללי קידר -פלישקו תואר ראשון (B.A) ותואר שני (M.B.A) במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש, מהמכללה למינהל והיא בוגרת לימודי גישור במרכז "גבים".

עם כניסתה לתפקידה החדש כמנהלת משאבי האנוש של 'מאוחדת' במחוז מרכז היא מציינת :" אני רואה את העיסוק במשאבי אנוש במערכת הבריאות כשליחות ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר באיכות הטיפול ובמתן השירות הרפואי . שמחח להצטרף למשפחת 'מאוחדת' ובמיוחד למחוז מרכז הכולל את ערי ויישובי גוש דן שבו כ-1500 עובדים ועובדות, העוסקים בקשת רחבה של מקצועות הרפואה והבריאות ובמערך התומך של הרפואה הקהילתית של 'מאוחדת'. לתפיסתי , האגף למשאבי אנוש הינו הלב הפועם של הארגון ותפקידו להעצים את ערכי הליבה של העובדים ולמימוש היכולות האישיות, המקצועיות והארגוניות של כל אחת ואחד. מצאתי במוז מרכז, צוות מחוייב וחדור מטרה, מקצועי ומסור ובכוונתי לשמר ולקדם סביבת עבודה תומכת למען שירות איכותי וזמין לטובת אלפי לקוחותינו".

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת ברכה על המינוי החדש וציינה כי קידר- פלשקו מצטרפת כשותפה למשימות אסטרטגיות ולאתגרי ניהול משמעותיים עבור ולטובת רווחת העובדים במחוז ולקידום התפתחותם המקצועית. "בחרנו בה כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בניהול יחסי עבודה המושתתים על אחריות ומעורבות העובדים שללא ספק יתרמו למינוף מאוחדת כקופה היברידית , חדשנית ומתקדמת המשנה את עולם הבריאות במרכז ובישראל".

לי קידר פלישקו. יחצ,
לי קידר פלישקו/יחצ

אלעד בילו מונה לראש מערך תקשורת ואסטרטגיה בחברת הנדל"ן "יוסי אברהמי" ויחל בתפקידו בתחילת יולי 2021. בילו כיהן כעורך תוכניות בכיר ברדיו תל אביב 102FM ב-7 השנים האחרונות וערך, בין היתר, את התכנית הכלכלית ואת תוכנית הנדל"ן. לבילו ניסיון עיתונאי של 16 שנה בעולם התקשורת הישראלי.

הוא החל את דרכו בשירות סדיר בגלי צה"ל. בהמשך שימש ככתב מגזין בכלכליסט, מעריב ופנאי פלוס. לבילו תואר ראשון בחינוך וחברה ותואר שני בנדל"ן.

"אני מצפה בהתרגשות לתפקיד החדש" אמר היום בילו, "נדל"ן זה תחום שאני חי ונושם בשנים האחרונות. כבוד גדול להצטרף לחברת יוסי אברהמי, מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל".

יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברת יוסי אברהמי אמרה: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אלעד לחברה. אין לי ספק שהוא יתרום לנו מהידע והניסיון שלו וכמובן גם מהדרך המקצועית והנעימה שמאפיינת אותו. אני מאחלת לו הרבה בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully