וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאס חל"ת ותירוצים: ריכזנו לכם משרות פתוחות בהייטק

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 13:45

לאחרונה, מרגע סיומה של תקופת החל"ת ועמה דמי האבטלה, רבים מחפשים דרכם חזרה למעגל התעסוקה. תעשיות רבות במשק מתמודדות בימים אלו עם מחסור גדול של עובדים - אחת מהן היא תעשיית ההייטק. ריכזנו לכם משרות שעדיין פתוחות וגם וטיפים להשתלבות מהירה בעבודה, מוכנים?

פורטר - יוניקורן המתמחה במניעת הונאות סחר מקוון

הרקע: היוניקורן פורטר מתמחה במניעת הונאות סחר מקוון והוקם ב2013. הפתרונות של פורטר מוטמעים באתרי מסחר מקוון, ומיועדים למנוע הונאות כרטיסי אשראי, גניבת זהות והשתלטות על חשבונות. המערכת של החברה מתחברת לאתרים, ומאשרת או דוחה עבורם עסקות באופן אוטומטי.

הצמיחה: בעקבות הזינוק בעסקאות סחר מקוון בתקופת הקורונה החברה חוותה צמיחה אדירה ובשנה האחרונה אף גייסה סכום שיא של כמעט חצי מיליארד דולר. לפיכך, בימים אלו, החברה מגייסת עובדים ל-35 משרות - מרביתן בעולמות האנליטיקה, engineering, Finance ועוד.

התפקידים אליהם בעיקר מגייסים: Director engineering, מהנדסי Security, דאטא אנליסטים, מפתחי Backend ו-Fraud analyst.

ההכשרות: בכל שנה פורטר מכשירה במשך חודשיים כ-30 אנליסטים המגיעים מתחומים שונים בתעשייה בתוכנית ההכשרה של החברה ה-"BOOTCAMP". האנליסטים לומדים על עולמות האנליטיקה, AI, הונאות ברשת, פייתון ו-SQL, תוך עבודה צמודה עם מהנדסים, אנשי מחקר, מכירות ומוצר - ובסופה גם מול לקוחות החברה.

הטיפ של טל אסייג, מנהלת הגיוס של פורטר בישראל, לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו:
"כדאי להכין קורות חיים באנגלית. בהרבה חברות הייטק המגייסים לאו דווקא נמצאים בישראל, ובמידה וקורות החיים לא יהיו באנגלית - לא תוכלו להתקדם בתהליך הגיוס, ולכן חשוב לדאוג לכך. בנוסף, בקשו מדובר אנגלית שפת אם שיעבור על הטקסט ויאשר אותו".

תנאי העסקה: פורטר שמה דגש על איזון בין העבודה לבית, ומעודדת את העובדים לפנות זמן עבור קרוביהם בשעות אחר הצהריים. הבריאות המנטלית של העובדים חשובה לנו לצד הצבת אתגרים התפתחותיים באופן מתמיד. בנוסף, ההון האנושי חשוב לנו ולכן על מי שיבחר להצטרף לפורטר יהיה חלק מקבוצה של אנשים איכותיים ומקצועיים.

להגשת מועמדות: לינק למשרות ולהשארת קורות חיים: https://www.forter.com/careers/

טל אסייג מנהלת הגיוס של פורטר בישראל.. פלג אלקלעי,
טל אסייג, מנהלת הגיוס של פורטר בישראל/פלג אלקלעי

אוטודסק - פתרונות תוכנה לבנייה, עיצוב והנדסה

הרקע: ענקית התוכנה אוטודסק (Autodesk), היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות תוכנה בתחום הבנייה (construction tech), העיצוב וההנדסה, ופועלת בישראל החל מ-2009 במרכז R&D הממוקם ברוטשילד 22 בתל אביב. בישראל החברה עוסקת בעיקר בפיתוח תוכנות בתחום האינטרנט והמובייל ובתחום הדפוס בתלת מימד.

הצמיחה: החברה מגייסת כרגע ל-15 משרות, בתפקידי Senior Frontend Developer ו-Senior backend developer.

הכשרות: כחלק מתפיסת העולם של אוטודסק הרי שהעובד ורווחתו נמצאים תמיד במרכז. החברה מציעה לעובדים קורסי פיתוח אישיים במגוון נושאים וקורסים רבים בפיתוח מיומנויות רכות. אוטודסק מאפשרת לעובדיה להרחיב את האופק המקצועי ואת תפקידם באמצעות שילוב תחומי אחריות נוספים בחברה שאינם בהכרח חלק מליבת התפקיד שלהם. כך למשל, מנהל או מנהלת מוצר יכולים להשתתף בקורסים שונים בנושאי תקשורת ולהשתלב במקביל לעבודתם הרגילה גם במערך הדוברות של החברה.

הטיפ של מירב פוקס, Head of people של אוטודסק ישראל לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו:
"חוסנו של ארגון נמדד ביכולת שלו להישאר חזק ויציב גם בעיתות משבר. שאלו היטב את הארגון בו הנכם מתראיינים, מה קרה בשנת הקורונה? האם היו שם קיצוצים, פיטורים או האם עובדים הוצאו לחל"ת? בנוסף, יש הרבה משרות אליהם תוכלו להימצא מתאימים - השאלה העיקרית היא באיזו משרה תימצא ההתאמה ההדדית המיטבית, זו שבה גם אתם תרגישו שאתם נתרמים ומתמלאים מעצם עשיית התפקיד, והיא שתקבע את הצלחת הגיוס".

תנאי העסקה: המשמעות של לעבוד ב-Autodesk TLV היא להיות במרכז העשייה, עם אפשרות ליזום ולצמוח בתוך ארגון ענק ויציב בחברה הממצבת את עצמה כטובה ביותר בתחומה. אנו דוגלים בפיתוח העובדים ובשילובם במסלולים יעודיים בתוך החברה כך שיתקדמו וירכשו כלים נוספים שיהפכו אותם למקצוענים ביותר בתחומם.

להגשת מועמדות: לינק למשרות נוספות ולהשארת קורות חיים: https://autodesktlv.com/#careers

מירב פוקס head of people באוטודסק_. אוטודסק,
מירב פוקס, Head of people של אוטודסק ישראל/אוטודסק

קרביין - טכנולוגיות מצילות חיים לממשלות ומוקדי חירום

הרקע: חברת קרביין מפתחת טכנולוגיות פורצות דרך לממשלות ולמוקדי חירום המצילות חיים מדי יום ברחבי העולם.

הצמיחה: עד כה גייסה החברה כ-73 מיליון דולר, כאשר יותר ממחצית מהסכום גויס בחצי שנה האחרונה. החברה, שהוקמה ב-2014 חווה צמיחה של מאות אחוזים בכל שנה, מגייסת בימים אלו עובדים ל-4 סוגי משרות: עיצוב מוצר (Product Designer), פיתוח (Senior Full Stack Developer, Senior Software Engineer, VoIP Engineer) משאבי אנוש (Talent Acquisition Partner), תמיכה טכנית (Technical Support Engineer).

הכשרות: החברה מקיימת לעובדיה הכשרות מגוונות בנושאים רבים בתחום הטכנולוגי, מיומנויות ניהוליות, פיתוח אישי, הכשרות על מערכות שעושים בהן שימוש במסגרת העבודה והכשרות המקנות הבנה מעמיקה של התעשייה והמוצר.

הטיפ של לריסה מוגילבסקי, דירקטורית HR של קרביין, לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו: "מצאתם משרה שנראית לכם מעניינת? נסו למצוא קשר אישי שיש לכם לחברה. זה יכול להיות דרך מכרים או חברים של מכרים, או אפילו דרך לינקדאין ורשתות חברתיות. בנוסף, נסו להדגיש בקורות החיים שלכם את הניסיון/היכולות/ קורסים/השכלה שיכולים להיות רלוונטים עבור התפקיד שאליו אתם מעוניינים להתראיין ויכולים להוות לכם ערך מוסף על פני המועמדים האחרים. בנוסף, העצה החשובה מכל- האנרגיות שאנחנו משדרים. הראו התלהבות, מוטיבציה וידע על המוצר, החברה והתפקיד שאליו אתם מתראיינים".

תנאי העסקה: קרביין היא חברה שמפתחת טכנולוגיות לממשלות ולמוקדי חירום וככזו מטרתה העיקרית היא לסייע לצוותי הביטחון בהגשת סיוע לאזרחים ובהצלת חיים. העבודה בקרביין משלבת בתוכה אתגרים טכנולוגיים תוך יצירת אימפקט משמעותי על חיי אזרחים רבים.

להגשת מועמדות: https://carbyne911.com/careers/

לריסה מוגילבסקי דירקטורית אייץ' אר בקארביין. אבישי פינקלשטיין,
לריסה מוגילבסקי, דירקטורית HR של קרביין/אבישי פינקלשטיין

אקסנצ'ר - פתרונות לתחומים: אסטרטגיה, תפעול וסייבר

הרקע: אקסנצ'ר היא חברת הייעוץ והיישום הטכנולוגי הגדולה בעולם, המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה, תפעול וסייבר.

הצמיחה: אקסנצ'ר מעסיקה 530 אלף עובדים, ביותר מ- 120 מדינות. החברה נכנסה לישראל בשנת 2001 ומעסיקה כיום למעלה מ-100 עובדים במשרדיה בהרצליה ובכפר סבא, וכעת מחפשת עובדים ל-14 משרות שונות בתחומי מחקר ופיתוח, פיתוח עסקי וסייבר, ביניהן: Business Consultant , Security Expert- Senior Technical SIEM/SOC Consultant, Software Engineer, AI/ML Research Engineer ועוד.

הכשרות: לכל מסלול קריירה, דוגמת סייבר, טכנולוגיה, ייעוץ, חדשנות, יש הכשרות ייעודיות הכוללות, כישורים רכים (סטוריטלינג, חשיבה יצירתית וכדומה) והכשרות טכנולוגיות עם הסמכות בתחומים שונים.

הטיפ של שלי לב אמדו, מנהלת משאבי האנוש של אקסנצ'ר, לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו: "כדאי ללמוד מראש על החברה ברמה עמוקה יותר- מה עיקר העיסוק שלה, מי הלקוחות, איך היא פועלת ומה האסטרטגיה הגלובלית, וגם לעבור על דוחות כספיים. כל אלה נותנים למראיין ראייה רחבה על איכות המועמד והרצינות שלו בתהליך הקבלה לעבודה, ומשפרים את סיכויי הקבלה שלכם".

תנאי העסקה: העבודה בחברה מעצימה ובכוחה למנף יכולות כל עובד לגבהים חדשים. המבנה יוצא הדופן של החברה מאפשר לכל עובד להיות בקשר רציף עם מומחים ברמה עולמית לתחומם, מתוך הרצון לחתור למצויינות ולהעשיר את יכולותיהם של כל העובדים.

להגשת מועמדות: לינק למשרות ולשליחת קורות חיים:
https://www.linkedin.com/jobs/search/?keywords=accenture%20isarel

שלי לב אמדו מנהלת משאבי אנוש אקסנצ'ר ישראל.. אלואיסה כץ,
שלי לב אמדו, מנהלת משאבי האנוש של אקסנצ'ר/אלואיסה כץ

ויסיטה - טכנולוגיה לניהול חכם של לקוחות, זמן ותשלומים

הרקע: חברת ויסיטה (vcita) אשר הוקמה ב2011 נולדה מתוך חזון לסייע לבעלי עסקים קטנים לבנות עסק שיוכלו להתגאות בו, תוך ניהול חכם של לקוחות, זמן, ותשלומים באמצעות טכנולוגיה נוחה וקלה לשימוש. הפלטפורמה המודולרית של vcita משרתת עסקים קטנים מכל התחומים, ומאפשרת לשותפים מתחום הבנקאות, הטלקום, הביטוח, והפרסום להקים פתרונות ייעודיים לעסקים קטנים כדי להוסיף ערך לעסקים הקטנים אותם הם משרתים. בכך תופסת vcita מקום מכובד ברשימת חברות הפינטק הישראליות.

הצמיחה: החברה, אשר גייסה לאחרונה 15 מיליון דולר, מגייסת עובדים למשרדיה בתל אביב,
Full Stack Engineer, Senior Enterprise Sales Manager, Product manager, Professional Services Engineer, Reseller Account manager ועוד

הטיפ של מיה שטיינר COO של ויסיטה לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו: "מעבר לבחינת החברה, המוצר, התרבות הארגונית וכו', כדאי לברר עם עצמנו באיזה אופן התפקיד יקדם אותנו במהלך הקריירה שלנו. לעיתים, גם תפקידים הנשמעים לנו פחות אטרקטיביים בהתחלה, יש בכוחם לקדם אותנו במסלול הקריירה ולחשוף אותנו להזדמנויות חדשות ולרכוש מיומנויות חדשות".

תנאי העסקה: היתרונות של העבודה בויסיטה יושבים על שני עוגנים מרכזיים - המוצר והאנשים. אין דבר יותר מספק מלפתח מוצר שנותן מענה אמיתי לצורך ממשי. כך במקרה של ויסיטה. החברה מעודדת מצוינות, יצירתיות, הצעת יוזמות ולקיחת אחריות על פרויקטים ללא קשר לדרג המקצועי שלך, כחלק ממדיניות החברה - צוות העובדים מרכיב תמהיל אנושי מגוון וצבעוני במיוחד, עם תרבות ארגונית המעודדת פתיחות, שותפות ושמירה על איזון מלא בין החיים האישיים והמקצועיים של העובד.

להגשת מועמדות: מייל לשליחת קורות חיים - careers@vcita.com

מיה שטיינר מחברת ויסיטה. רותי חלבי,
מיה שטיינר COO של ויסיטה/רותי חלבי

קבוצת Aman - פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה

הרקע: קבוצת Aman היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ולה חברות בנות בישראל וב-7 מדינות בעולם. מציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות תוכן של דאטה, דיגיטל, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, שו"ב, אבטחת מידע וסייבר, FSL מיקור חוץ ועוד. החברה מגייסת בימים אלו ללמעלה מ-400 משרות טכנולוגיות בחברה.

הצמיחה: הקבוצה מעסיקה מעל ל-3,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומרבית המשרות הן בעולמות הפיתוח (SAP, DevOps, UI5, JAVA, C), אבטחת מידע, ניתוח מערכות וניהול פרוייקטים, QA ועוד משרות רבות המופיעות באתר החברה.

הכשרות: כחברה גדולה המתמחה בעולמות הIT ומציעה ללקוחותיה חליפת פתרונות טכנולוגיים, Aman מקיימת הכשרות מקצועיות רבות למועמדים חסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בעולמות הפיתוח, הדאטא ובתחומים נוספים, זאת במטרה לשלב ולרתום כמה שיותר אזרחים לקטר ההייטק.

הטיפ של יעל בלסון, מנהלת המגזר הציבורי בקבוצת Aman לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו: "הכינו את עצמכם לראיון עבודה עם 3 משפטי פתיחה הבנויים במבנה של : עבר, הווה עתיד ומתארים מה עשיתם בעבר, מה אתם עושים בהווה ומה אתם רוצים לעשות בעתיד. עבר - מקום עבודה משמעותי שעבדתם בו או לחילופין תואר שהשלמתם. הווה - משרה אחרונה שבה עבדתם או המשרה שבה אתם עובדים כיום. עתיד - לכוון למשרה אליה את/ה מתמיין- לדוגמא, אם את או אתה מעוניינים להיות מפתחי Full stuck, במקום לומר שאת/ה מכוון לפיתוח backend בלבד, כדאי לומר שאת/ה אוהב את השילוב של 2 הצדדים".

תנאי העסקה: Aman היא חברה גדולה, מובילה ויציבה. מאחר שהקבוצה מתמחה במספר רחב של פתרונות ושירותים ללקוחות רבים בארץ ובעולם, אחד מיתרונותיה הבולטים הוא הגיוון- ישנו גיוון אנושי ומקצועי בדמות פרוייקטים וטכנולוגיות מתקדמות רבות, ישנן מגוון חברות, ואפשרויות קידום והתפתחות עם אופציה לניוד ועוד. בנוסף, ישנה מעטפת פרט עשירה הכוללת קורסים, השתלמויות, טיסות לחו"ל, פעילויות לעובדים ולבני משפחותיהם והעובדים שנקלטים במטה החברה זוכים גם הם לסביבת עבודה נעימה, וחדשנית.

להגשת מועמדות: לינק למשרות נוספות ולהגשת קורות חיים: https://www.aman.co.il/career/

יעל בלסון מנהלת המגזר הציבורי בקבוצת aman. לימור צל גוזלן,
יעל בלסון, מנהלת המגזר הציבורי בקבוצת Aman/לימור צל גוזלן

סנאפי - מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית

הרקע: סנאפי מפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות עבור לקוחות ארגוניים. הגישה של סנאפי מעניקה למקבלי המתנה את היכולת לבחור את המתנה המועדפת עליהם ממגוון מתנות שנבחרו בקפידה על ידי אלגוריתם חכם, ולשלוח אותה עד לפתח ביתם. הפלטפורמה גם מקלה עליהם בכל הנוגע ללוגיסטיקה ולשמירה על הסביבה.

הצמיחה: החברה הוקמה בשנת 2015 ע"י חני גולדשטיין (מנכ"לית) ודביר כהן (סמנכ"ל טכנולוגיות), וכיום היא מעסיקה 130 עובדים, מתוכם 40 בישראל. החברה הודיעה לאחרונה על גיוס של 70 מיליון דולר בעקבותיו תגייס כ-200 עובדים בעולם, מתוכם כ-100 עובדים בישראל. בימים אלו החברה החלה בגיוס לתפקידים טכנולוגיים, ומגייסת כ-40 מפתחי Full Stack, כאשר המועמדים שעוברים את הראיון הראשון מתנסים ב-"סנאפי גיפט", מוצר החברה, ובוחרים מתנה בשווי 100 דולר.

הכשרות: לכל עובד שמתקבל לחברה יש תוכנית פיתוח אישית. התוכנית נקבעת ביחד עם המנהל, ובהתאם ליעדיה העובד מקבל חיזוקים בדמות הכשרות טכנולוגיות ייעודיות והכשרות לפיתוח מיומנויות רכות.

הטיפ של לירון ברששת, דירקטורית People and Culture, לשיפור סיכוי הקבלה לעבודה בימים אלו:
"פשוט תהיו אתם. תהיו אותנטיים, חופשים ופתוחים בראיון העבודה. תקראו מראש על החברה ועדיין - תשאלו שאלות, תבקשו לדעת עוד על החזון, על התרבות, האנשים, היום-יום, ובעצם כל מה שיעזור לכם להרגיש אם זה המקום הנכון עבורכם".

תנאי העסקה: המשימה של החברה היא לגרום לאנשים לחייך ולהיות שמחים על ידי קבלת המתנה, וזו המטרה העיקרית שלנו גם בעשייה. אם אתם רוצים להיות חלק מחברה שכל שליחותה היא לפזר חיוכים באמצעות נתינה ולעבוד עם אנשים מוכשרים וטובים - המקום שלכם איתנו.

להגשת מועמדות: לינק למשרות ולהשארת קורות חיים: https://www.snappy.com/careers

לירון ברששת, סנאפי. יאיר חזות,
לירון ברששת, דירקטורית People and Culture/יאיר חזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully