וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הקונספט החדש בקניון עזריאלי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 10:36

וגם: מותג בישול ואפיה חדש, יום הולדת למותג השיער המצליח, Nespresso משלבת אופנה וקפה והמעצב הצרפתי שיחדש לכם את המטבח

בבית של יובל

יובל כספית קניון עזריאלי. דנה קופל,
הפרויקט של יובל כספית בעזריאלי/דנה קופל

בקניון עזריאלי תל-אביב זיהו את הפוטנציאל שנמצא בערוצי השיווק החדשים ותרגומם לרצפת המכירה, והשיקו פרויקט חדשני במטרה לייצר ערך מוסף ללקוחות הקיימים וקהלים חדשים ולהציע להם את מותגי הקניון. הקניון חבר ליובל כספית, משפיענית ובלוגרית אופנה מובילה עם למעלה מ-40,000 עוקבים, שעשתה לפני שנתיים הסבה מתחום הסייבר וההייטק והחלה לעסוק בתשוקה האמיתית שלה - אופנה.

יחד איתה הקימו בקומה השנייה של הקניון מתחם שקוף המחולק לחללים קונספטואליים כמו חדר עבודה, חדר ארונות, מרפסת, חדר שינה שתעצב כספית על-פי טעמה האישי. הפריטים ייבחרו ממגוון המותגים שבקניון עזריאלי תל-אביב ובאתר הסחר AZRIELI.COM ויתחלפו לפי הצורך.

יובל כספית קניון עזריאלי. דנה קופל,
הפרויקט של יובל כספית בעזריאלי/דנה קופל

כספית תלווה את המהלך במשך 3 חודשים ותייצר שיתופי פעולה מגוונים בתחום הלייף סטייל עם לקוחות הקניון שייהנו מהנחות מיוחדות באפליקציית קניוני עזריאלי. בין הפריטים שיבחרו: פריטי ביגוד, אקססורייז ופנאי - עבורם יינתן קוד קופון ויוצעו באפליקציה הייעודית בהנחה רק לקניון עזריאלי ת"א. הפרויקט ילווה בפעילות דיגיטאלית עבורו ייצרו שוברי מתנה ייחודיים במהדורה מוגבלת מלווים בחתימה אישית של כספית שיחולקו למשתתפים בקניון ובסושיאל.

כספית הובילה ויצרה פרויקט תקדימי וחדשני עם מנגו במסגרתו הקימו קירות השראה בחנויות ברחבי הארץ. כספית נבחרה לייצג את תחום האופנה בפרסומת האחרונה של בזק ולוקחת חלק מרכזי בפעילות השגרירים של טרמינל X. היא גם דגמנה, הפיקה ויצרה הפקות תוכן של מאק ובובי בראון לפי קונספטים משתנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

כלים ונהנים

Cook and Bake. יח"צ,
Cook and Bake/יח"צ

תקופת הקורונה הכניסה רבים למטבח. גם מי שלא הייתה להם זיקה לנושא התחילו לבשל ולאפות. התופעה התרחבה ויחד איתה הביקוש לפתרונות נוחים להקלה על מלאכת הבישול והאפייה הביתית. בימים אלה רשת cook and bake - מהמובילות בתחום הבישול והאפייה מצרפת לשורותיה בבלעדיות את מותג Trudeau, המשלב חדשנות פשטות ותחכום במטבח.

מותג Trudeau הוא מותג קנדי מ-1889, הנחשב למוביל בעיצוב ובפיתוח אביזרים וגאדג'טים למטבח. מעצבי המותג שמים דגש על חדשנות ושילוב בין פשטות לתחכום במטרה להעניק לבשלן רמה גבוהה של חווית בישול. מוצרי המותג משווקים במעל ל-70 מדינות בעולם.

בין המוצרים המובילים של מותג Trudeau : בקבוק הגשה וערבוב רוטב לסלט - כלי מזכוכית למזיגה והכנת רטבים בעל פייה נשלפת עם שני מצבים, מזיגת רטבים סמיכים, או מזיגה עדינה של רטבים דלילים; קוצץ ירקות איכותי בעל 3 להבים לחיתוך ירקות וחלק נוסף לערבוב הבלילה בקלות, החידוש במוצר הוא הפתח שבמכסה דרכו אפשר להוסיף נוזלים לבלילה; קרש חיתוך מתקפל לחיתוך ירקות עם קרש מתקפל שמאפשר להעביר את הירקות לקערה בקלות; זוג פקקים אוניברסליים לבקבוקי שמן או חומץ המתברגים בקלות; רינג לביצה מסיליקון איכותי שניתן להפוך, מסייע לטיגון ביצה עגולה או מרובעת לפי הצורך.

החנות הראשונה של Cook and Bake נפתחה ב-1984 בדיזנגוף סנטר ובמהרה הפכה לחנות מובילה לכלי בישול ואפייה. מאז העסק גדל וכיום 11 חנויות הרשת מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחווית לקוח. במקביל להתחזקות מגמת חנויות הסחר המקוונות, הקימה הרשת חנות אונליין לעולם האפייה והבישול.

seperator

שערה עולמית

מון פלטין פרופשיונל. יח"צ,
מון פלטין פרופשיונל/יח"צ

מותג "מון פלטין פרופשיונל" החוגג בימים אלה 30, החל כעסק משפחתי קטן בבת-ים והפך למותג שיער בינלאומי. חברת האם א. משי תעשיות קוסמטיקה בע"מ, חוגגת 20 שנות יצוא ופעילות ב-53 מדינות, 6 מרכזי הדרכה ואלפי מספרות בארץ ובעולם, וכ-800 מוצרים, שהפכו את "מון פלטין" לאחד המותגים החזקים והמשמעותיים בעולם בתחום מוצרי השיער.

כחלק מהאג'נדה והפטריוטית הישראלית, המוצרים משווקים עם הכיתוב MADE IN ISRAEL, ומלל בעברית לצד שפות נוספות. ב-2013, זכו שתי החברות באות יצואן מצטיין, ומון פלטין זכתה באותות הצטיינות ובגביעי הוקרה בחו"ל כמותג שיער מצליח על-פי סקרי דעת קהל. ב-2019 יוצאו מהמפעל בבת-ים 70 טון מסכה לשיער, 40 טון שמפו ו-20 טון סרום. המוצר הנמכר ביותר בעולם באותה שנה היה מסכת קוויאר לשיער מוחלק.

במהלך 2019 כיכב בלוס אנג'לס Fashion Edition מסדרת פאשניסטה - ספריי קליל להדגשת מראה השער המוברש שמכר מעל חצי מיליון יחידות רק בארה"ב; בקנדה השליט הוא Thermo Builder - קרם טיפול שיקומי לשיער; שמפו מסדרת HYLOREN הוא אחד התכשירים האהובים בבלארוס ועוד.

כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים מתוך אידאולוגיה ושמירה על יצורים חיים. החברה מובילה במפעליה מעבדת מחקר ופיתוח פנימית המפתחת חידושים, על-פי טרנדים עכשוויים ובהתאם לדרישות השוק וצורך הלקוחות, תוך הקפדה על שמירת בריאות מעצבי השיער וציבור הצרכנים והם נמכרים באלפי מספרות מורשות וסלונים לעיצוב שיער בישראל ובעולם, שעברו הדרכה מקצועית ומקיפה לעניין שימוש במוצרי המותג.

seperator

קפה עם סטייליסטית

נספרסו. יח"צ,
נספרסו/יח"צ

מותג Nespresso - ממובילי שינוי תרבות צריכת הקפה בעולם, שיתף פעולה עם יזמית הדיגיטל הבינלאומית קיארה פראני, המעלה את הקסם של Nespresso לאסתטיקה הפופ העדכנית שלה. פראני ייסדה את המותג האישי שלה: Chiara Ferragni Collection ב-2013, היא מנהלת עמוד אינסטגרם עם 24 מיליון עוקבים, נחשבת לקול משפיע בתעשיית האופנה והתקשורת, וידועה במגוון שיתופי הפעולה המעניינים שהיא עורכת עם מותגי פרימיום.

קולקציית NESPRESSO X CHIARA FERRAGNI המיוצרת במהדורה מוגבלת לקיץ 2021, כוללת עיצוב מחדש של פראני, לכמה ממכונות ואביזרי Nespresso האהובים, שהעניקה להם מראה חדש ותוסס. פראני ידועה בקידום ערכים משפחתיים ותמיכה אקטיבית בהעצמה נשית, ערכים ש Nespresso מבקשת לקדם עם אוסף המוצרים החדשים. בקולקציה: Nespresso x Chiara Ferragni VERTUO Next- מכונה המותאמת במיוחד לאוהבי קפה בכוס גדולה, המהדורה עוצבה בצבע ורוד פסטלי כשהלוגו Chiara מוטבע על הצד; Nespresso x Chiara Ferragni Essenza Mini - מכונת הקפה הקטנה ביותר בהיסטוריה המהווה פתרון מושלם לאוהבי עיצוב קומפקטי, נוח ומודרני, המכונה החדשה עוצבה במראה מינימליסטי וחדשני בצבע וורוד פסטלי; Nespresso x Chiara Ferragni Aeroccino 3 - מקציף חדש בצבע וורוד פסטלי להקצפת חלב חם/קר; Nespresso x Chiara Ferragni Coffee Mug -כוס מעוצבת במונוגרמה של Nespresso בצבעים האהובים על Chiara; Nespresso x Chiara
Ferragni Nomad Travel Mug- כוס שתייה לדרך השומרת על טמפרטורת המשקה, מעוטרת בעיצוב העין של פראני בצבע ורוד פסטלי.

נספרסו. יח"צ חו"ל,
נספרסו/יח"צ חו"ל

בנוסף מותג נספרסו מצנן את הקיץ עם קפסולות קפה חדשות Barista Creations for Ice בטעם קוקוס, תערובת קפה חדשה -100% ערביקה עשירה בניחוח קרמל, בטעם קוקוס ונגיעות וניל. הקפסולה החדשה מצטרפת לסדרת הקפה הקר המוכרת Barista Creations for Ice אשר פותחה במהלך השנים על-ידי מומחי הבאריסטה של החברה על-מנת שתתאים למזיגה על קרח, וערכת קפה קיץ חדשה הכוללת מכונת קפה VERTUO, 5 שרוולי קפסולות קפה קר, מארז סירופים של מותג מונין, מגבת חוף מ-100% חומרים ממוחזרים, בקבוק זכוכית רב פעמי עם מגן קור ושלישית מגשי קרח.

seperator

מעצב על במטבח

Gorenje. יח"צ,
Gorenje/יח"צ

ברקורד של מעצב העל הצרפתיORA ITO , עיצוב מוצרים שזכו לפרסום מטאורי, על שמו רשומה שורת הצלחות כמו עיצוב מכונית עתידנית לסיטרואן, עיצוב בקבוק בירה למותג הייניקן, מלון "o" באזור האל שבפריז ועוד.

איטו, שמשתף פעולה עם מותגים מובילים, עיצב קולקציות גם עבור מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח Gorenje. ITO בחר לחזור למקורות ולקו הקלאסי ועיצב שתי קולקציות מרהיבות ונקיות בשחור ולבן כשהטוהר והפשטות, מגלים כל פרט, והעיצוב משיג משמעות מיוחדת. הקולקציות של איטו ל- Gorenjeמשלבות בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב מינימליסטי, פשוט, אלגנטי ומועדן.

למוצרים מראה ייחודי והרמוני הודות ללוחות קדמיים אשר מכוסים לחלוטין זכוכית לבנה/שחורה וידיות עשויות אלומיניום מוברש בצבע נירוסטה. אתם יכולים לבחור בין מקרר 1.20 מטר, תנור בנוי מרובה פונקציות עם שליטה אלקטרונית, כיריים אינדוקציה מקרמיקת זכוכית, כירים גז על משטח זכוכית, קולט אדים אלגנטי ולוחות דקורטיביים עבור מדיח כלים ומיקרוגל שתואמים לעיצוב הקולקציה, כולם מצוידים בקולקציה בדרגת האנרגיה הגבוהה ביותר "A" וכוללים את כל פונקציות השימוש המודרניות.

seperator

לישון עם קפסולה

ורדינון. תמי בר שי ושירה רז,
ורדינון/תמי בר שי ושירה רז

ורדינון, הרשת ממובילות הטרנדים בתחום אופנת הבית והלייף סטייל, משיקה קולקציית קפסולה ייחודית עם פריטים בעיצוב פרי יצירת סטודיו הבית Tutto Arte. בקולקציה 2 סדרות: קולקציה עם קריצה מקורית ושובבה למושג משפחה שעוצבה בהשראת הטבע הפראי וקולקציה בניחוח רטרו מגניב עם דמויות מצוירות אהובות של פעם כגון פופאי, פלינסטונז, באגס באני ועוד.

בין מוצרי קולקציית הקפסולה: 2 סטים של מצעי ג'רסי ו-4 סטים של מצעי כותנה מלטפים; ציפיות נוי; כותונות לילה; מגבות ספא רכות עם סקוץ'; פאוץ' צחור אופנתי; שטיחוני כניסה ועוד.

seperator

צובעים ומרוצים

נירלט. יח"צ,
נירלט/יח"צ

כחלק מההשקה של סדרת אקווניר - צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית ה-USP הבלעדית למותג נירלט, המאפשרת יישום קל ונוח של הצבע ותוצאה של מראה אחיד וחלק לקירות, ערכה נירלט מחקר בדיקות עיוור עם חברת KANTAR. מהמחקר עלה כי 72% מבעלי המקצוע אשר התנסו ב"אקווניר" של "נירלט", בחרו בו על פני המתחרה המוביל.

"אקווניר" הוביל בכל הפרמטרים שנבדקו - נוחות השימוש, כושר הסתרה גבוה, השתטחות, מראה כללי ומידת הלובן.

לאור המחקר המוצלח, יוצא המותג במהלך פרסומי נרחב הכולל את הפרזנטור החדש קובי מאור, בהיקף קמפיין העומד על כ-3 מיליון שקל. נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים ולחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום.

seperator

שותים וזוכים

מי עדן ג'אם. יח"צ,
מי עדן ג'אם/יח"צ

מותג מי עדן משיק מהדורה מוגבלת של מארזי חצי ליטר ספורט בשיתוף Warner Bros. לרגל צאת הסרט החדש ספייס ג'אם 2 עם כוכב הכדורסל לברון ג'יימס וחבורת הלוני טונס. בנוסף מושקת פעילות דיגיטלית של משחק נושא פרסים - מי עדן JAM כשבמהלך חודשי יולי אוגוסט קונים מארז שישיית בקבוקים במהדורה המיוחדת, בכל בקבוק מופיע קוד שמכניס אוטומטית להגרלה הגדולה של הפעילות וגם מאפשר לשחק ולזכות במגוון פרסים מדליקים ושווים לפי כמות הבקבוקים שרוכשים. הפרס הגדול הוא טיסה זוגית ואירוח במשחק NBA בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully