וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג בניחוח חופשה: אלקטרה מביאה את ניחוח בית המלון הביתה

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 13:48

אלקטרה מיזוג אוויר מבית אלקטרה מוצרי צריכה (אצ"מ) ממובילות שוק מיזוג האוויר בישראל, מציגה חדשנות לקיץ בהשקת סדרת יוקרה "EXCLUSIVE AIR" עם פונקציונאליות כפולה למיזוג אוויר יעיל וחסכוני והפצת ריח לבישום חלל האוויר

הקיץ הנוכחי מאופיין בשינוי בהרגלי החופשה ובשהות ארוכה יותר בבית. בשונה מקיץ שגרתי, רק מיעוט מהישראלים ינפוש בחו"ל וגם מספר הישראלים שינפשו בארץ מוגבל לאור ההנחיות בצל הקורונה.

ידוע כי ריח יוצר אווירה, משפיע לנו על מצב הרוח, מעורר זיכרונות וריח נעים גם משרה רוגע ולכן, אלקטרה מיזוג אוויר בחרה להביא לישראלים את אווירת החופשה מהמלונות היוקרתיים, היישר לתוך הבית הפרטי ולכל יום בשנה. כל מזגן בסדרה כולל מתקן מובנה עם קפסולה של אחד מהריחות של מלונות בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים, בהתאם לבחירת הלקוח. לקוח יכול לרכוש ריחות נוספים ולהחליפם.

בתוך מספר דקות מרגע הפעלת המזגן, חלל האוויר מתמלא בניחוח ארומטי, יוקרתי ועדין של אחד ממלונות היוקרה, בדומה לריח שאנחנו חווים כשאנחנו מגיעים לחופשה. קפסולה אחת מתאימה לשימוש של עד 168 שעות.

סדרת המזגנים החדשה של אלקטרה, מבטיחה להביא את ניחוח החופשה אליכם הביתה. יחסי ציבור,
סדרת המזגנים החדשה של אלקטרה, מבטיחה להביא את ניחוח החופשה אליכם הביתה/יחסי ציבור

מיזוג אוויר עם לייפ סטייל

שיתוף פעולה מרגש המחבר בין עולם המיזוג לעולם הלייף סטייל ומאפשר ללקוח להתעורר כל בוקר לתחושת חופש

לדברי משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "אנחנו נרגשים להשיק את סדרת המזגנים חדשה EXCLUSIVE AIR המביאה חדשנות מוצרית בקנה מידה בינלאומי. סדרה זאת מביאה שימוש משולב של מיזוג אוויר עם לייפ סטייל".

השקת סדרת המזגנים החדשה היא חלק משיתוף פעולה של אלקטרה מיזוג אוויר עם רשת ישרוטל היוקרתית המשלבת את ניחוחות מלונות היוקרה

"החדשנות המוצרית בסדרה נותנת מענה הרמוני לצרכן, הן ברמת הפונקציונאליות והאמינות והן ברמת החוויה האקסקלוסיבית ללקוח עם ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. זהו שיתוף פעולה מרגש המחבר בין שני עולמות שונים המאפשרים ללקוח להתעורר כל בוקר לתחושת חופש בכל יום ובכל שעה", מוסיף ארדר.

Exclusive Isrotel air comp. יחסי ציבור,
Exclusive Isrotel air comp/יחסי ציבור

קמפיין בשווי 8 מיליון שקל

סדרת EXCLUSIVE AIR היא סדרת מזגנים עיליים בדירוג אנרגטי A עם חיבור ל- Wi-Fi ולאפליקציית smart, המאפשרת שליטה מרחוק במזגן בכל זמן ומכל מקום, באופן המאפשר נוחות וחיסכון בחשמל.

למזגנים בסדרה AIR FLOW D4 המאפשר פיזור אוויר אחיד בחלל הבית, פונקציית BOOST המאפשר קירור מהיר, ציפוי הידרופילי למניעת ריחות וקורוזיה, ניקוי עצמי של הסוללה ומצב שבת מובנה.

השקת הסדרה תלווה בקמפיין שהופק ע"י אדלר-חומסקי והיקף ההשקעה בו נאמד ב-8 מיליון שקל.

מחיר מומלץ לצרכן של סדרת EXCLUSIVE AIR: החל מ-1,950 שקל למזגן 1 כ"ס | מחיר מומלץ לצרכן של קפסולת הריח :80 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully