וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול משוויץ: לא רק הדיירים יככבו על המסך שלכם העונה

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 20:17

'רשת צמר שטיחים יפים' גאה להמשיך ולהיות חלק משמעותי מהנבחרת המובילה והשותפה בעיצוב בית האח הגדול VIP, ומציגה את קולקציית השטיחים שמלבישים את הבית המפורסם במדינה

בעונת האח הגדול VIP החדשה שזה עתה עלתה למסך, בוחרת "צמר שטיחים יפים" לפרוש לפני הדיירים והצופים קולקציית שטיחים חדשים אשר יוצרה בהזמנה מיוחדת על פי דרישת מעצב בית האח הגדול, בהתאם לקונספט הייחודי של אופי הבית.

במהלך השנים האחרונות, הפכה צמר שטיחים יפים, להיות חלק בלתי נפרד מבית האח הגדול.
כל השטיחים בבית האח ניתנים להזמנה ללקוח בכל גודל צורה וגוון על פי בחירה.

עם הכניסה לבית, הרצפה מחופה בשטיח בעל טון דומיננטי של כחול עם אלמנטים גאומטריים בצורת חצאי עיגול בגוונים של אדום חם, כאשר הניגודיות בסכמת הצבעים מעצימה את הדרמטיות עם כניסת הדיירים לתוך הבית.

בית האח הגדול' 2021, שטיח סלון, רשת צמר שטיחים יפים. ליאור גרונדמן,
בית האח הגדול' 2021, שטיח סלון, רשת צמר שטיחים יפים/ליאור גרונדמן

הסלון מאובזר בשטיח מונוכרמט חלק בגוון ניוד, צבע המשרה אוירה קלילה עם כניסתם של הדיירים לבית. השטיח החלק נבחר הפעם בסלון כדי להדגיש אלמנטים אחרים בריהוט ובמטרה שהשטיח ישתלב עם עיצוב החלל.

החיבור בין הסלון לפינת האוכל מעניין, ועוצב כשטיח עם טקסטורה של שני צבעים המתחברים יחד כמעבר חציה וזאת כדי ליצור את ההפרדה היחידה בין סלון הבית לפינת האוכל.

פינת האוכל והשטיח של 'צמר שטיחים יפים'. ליאור גרונדמן,
פינת האוכל והשטיח של 'צמר שטיחים יפים'/ליאור גרונדמן

השילוב של שטיח הרקע בפינת האוכל הנו בגוון קרוב לרקע הגוון בסלון ובכך לא נוצר קונטרסט גדול בין שני צבעי הרקעים. האלמנט המפתיע הוא מעל רקע השטיח בפינת האוכל, אשר מורכב מצורות גיאומטריות ב- 4 גוונים שונים בצבע כחול, אשר יוצרים משחק ויזואלי של צורות על השטיח.

עיצוב החדר הכי חם בבית: בעיצוב חדר האח היה צורך ללכת על עיצוב יוצא דופן, המורכב מ-4 גוונים שונים של סכמות הצבעים: ורוד/צהוב/אופוויט/תכלת, בצורות מרובעות בגדלים שונים אשר יהוו עניין ונעימות לדיירי הבית בזמן שהייתם בחדר האח, שיהווה ניגוד לדרמה המתחוללת בדרך כלל.

חדר האח הגדול, רשת 'צמר שטיחים יפים'. ליאור גרונדמן,
חדר האח הגדול, רשת 'צמר שטיחים יפים'/ליאור גרונדמן

חדר השינה מתאפיין בסכמת צבעים דומיננטיים כמו סגול וירוק ולכן השטיח שנבחר הוא בגוון תכלת חלק וגוון השטיחים העגולים שמעל הוא שמנת. השטיח החלק עשוי 100% ניילון לרכות מושלמת עם שטיחים ניידים עגולים וענקיים מעל, זאת על מנת להשרות אוירה ביתית ונעימה לדיירי הבית, ממש כמו לדרוך על עננים.

לחדר הארונות בבית האח הגדול בחרנו בשטיח בטכניקת מסגרות עם שני סוגי צבעים שחור ולבן במקרה הזה אשר יוצרו בהזמנה מיוחדת בטכניקה אשר נותנת מסגרת ותוחמת את השטח הרצוי, עשוי 100% שערות ניילון רך ומפנק במראה משי, המרקם המושלם לעמוד עליו ברגליים יחפות, סגנון העיצוב ביחד עם השטיח הרך יוצר תחימה חמימה לאזור האינטימי של הבית.

צמר שטיחים יפים הנה חברה משפחתית הפועלת בתחומה מאז שנת 1969 וכיום מפעילה 12 אולמות תצוגה בפריסה ארצית.

טווח מחיריo לדוגמא לשטיח שמתאים לסלון בגודל 170 על 240 המחירים 1,500-5,000 שקל | ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר www.tzemer.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully