וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכישה הקבוצתית שתחסוך לבתי הספר מיליונים בהיערכות ללימודים?

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 9:40

פלטפורמה חדשנית של מועדון אשמורת (הסתדרות המורים) תאפשר רכישה קבוצתית של ציוד ושירותים לכל מנהלי בתי הספר בישראל - ללא תשלום גם לבתי הספר שאינם שייכים להסתדרות באופן ישיר. הפלטפורמה דיגיטלית, נגישה ועשויה לחסוך מיליונים לבתי הספר

החופש הגדול התחיל ובבתי הספר ברחבי הארץ כבר נערכים לשנת הלימודים הבאה.

מדי שנה מנהלי בתי הספר צריכים לרכוש ציוד לשנת הלימודים מספקים שונים. פלטפורמה חדשנית תאפשר רכישה קבוצתית של ציוד ושירותים לכל מנהלי בתי הספר בישראל באופן ישיר ומרוכז. הדבר יאפשר הוזלת עלויות, ריכוז כוח קנייה לטובת חיסכון כלכלי לבתי הספר בישראל, בעלויות מצטברות של מיליוני שקלים.

בין המוצרים והשירותים שבתי הספר רוכשים: WIFI, מחשבים, דפים, ספרים, טכנולוגיות, מדפסות, ספקים, לעבודות שונות כגון שיפוצים ועוד.

סטודנטים עם מחשבים ניידים בכיתה. ShutterStock
בעקבות הקורונה, עלייה ברכישת מוצרים טכנולוגים מתקדמים/ShutterStock

צמצום פערים ומשאבים

בעקבות הקורונה, השנה נרשמה עלייה גדולה בביקוש של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים, כחלק מהצורך לקדם הוראה מרחוק.

השירות פתוח לכולם כולל רשתות עמית עמל, אורט, תיכונים, כמובן גם בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים, כולם, ולא רק לחברי הסתדרות המורים.

יתרון משמעותי נוסף שהפלטפורמה מספקת, היא צמצום הפערים והמשאבים בבתי ספר קטנים ולרוב גם מרוחקים. בזכות היוזמה לקבוצת הרכישה, גם מנהל בבית ספר קטן יוכל לרכוש את אותו הציוד שרוכש בית ספר גדול. למנהלי בתי הספר יש תקציב שונה ובהתאם כל מנהל מיעד את התקציב שברשותו באופן שונה, לכן כיום מתקיים מצב לא שוויוני (מעצים הפערים) בו בתי הספר הקטנים משלמים יותר מבתי ספר גדולים.

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת. אבי שוהם,
ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת/אבי שוהם

להפוך את מורי ישראל למנכ"לים

היוזמה לקמת הפלטפורמה היא של מועדון אשמורת, המועדון של הסתדרות המורים, שכעת מתרחב לתחום נוסף, כחלק מתהליך נרחב שמטרתו להפוך את מורי ישראל גם למנכ"לים בשורה של צעדים.

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת: "אנחנו גאים להעמיד בפני מנהלי בתי הספר את הפלטפורמה החדשה. קבוצת הרכישה תצמצם את הפערים בחינוך ותחסוך מילוני שקלים לכלל מערכת החינוך בישראל. אנחנו באשמורת פועלים כל עת על מנת ליצור שוויון במערכת החינוך ולסייע לאנשי החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully