וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצבו את השנה: בוגרי 'בצלאל' יציגו תערוכת סופשנה לקהל הרחב

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 10:17

בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים פותחת לקהל הרחב את תערוכת סוף שנה 2021 בין התאריכים 15-30 ליולי. בתערוכה יוצגו פרויקטי הגמר של שמונה המחלקות לתואר ראשון, ביניהן המחלקה לצורפות ואופנה

לאחר שנה מאתגרת במיוחד, בה שילבו הסטודנטים בין לימודים מרחוק ללימודים מקרוב, יוצגו מגוון רחב של עבודות הנעות בסביבת הגוף: לבוש, צורפות, אביזרים ואובייקטים.

הפרויקטים מציגים טכנולוגיות עבודה שונות ומגוון רחב של חומרים, בכך הם מביאים לידי ביטוי את ייחודה של המחלקה, בזירה המקומית והבינלאומית מעבודת מתכת מסורתית, יצירה עם בדים וחומרים רכים ועד להדפסה תלת ממדית בטכניקה מתקדמת.

אתגרים ותפיסות אלה הובילו אותנו להגדיר ולעצב את דמות הבוגרים ולהבטיח את מוכנותכם לעולם המשתנה והמאתגר. זו הייתה הזדמנות מצוינת ליצור, להביע עמדה ולהתייחס לרבדים אתנולוגיים, אנתרופולוגיים, פוליטיים, מגדריים וחברתיים בפרויקטים השונים.

כדי להציג את תהליכי העבודה המייחדים כל עבודת גמר, בחרו השנה להציג את הפרויקטים בתערוכה לצד יצירה של סרטונים המשקפים את המלאכות השונות. סרטונים אלו נוצרו על ידי המחלקה לאמנויות המסך, כאשר שיתוף פעולה זה, ראשון מסוגו באקדמיה, הביא לידי ביטוי את החיבור הטבעי בין הדיסציפלינות והמחלקות השונות בבצלאל, כמו גם תרם לתהליך הלימוד של הסטודנטים בכל הנוגע לאופני הצגת הפרויקטים שלהם.

התיעוד אפשר לסטודנטים לחשוף את פרויקטי הגמר שלהם במדיה הדיגיטלית בכלל. גם השנה ציידנו את הסטודנטים בתיק עבודות מלא הכולל תמונת "לוקבוק" אליו נוספו סרטוני הוידאו.

בתערוכה יוצגו גם פרויקטי גמר של המחלקות: אמנות, צילום, עיצוב תעשייתי, עיצוב קרמי וזכוכית, אמנויות המסך ועיצוב קרמי וזכוכית (המחלקה לארכיטקטורה מציגה בקמפוס ההיסטורי, רחוב בצלאל 1 פינת שמואל הנגיד).

יהונתן מרגי המחלקה לצורפות ואופנה בצלאל אביב בלאש. ירדן צרפתי,
יהונתן מרגי, המחלקה לצורפות ואופנה בצלאל, עבודה של אביב בלאש משנים קודמות/ירדן צרפתי

בין הפרויקטים שיוצגו במחלקה לצורפות ואופנה:

  • פרויקט הגמר של סיואר עואודה אשר נתנה מענה עיצובי במערכות לבוש לאנשים עיוורים.
  • פרויקט הגמר של הסטודנט אופיר לב שעוסק בפערים והמתחים הקיימים בינו לבין המשפחה שלו עם היציאה שלו מהארון בחברה הקיבוצית והדתית בה גדל.
  • פרויקט הגמר של ירדן צרפתי שמתכתב עם זירת הדיגיטל קראפט שהמחלקה מובילה. הפרויקט כולל משקפיים ומערכות לבוש, בפרויקט חקרה ירדן את תופעת ה-אנ-בוקסינג.
  • פרויקט של הסטודנטית סער עילם המשלב את המסורת התרבותית של משפחה והמאכלים המסורתיים.
  • פרויקט של הסטודנטית קורל ארביב שנקרא מסע 100 מטר בו היא חוקרת את מערכת היחסים האינטימיים שבין גוף, בגד ובית בעקבות סגרי הקורונה בשנה האחרונה בהם נשארנו בבית.
  • פרויקט נוסף הינו של הסטודנטית צגה גברזגי, בפרויקט הגמר צגה מעלה שאלות על זהות וניכור על שייכות ואי שייכות.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרויקט סוף שנה  של הסטודנטית כריס דונייב, המחלקה לצורפות ואופנה, אקדמיית בצלאל. יח"צ,
פרויקט סוף שנה של הסטודנטית כריס דונייב, המחלקה לצורפות ואופנה, אקדמיית בצלאל/יח"צ

התערוכה אשר תתקיים בקמפוס הר הצופים בירושלים, תיפתח לקהל הרחב החל מ-15.7 מהשעה 19:00 ותינעל ב-30.7. שעות פתיחת התערוכה: בימים א'-ה' מהשעה 10:00 עד 21:00 ובימי שישי מהשעה 10:00 עד 14:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully