וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון, איטליה רק במקום הרביעי

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 12:04

פלטפורמת משולחי המזון "וולט" מפרסמת את נתוני ההזמנות בעת גמר היורו ומדווחת על גידול של 40% בהזמנות. מה אכלו הישראלים בזמן שעל המגרש רצו האנגלים והאיטלקים במשך 120 דקות?

מה המנות המפתיעות שהזמינו הישראלים בגמר היורו? וולט, פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל, מפרסמת את נתוני המשלוחים מליל גמר היורו, שנרשם כאחד הלילות החזקים של וולט מאז השקת החברה בישראל ב-2018: לקראת ובמהלך הגמר נרשמה עליה של כ-40% (!) במכירות לעומת ליל יום ראשון רגיל ועליה של 50% בכניסה לאפליקציה.


המנות הכי מוזמנות, על פי דירוג מעט מפתיעות: המבורגר, פיצה וצ'יפס אולי ציפינו למצוא בין חמשת הגדולים, אבל התברגות של סביח למקום השלישי ושל גלידה לחמישי, על חשבון מנות כמו סושי או נודלס, מהוות את ההפתעה הגדולה ביותר של טורניר היור עד כה.

:

סביח הרצל. קובי רובין, קובי רובין
מנת סביח (בתמונה, מנה של "סביח הרצל"): האוכל הישראלי הפתיע כשטיפס למקום השלישי/קובי רובין, קובי רובין

המנות המוזמנות ביותר המלך הגמר:

1. צ'יפס
2. המבורגר
3. סביח
4. פיצה
5. גלידה

גם בוולט הופתעו מהנתונים, כיוון שסביח וגלידה אלה מאכלים חדשים להזמנה ביתית שלא היו מקובלים כהזמנה לצפייה משותפת בטורנירים גדולים בעבר.

ומה עם דירוג ההזמנות על פי אזורים? ובכן: הערים עם הרבה מכירות על פי דירוג: תל אביב, ראשל"צ, הרצליה ופתח תקווה.

עוד חשפו בוולט נתון מעניין לגבי ההארכה: היא כנראה התישה את הצופים - לא ראו גידול בהזמנות לאחר חצות למרות הארכות המשחק לקרב פנדלים בעוד כשעה.

יצויין כי יורו 2020 הוא אירוע הספורט הגדול הראשון שמתקיים בעידן שבו רשתות משלוחי המזון נכנסו כמעט לכל טלפון נייד, דבר שהוביל את "תן ביס", המתחרה (באמצעות החברה העולמית שרכשה אותה) להפוך לספונסרית רשמית של המשחקים.

שליח של וולט, בלגרד, סרביה. ShutterStock
הזיעו אמש יותר מהשחקנים על הדשא, השליחים של וולט/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully