וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בר סימן טוב ישמש דירקטור ב-UpHealth

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:13

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר מצטרף לחברת GigCapital Global האמריקאית מהמובילות בענף ה - SPAC בראשות ד"ר אבי כץ וד"ר רלוקה דינו, וישמש כדירקטור בחברת ההלת'-טק Uphealth, הנסחרת בבורסת ניו יורק

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, מצטרף לחברת GigCapital Global האמריקאית בראשות ד"ר אבי כץ וישמש כדירקטור בחברת Uphealth.

GigCapital Global היא קבוצה מובילה בארצות הברית, העוסקת בהצמחת חברות טכנולוגיה פרטיות באמצעות הנפקה שלהן בבורסה בארה"ב. חברת Uphealth (NYSE UPH) היא חברה מובילה בתחום הבריאות הדיגיטלית הנסחרת בארה"ב. החברה מספקת שירותי בריאות בפלטפורמות דיגיטליות במטרה לייצר טיפול אינטגרטיבי ויעיל בדגש על טיפול בתחלואה כרונית. בין הפתרונות שמציעה החברה:
פלטפורמות לשירותי רפואה מרחוק, בית מרקחת דיגיטלי, שירותי בריאות הנפש ופתרונות לאינטגרציית שירותי הבריאות. בין לקוחות החברה חברות ביטוח, בתי חולים וממשלות.

משה בר סימנטוב. יחצ,
משה בר סימן טוב/יחצ

ד"ר אבי כץ, יו"ר Uphealth: "הצטרפותו של משה בר סימן טוב לדירקטוריון Uphealth היא אבן דרך חשובה בהתפתחות העתידית של החברה. הידע והניסיון שמשה מביא עמו בתחום הבריאות, לרבות מומחיותו בתחום פורץ הדרך של הרפואה הדיגיטלית, בשילוב עם המוניטין הרב של מערכת הבריאות במדינת ישראל, שמשה היה ממוביליה, כל אלה יסייעו ל - GigCapital Global לאתר הזדמנויות השקעה בחברות בכלל ול - Uphealth בהרחבת פורטפוליו הלקוחות של החברה ובפיתוח פלטפורמות נוספות עבור לקוחותיה. אני מברך על הצטרפותו לדירקטוריון ומצפה לעבודה המשותפת".

משה בר סימן טוב, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות: "הצטרפותי לדירקטוריון חברת Uphealth, לצד המשך פעילותי במגזר העסקי, היא פועל יוצא מהחלטתי להשפיע על עולם הבריאות העתידי באמצעות הידע והניסיון שרכשתי בשנים האחרונות. משבר הקורונה העולמי יצר מציאות חדשה, אשר עבור חברת Uphealth מהווה פוטנציאל עסקי רב. אני מצפה להביא את תרומתי כדירקטור לתעשיית הבריאות הטכנולוגית מתוך אמונה כי הפיתוחים העתידיים ישנו וישפרו תהליכים בענף הבריאות העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully