וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שמלא ושחר פאר נפגשים בבנק. זו לא בדיחה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 13:46

בנק מזרחי טפחות יקיים במהלך חודש יולי סדרת הרצאות של אנשי ספורט מעוררי השראה, כחלק מפעילות "נפגשים במזרחי טפחות". ההרצאות ישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק ויהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, אך ברישום מראש

בשנים האחרונות התרגלנו שהבנקים מקיימים לעיתים ללקוחותיהם גם פעילויות העשרה, אבל בנק מזרחי טפחות החליט לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולקראת אוליפיאדת טוקיו 2020, שתיפתח ב-23 ביולי, יקיים סדרת הרצאות שנושא ספורט.

בין המרצים המשתתפים: נטע ריבקין, אסף יסעור, אנדי רם, שחר ודוביק פאר, נדב יעקובי יובל שמלא, ארז לב ועוד.

זו השנה התשיעית של פרויקט "נפגשים במזרחי טפחות", במסגרתו הבנק עורך למען הקהילה ובאופן קבוע מגוון רחב של פעילויות והרצאות של מיטב המרצים עם תכנים מגוונים.

אנדי רם או יובל שמלא, למה לא שניהם?

את ההרצאה של נטע ריבקין אמש כבר החמצנו, אבל מהערב אפשר לשוב וליהנות ממגוון הרצאות, בתנאי שנרשמים מראש באתר הבנק:

13.7, יום ג', 19:30, "לקחת את עצמך בידיים" - נפגשים עם אסף יסעור בעמוד הפייסבוק של הבנק, ההרצאה של אסף יסעור, ספורטאי פאראלימפי בענף הטקוואנדו, אשר איבד את שתי ידיו לאחר שהתחשמל קרוב למקום מגוריו ברמת הגולן, שבוע לפני טקס הבר מצווה שלו. הבגדים היפים היו מוכנים, אסף התרגש מאוד לקראת הטקס ההולך ומתקרב ובמקום מסיבה גדולה בה היה אמור לחגוג את המעבר לבגרות אסף מצא את עצמו מתעורר בבית חולים עם ידיים מפוחמות, ואסף הפנים שהחלום הגדול להתגייס לקומנדו הימי נגוז. מהמקום הכי נמוך מבחינתו פיזית ומנטאלית, בעצת פסקל ברקוביץ (ספורטאית פאראלימפית ומרצה מהשורה הראשונה) הוא החליט להמשיך עם חייו ומצא לו יעוד. היא הראתה לו ביוטיוב קטעי לחימה מענף שדורש בעיקר - את הרגליים. כיום, אסף הוא לוחם טייקואנדו מוכשר ומעוטר (3 מדליות כסף בשלוש תחרויות בין יבשתיות), בענף שיכנס לראשונה למשחקים הפאראולימפיים בטוקיו. אסף רוצה להיות שם ושום מכשול לא יעמוד בדרכו.

19.7, יום ב', 19:30, "עבודת צוות והשגת מטרות" - נפגשים עם הטניסאי המצליח אנדי רם להרצאה מרתקת על שיתופי פעולה - שיתוף הפעולה הנדיר והייחודי עם יוני ארליך בן זוגו לדרך ארוכה ומדהימה, התמודדויות עם לחצים ומשברים, כלים לתקשורת בינאישית, זוגית ובכלל.

20.7, יום ג', 19:30 "כולם ספורטאים רק המגרש שונה" - נפגשים עם ארז לב, מאמן מנטאלי בכיר, להרצאה על הקשר הישיר בין ההתמודדויות של הספורטאים הגדולים ביותר, לבין להתמודדויות של כל אחד מאיתנו בעולם התעסוקתי. בהרצאתו, ארז לב, ייקח את הקהל אל "מאחורי הקלעים" של האתגרים, ההצלחות והכישלונות של הספורטאים הגדולים וחושף כלים מנטאליים פרקטיים שעשויים להוות כלי עבודה לכל אחד מאתנו למימוש הפוטנציאל הגלום בנו.

אנדי רם למורז צמחי מרפא. עומרי רוזנגרט,
הטניסאי אנדי רם בהרצאתו "עבודת צוות והשגת מטרות"/עומרי רוזנגרט

21.7, יום ד', 19:30 "נקודה נקודה" - נפגשים עם הטנסיאית המצליחה בישראל, שחר פאר, ואביה דוביק פאר שתמך וליווה אותה בניהול הקריירה שלה, להרצאה על נחישות ועקרונות ניהול קריירה.
"נקודה נקודה" הן צמד מילים אותן הטמיע אחד המאמנים של שחר, במטרה לגרום לה להתרכז בנקודה הקרובה ולהתעלם מכל השאר. הקריירה של שחר נסקה לגבהים מרשימים מאוד, כשהיא מצויידת בתכונה הדומיננטית ביותר אצלה - עקשנות. למרות שכפי ששחר מעידה על עצמה - היא לא גבוהה במיוחד ולא אתלטית במיוחד, היא נלחמה בזירות הטניס הגבוהות ביותר נגד יריבות מהשורה הראשונה, ובמשך מספר שנים דורגה בין 20 הטניסאיות הטובות בעולם.

26.7, יום ב', 19:30, "משכונה ג' בבאר שבע ועד גמר ליגת האלופות" - נפגשים עם נדב יעקובי, שדר הכדורגל הבכיר של ערוץ הספורט, ששידר את כל משחקי הגמר של ליגת האלופות מאז 2015, שידר משני המונדיאלים האחרונים, ברזיל 2014 ורוסיה 2018, ישדר גם מקטאר 2022, והוא גם השדר הקבוע של נבחרת ישראל בשנים האחרונות. ההרצאה תעסוק בחייו של שדר: איך מגיעים למקצוע הזה, מה הופך אותך לשדר טוב, ואיך זה להיות האיש שטבע את המשפט "לא היה כדבר הזה".

28.7, יום ד', 19:30 "טיפוס אחר" של יובל שמלא - נפגשים עם יובל שמלא, מהספורטאים המובילים בענף הטיפוס בארץ. יובל נהג לטפס על כל מה שאפשר מאז שהוא זוכר את עצמו, והחל להתאמן בקיר טיפוס מקצועי עוד בגיל 12. כעבור כשנה בלבד הוא כבר התחרה באליפות אירופה, עלה לגמר וסיים במקום השמיני.

כיום הוא משרת כספורטאי מצטיין בענף הטיפוס בצה"ל, ומטפס על קירות וצוקים בארץ ובעולם. בשנת 2016 הוכתר יובל בתואר סגן אלוף אירופה בטיפוס לנוער, וב-2017 עשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שעלה לגמר אליפות העולם בטיפוס. חוץ מזה, בזירה המקומית, בשלוש השנים האחרונות יובל מחזיק בתואר אלוף הארץ לבוגרים בטיפוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחר פאר במסיבת הפרישה עם אביה דב פאר. קובי אליהו
שחר פאר ואביה דוביק בהרצאה "נקודה נקודה"/קובי אליהו

"נפגשים סיקסטיז" לגיל השלישי

27.7, יום ג', 19:30 "משפחתולוגיה" עם יעל חביב - נפגשים עם יעל חביב, מנחת קבוצות ויועצת אישית ומשפחתית המתמחה בבני הגיל השלישי, להרצאה על התא המשפחתי שלנו. "זה התחיל עם שני הורים..." התא המשפחתי הוא אחד הדברים הדינמיים והמשמעותיים ביותר, הדורש את תשומת הלב הייחודית רק לו. כמו כל תא בטבע הוא מתפתח ומתחלק, גדל ומתעצם. יחד עם צמיחתו אנו מתמודדים עם קשיים, דילמות ומערכות יחסים מאתגרות. אז איך מפתחים מערכת 'חיסונית' מיטבית? איך מגשרים על פערי הדורות? מהי סבתאות וסבאות בעידן הנוכחי? וכיצד ניתן ללמוד את שפת הנכדים שלנו?

פנסיה - אילוסטרציה. ShutterStock
"זה התחיל עם שני הורים" - הרצאה לגיל השלישי על התא המשפחתי/ShutterStock

הרצאות בנושאים בנקאיים

5.7, יום ב', 19:30, בעמוד הפייסבוק של הבנק, הרצאה על חשיבות החיסכון הפנסיוני והניהול שלו - נפגשים עם ישי דבי, מנהל מחלקת ייעוץ פנסיוני, להרצאה על חשיבות החיסכון הפנסיוני. בחיי היום יום אנו דואגים לילדים, לעבודה, לבית ובעיקר - דואגים איך "לגמור את החודש" הקרוב. הגיע הזמן לעצור הכל ולהקדיש מחשבה, על מה יקרה ביום שנפרוש מעבודתנו: יישארו לנו שנים רבות ללא פרנסה צמודה, אך עם שאיפות, הנאות וילדים גדולים לכלכל ולעזור להם. כמה כסף אנו באמת צריכים על מנת לפרוש בכבוד? מה ההבדל בין סוגי החיסכון השונים? ובעיקר מה משפיע על החיסכון הפנסיוני?

14.7, יום ד', 19:30, בעמוד הפייסבוק של הבנק, ההרצאה "מה חשוב במשכנתה" - נפגשים עם ספיר בן סעדון, מהמומחים למשכנתאות של בנק מזרחי-טפחות להרצאה על מה חשוב במשכנתה.
בהרצאה זו ספיר תתמקד בנושאים הבאים: סקירת שוק הדיור והמשכנתאות, מושגים במשכנתאות שחייבים להכיר, המסלולים השונים והמשמעויות שלהם, במה להתמקד כשבוחנים בחירת מסלולי הלוואה הרחבת מסלול פריים משמעויות והשלכות.

הרישום להרצאות והפעילויות באתר "נפגשים במזרחי-טפחות", בקישור המצורף:
www.mizrahi-tefahot.co.il/he/nifgashim

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully