וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'רני צים מרכזי קניות' ממשיכה לקדם פעילות בישובים ערביים בישראל

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 16:45

חברת 'רני צים מרכזי קניות' ממשיכה להתקדם בפעילותה בישובים הערביים בישראל. החברה מעדכנת כי קיבלה היתר בניה להקמת שלב א' במרכז המסחרי בטייבה הכולל את מרבית השטח המתוכנן של הפרויקט, בהיקף של כ-8,400 מ"ר

רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "קבלת היתר הבניה לפרויקט בטייבה הינו צעד נוסף וחשוב כחלק מקידום פעילותה הנרחבת של החברה בישובים הערביים בישראל. אנו מזהים ביקוש רב בקרב תושבי טייבה והסביבה למרכז קניות ושירותים חדיש ומעודכן, וכבר נמצאים במו"מ עם שוכרים על חלק ניכר מהפרויקט".

"במקביל", הוסיף צים, "אנו ממשיכים לקדם באינטנסיביות פרויקטים איכותיים בערים ערביות נוספות בישראל, ובהן טירה, רהט, טמרה ועוד".

רני צים. מאיר אדרי,
רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות/מאיר אדרי

התפתחות גם בתחום המרכזים השכונתיים

לצד הרחבת הפעילות בישוביים הערביים בישראל, צים מתייחס לפעילות הנוספת: "בנוסף, אנו ממשיכים לפתח את פעילותינו, בין היתר בתחום המרכזים השכונתיים. לאחרונה עדכנו על חתימת הסכם עקרונות לרכישת 50.01% מ"אונו סנטר" בבקעת אונו כחלק מפרויקט רחב היקף שבנייתו החלה לאחרונה".

צים מוסיף כי חברת רנ צים מרכזי קניות, תמשיך לפעול כל העת לפיתוח והרחבה של פורטפוליו הנכסים של החברה לצד פעילות מתמדת לאיתור עסקאות חדשות בעלות פוטנציאל השבחה והצפת ערך, כחלק מביסוס מעמדה של החברה כשחקן ייחודי ומשמעותי בשוק הנדל"ן המניב בישראל.

ייפתח עוד כשנה וחצי תחת המותג "SEVEN"

הנכס בטייבה, אשר מוחזק בבעלות מלאה של החברה, לאחר השלמת מהלך אחזקה לשיעור של 100% בספטמבר 2020, הינו מרכז קניות פתוח אשר יפנה לקהל מקומי מהישוב וכן לקהל ממעגל המגורים הקרוב וצפוי לכלול רשתות מובילות מתחום המזון, הפארמה האופנה וה"סטוק" כאשר כבר כעת החברה מנהלת מו"מ בהיקף שטח של כ-3,000 מ"ר.

הפרויקט צפוי להיפתח לקהל תוך כשנה וחצי תחת המותג "SEVEN" שבאמצעותו פועלת רני צים מרכזי קניות בישובים הערביים בישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרכז מסחרי טייבה, צים מרכזי קניות. באדיבות צים מרכזי קניות,
מרכז מסחרי טייבה, צים מרכזי קניות/באדיבות צים מרכזי קניות

השלמת פרוייקטים והגדלת השטחים המסחריים בישובים הערביים

בהתאם למצגת החברה, צפי ה-NOI השנתי של הנכס החל מהרבעון הרביעי 2023 הינו כ-8 מיליון שקל וצפי ה-FFO השנתי החל מרבעון זה עומד על כ-5.6 מיליון שקל.

בהתאם לתוכניות החברה, עד מהלך שנת 2023 צפויה החברה להשלים הקמה של פרויקטים בטמרה, טייבה, רהט ואום אל פאחם (שלב ב') ובכך להגדיל את היקף שטחי המרכזים המסחריים של החברה בישובים הערביים בישראל לכ-57 אלף מ"ר, לעומת כ-14.4 אלף מ"ר כיום.

בתוך כך, בחודש מאי האחרון עדכנה החברה על חתימת הסכם עקרונות (מותלה) עם גשם החזקות לרכישת 50.01% מהזכויות במרכז המסחרי "אונו סנטר" בהקמה בשטח של כ-18 אלף מ"ר בבקעת אונו תמורת כ-130 מיליון שקל. המרכז המסחרי ייבנה כחלק מפרויקט ייחודי ורחב היקף בבקעת אונו, הכולל גם שטחי משרדים בהיקף של כ-28 אלף מ"ר וכ-200 יח"ד, שצפוי להפוך בשנים הבאות למוקד פעילות מרכזי באזור קריית אונו, אור יהודה והסביבה.

זינוק ברווח הנקי ברבעון הראשון ל-2021

בסוף חודש מאי דווחה החברה במסגרת תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021 על גידול בהכנסות החברה לכ-12.9 מיליון שקל וזינוק ברווח הנקי לכ-8.6 מיליון שקל.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה-90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו, וכן בתחומי האנרגיה והאשראי החוץ בנקאי.

חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה מונה 7 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. כמו-כן, החברה מקדמת את פרויקט כפר סבא וכן פרויקטים מסחריים בישובים הערביים בישראל, בהם מקימה ומתכננת החברה 6 פרויקטים נוספים בטירה, טמרה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully