וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן כהן מונה למנכ"ל אלסטום ישראל

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:12

אלסטום מינתה את כהן לתפקיד בישראל. בנוסף,שידרגה את מעמדה של ישראל לאשכול נפרד באזור AMECA (אפריקה, המזרח התיכון ומרכז אסיה). כהן ידווח ישירות לנשיא האזור, אנדרו דילאונה

אלסטום מינתה את ערן כהן למנהל הפעילות החדש שלה בישראל. עד לאחרונה שימש כהן כמנכ"ל חברת בומברדייה ישראל. רכישתBombardier Transportation על ידי Alstom הושלמה ב- 29 בינואר 2021 ויצרה ענק תחבורה עם הכנסות משותפות של כ- 15.7 מיליארד אירו המעסיק למעלה מ-70,000 עובדים ברחבי העולם. ערן כהן נבחר להוביל את מיזוג החברות בישראל.

לכהן ניסיון מקומי ובינלאומי רב בתעשיית הרכבות ובתחבורה: הוא שימש מנכ"ל חברת בומברדייה ישראל במשך 3 שנים ולפני כן כיהן כראש חטיבת מכירות גלובליות במטה Bombardier Transportation בברלין בין השנים 2017-2019 וקודם לכך כיהן כסמנכ"ל בומברדיה ישראל. במהלך שנות עבודתו בבומברדיה בישראל הפכה החברה להיות הספקית העיקרית של קרונות וקטרים לרכבת ישראל, כמו גם של שירותים תומכים ופתרונות ניידות חדשניים וידידותיים לסביבה. כהן הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) מאוניברסיטת סאסקס, תואר שני במשפטים (LLM) מאוניברסיטת בר אילן ו-MBA מהמרכז הבינתחומי בהרצלייה, ועסק בעריכת דין במשך שש שנים לפני שהצטרף לענף הרכבות ב -2007.

ערן כהן מנכ"ל אלסטום ישראל. רן יחזקאל,
ערן כהן/רן יחזקאל

אנדרו דילאונה, נשיא אזור AMECA באלסטום הכולל את ישראל מסר: "בעזרת מומחיותו העולמית הנרחבת בענף הרכבות והרקורד המוכח בשוק המקומי, אני בטוח שערן יוביל את מאמצינו להרחיב עוד יותר את נוכחות החברה בישראל. אלסטום רואה בישראל שוק אסטרטגי ואשכול מרכזי באזור אפריקה, המזרח התיכון ומרכז אסיה. אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ערן והצוות המצוין שלנו, להמשיך ולהגדיל את הפעילות והנוכחות של אלסטום בארץ ולחזק את המנהיגות שלנו בתחום התחבורה הירוקה והחכמה. יחד, אנו נסייע לשותפינו בישראל לעמוד באתגרי הניידות העתידיים".

ערן כהן, מנכ"ל אלסטום ישראל: "אני מתכבד להצטרף למשפחתה ולהנהלתה של אלסטום ואני מודה לחברה על שהפקידה בידיי את הובלת אלסטום החדשה בישראל. כספקית של פתרונות ניידות חדשניים, ובני קיימא, אני בטוח שאלסטום תמשיך להיות שחקן מפתח וספק אסטרטגי ללקוחות הישראלים הן בתחום הרכבות הכבדות והן ברכבות הקלות. אלסטום רואה בישראל שוק אסטרטגי וייחודי ושואפת לחזק את נוכחותה בו. נמשיך לחזק את שורשי אלסטם בארץ ואנו שמחים להמשיך לקחת חלק מרכזי במהפכה המסילתית שעוברת ישראל באמצעות המוצרים והשירותים שלנו שהם הטובים ביותר בתחום".

אלסטום תורמת לפיתוח מערכת הרכבות בישראל כבר יותר מ -30 שנה, כשמדי יום מאות אלפי ישראלים נהנים ממוצריה, שירותיה, ופתרונות הניידות בני הקיימא שלהם. החברה פועלת ב-6 אתרים בישראל: המטה בתל אביב, אתר רטרופיט ואתר תחזוקה בחיפה, אתר ייצור קרונות וקטרים בדימונה ופרויקטי איתות בתל אביב ובבאר שבע. אלסטום מעסיקה למעלה מ -250 עובדים בישראל ומעורבת בשמונה מיזמי תשתית מתקדמים, להם היא מספקת קרונות נוסעים, קטרים חשמליים, מערכות איתות ואינטגרציה ושירותי תחזוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully