וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: מותג האיפור M.A.C משיק מחדש את המייקאפ האייקוני

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:31

Face and Body Foundation, המייקאפ של M.A.C שהושק לראשונה לפני 20 שנה, חוזר בהשקה מחודשת מחוזק בפורמולה חדשנית עמידה בפני לחות וזיעה, המעניקה כיסוי קל עד בינוני נבנה בגימור טבעי. המוצא המחודש מיוצר בקשת רחבה של 30 גוונים, מבהיר לכהה להתאמה מדויקת

face and body, M.A.C. יח"צ,
face and body, M.A.C/יח"צ

"וצר את הקנבס המושלם למראה נונשלנטי"

המייקאפ Face and Body Foundation עמיד בעל פורמולה נוזלית וקלה במיוחד, המכילה מעל 60% מים ומשלבת גם לחות ופודרה. מעניק לחות מיידית וגימור חי וטבעי. למראה רענן וחסר פגמים לכל סוגי העור. החלקיקים הרפלקטיביים במוצר, מעניקים אפקט טשטוש לקמטים וקמטוטים, ומעניקים לעור מראה רענן וחסר פגמים.

"מדובר במייקאפ שיוצר עור מדהים, בעל מראה מואר ובריא, המחולל קסמים גם בשימוש על הגוף", אומרת קרול מקי, אמנית איפור בכירה. "הוא מחליק ומלטש ומעניק לגוף מראה שמזכיר כמעט איפור באיירבראש".

עם פורמולה שמרגישה יותר כמו תכשיר טיפוח מאשר מייקאפ, המוצר מושלם ליצירת מגוון מראות איפור, מהמינימלי והערום ביותר עד ללוק הצהרתי שצועק את האינדיבידואליות שלך בקולי קולות. לכן, אין זה מפתיע ש-Face and Body רכש לעצמו במהלך השנים קהל אוהדות מושבע בקרב סלבריטאיות, אמניות ואוהבות איפור.

"יש המון תכשירי מייקאפ בשוק שנועדו להעניק כיסוי טבעי לעור, אבל אף אחד מהם לא מעניק את הגימור של Face And Body," אומר טרי ברבר, מנהל אמני האיפור של MAC, מלונדון, אנגליה. מה שמיוחד בו היא הפשטות. Studio Radiance מתאים לנון-קונפורמיסטיות שנמצאות בתנועה מתמדת ובמקביל גם יוצר את הקנבס המושלם למראה נונשלנטי, רגוע ומגניב. כאן מדובר במהות שלך, ושלך בלבד.

פייס אנד באדי מאק, 159 שקל בחודש יולי (מחיר השקה). יח"צ,
פייס אנד באדי מאק, 159 שקל בחודש יולי (מחיר השקה)/יח"צ

מתאים את עצמו לכל גוני ומרקמי העור

"ל-Studio Radiance Face And Body יש איכות של תכשיר טיפוח והוא יוצר גימור רך, המתאים את עצמו לכל גוני ומרקמי העור, ללא קשר לגיל, גזע או מגדר," מוסיף ברבר. "אני נותן אמון מלא בפורמולה שלו שיוצרת עור נהדר, בין אם לאנשים שעובדים מול מצלמה, לדוגמני מסלול או למתאפרת יומיומית".

"הרעיון לספק מענה לכל גוני העור חשוב ל-MAC מיומו הראשון של המותג", אומרת אווה יי, סגנית נשיא בכירה לפיתוח מוצרים. "אנו כל הזמן מלטשים ומוסיפים גוונים בהתבסס על שיחות שלנו עם צרכניות ואמני איפור מכל העולם, בגלל ש-MAC הוא מותג שפתוח לכולם. Studio Radiance ממשיך את אותה מדיניות ואנו מצפים להרחיב את קו המוצרים לפנים ולגוף עם מגוון גוונים מכיל לכולם".

המייקאפ המחודש הוא נטול שומן ומתאים לכל סוגי העור | תכולה: 50 מ"ל | מחיר לצרכן: 192שקל
| מחיר השקה במהלך כל חודש יולי: 159 שקל | להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין של מאק www.maccosmetics.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully