וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה קר עם קיארה: NESPRESSO בשיתוף פעולה עם היזמית ואושיית הרשת

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 16:41

Nespresso, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בעולם, ערוכה לקראת העונה החמה עם חגיגת קפה צוננת במיוחד ומשיקה קפסולות קפה קר חדשות בשיתוף פעולה עם יזמית הדיגיטל הבינלאומית קיארה פראני, שבחשבון האינסטגרם שלה, 20 מיליון עוקבים

בקיץ הקרוב, עולה על המדף גם תערובת קפה קר חדשה בטעם האהוב על הישראלים:

Barista Creations for Ice בטעם קוקוס: תערובת הקפה החדשה (100% ערביקה) עשירה בניחוח קרמל, בטעם קוקוס ונגיעות וניל. טעם הקוקוס משתלב בצורה נפלאה לצד הארומה העדינה של פולי הערביקה המרכיבים את התערובת (ארצות מקור: ברזיל, אתיופיה ומדינות נוספות).

המלצת שתייה: הוסיפו 230 גרם קוביות קרח לכוס גדולה. מזגו מעל 230 מ"ל קפה (1 קפסולה) וחלב לפי הטעם.

הקפסולה החדשה מצטרפת לסדרת הקפה הקר המוכרת Barista Creations for Ice אשר פותחה במשך שנים על ידי מומחי הבאריסטה של החברה על מנת שתתאים במיוחד למזיגה על קרח.

חגיגת קפה קר בנספרסו. יח"צ,
חגיגת קפה קר בנספרסו/יח"צ

הופעת אורחת בניחוח איטלקי

במסגרת חגיגות הקיץ, נספרסו גאה להציג שיתוף פעולה לוהט במיוחד עם קיארה פראני, אושיית רשת בינלאומית הסוחפת אחריה 20 מיליון עוקבים. ביחד הן משיקות שיתוף פעולה קיצי ועדכני של היזמית המפורסמת בעולם.

הקולקציה במהדורה מוגבלת החדשה הנקראת NESPRESSO X CHIARA FERRAGNI כאשר קיארה מעצבת מחדש, בסגנונה האייקוני המוכר, מכונות ואביזרי Nespresso האהובים ביותר של המותג ומעניקה להם מראה חדש ותוסס.

מ-Nespresso נמסר כי "קיארה היא יזמית דיגיטאלית מובילה, הידועה בין היתר בקידום ערכים משפחתיים ותמיכה אקטיבית בהעצמה נשית. אלו הם גם הערכים שחברת Nespresso מבקשת לקדם עם אוסף המוצרים החדשים".

קיארה פראני: "בתור איטלקיה, אני חובבת קפה גדולה. חברת Nespresso מייצגת עבורי דרך חיים עכשווית עם הגישה הפרקטית והחכמה שלה לקפה באיכות גבוהה. זו הסיבה שכל כך התרגשתי לעבוד על הקולקציה הזו. אני מקווה לקחת חלק בפרויקטים נוספים של Nespresso, ובמיוחד בעולמות היזמות של המותג ובעולמות הקיימות והמיחזור".

חגיגת קפה קר בנספרסו. יח"צ,
NESPRESSO X CHIARA FERRAGNI - שיתוף הפעולה עם קיארה פראני/יח"צ

המוצרים בשיתוף קיארה פראני במהדורה המוגבלת:

Nespresso x Chiara Ferragni VERTUO Next - טכנולוגיה חדשנית לקפה גדול. המכונה החדשה VERTUO NEXT המותאמת במיוחד לאוהבי קפה משובח בכוס גדולה, עוצבה בצבע ורוד פסטלי עם הלוגו של Chiara מוטבע על הצד.

Nespresso x Chiara Ferragni Essenza Mini - מכונת הקפה הקטנה ביותר בהיסטוריה של החברה, והפתרון המושלם לאוהבי קפה משובח המחפשים עיצוב קומפקטי, נוח ומודרני. המכונה החדשה עוצבה במראה מינימליסטי וחדשני עם צבע הוורוד הפסטלי והסגנון האייקוני של Chiara.

Nespresso x Chiara Ferragni Aeroccino 3 - המקציף החדש מגיע בצבע וורוד פסטלי ועם טביעות העין המוכרות של Chiara, בעזרתו תוכלו להכין חלב חם/קר בהתאמה למכונת ה- Nespresso x Chiara Ferragni Essenza Mini - אידיאלי לחוויית קיץ לחובבי הקפה.

Nespresso x Chiara Ferragni Coffee Mug - לרגעי קפה מעוצבים ומלאי סטייל. הכוס מעוצבת במונוגרמה של Nespresso בשילוב הצבעים האהובים על Chiara.

Nespresso x Chiara Ferragni Nomad Travel Mug - כוס שתייה לדרך, פריט חובה לקיץ הקרוב. הכוס שומרת על טמפרטורת המשקה מעוטרת בעיצוב העין המוכר של פראני וצבע הוורוד הפסטלי הבולט.

למידע נוסף: www.nestle-nespresso.com

חגיגת קפה קר בנספרסו. יח"צ,
לרגעי קפה מעוצבים ומלאי סטייל: קיארה פראני לנספרסו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully