וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ At-Bay יכפיל את מספר עובדיו בתל אביב

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:06

במרכז הפיתוח של אט-ביי בישראל מועסקים כיום 50 איש. החברה נמצאת במהלך גיוס שיכפיל את מספר העובדים בחברה. המשרות הפנויות הן מעולמות ה- cloud - מפתחי Full Stack ו- Backend , אנשי דאטה, מתכנתי DevOps ומומחי סייבר

הסטרטאפ הישראלי At Bay מפתח פתרון הגנת סייבר המשלב פוליסת ביטוח עם ניטור מערכות הלקוח והתרעה על חולשות המסכנות את הארגון כדי למנוע אירועים של האקינג, תביעות כופרה, פישינג וכדומה.

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לחברות וארגונים לרכוש בתוך דקות ספורות פוליסת ביטוח הכוללת ניתוח מקיף של סיכוני הסייבר לארגון. אט-ביי מעסיקה 120 עובדים בעולם עם שלושה משרדים מרכזיים בסן פרנסיסקו, תל אביב וניו יורק.

סביבת עבודה. גיא גלעד,
סביבת עבודה באט-ביי/גיא גלעד

עבודה היברידית: שלושה ימים בשבוע מהמשרד

החברה גייסה עד היום 91 מיליון דולר ממשקיעים בולטים מעולמות הסייבר והביטוח, ביניהם לייטספיד, מיקרוסופט, שלמה קרמר, ענקית הביטוח Munich Re ועוד. בשנה האחרונה חלה עלייה בפריצות לארגונים ובהתאם לכך חלה עליה בביקוש לביטוחי סייבר. חברות המבוטחות על ידי אט-ביי נתקפות פי 7 פעמים פחות על ידי מתקפות כופר וכתוצאה מכך החברה רשמה צמיחה של למעלה מ-800 אחוז בשנה האחרונה.

את המשרד הישראלי מובילה איילת קוטנר, בעברה בכירה בפורסקאוט וצ'ק פוינט וכיום מנהלת טכנולוגיות ראשית באט-ביי. משרדי החברה ממוקמים במגדלי עזריאלי והצוות עובד במודל היברידי של שלושה ימים בשבוע מהמשרד.

איילת. גיא גלעד,
איילת קוטנר, מנהלת טכנולוגיות ראשית באט-ביי/גיא גלעד

מגייסים כישרונות יוצאי דופן לעבודה בצוות

במרכז הפיתוח של אט-ביי בישראל מועסקים כיום 50 איש. החברה נמצאת במהלך של הכפלת מספר העובדים בארץ ומגייסת עובדים מעולמות ה- cloud - מפתחי Full Stack ו- Backend , אנשי דאטה, מתכנתי DevOps ומומחי סייבר.

ריקי הראל, מנהלת משאבי האנוש בישראל: "אט-ביי משלבת בין עולמות הפינטק והסייבר, שני תחומים שנמצאים בצמיחה מואצת בעולם. הייחודיות שלנו נובעת מה-DNA יוצא הדופן של האנשים והצוותים. אנחנו מגייסים כישרונות יוצאי דופן שאוהבים לעבוד בצוות, ללמוד ולהתפתח יחד עם הארגון תוך כדי התנסות בטכנולוגיות חדשניות. אם אתם או אתן מחפשים אתגרים ורוצים להיות חלק מצוות מנצח שמשפר את חיי הלקוחות ברחבי העולם, זה זמן מצוין להצטרף לאט-ביי".

לאתר החברה
להגשת קורות חיים

ריקי. גיא גלעד,
ריקי הראל, מנהלת משאבי האנוש, AT-BAY ישראל/גיא גלעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully